ΕΛΛAΔΑ
Σε Μαραθώνα και Κορωπί παραμένουν τα προβλήματα ηλεκτροδότησης
Η ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ για τις κυριότερες εκκρεμότητες
SHARE:
Συνεχίζονται οι εργασίες για να αποκατασταθεί η ηλεκτροδότηση και να αντιμετωπιστούν οι βλάβες στις πληγείσες, από την κακοκαιρία, περιοχές. Τα προβλήματα παραμένουν, σύμφωνα με τελευταία ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ, σε Μαραθώνα και Κορωπί.
«Προκειμένου να διασφαλιστεί η αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης των νοικοκυριών και σε όλες τις υπόλοιπες περιοχές που επλήγησαν από την κακοκαιρία, καλούνται άμεσα όλοι οι πολίτες που διαπιστώνουν τυχόν βλάβη, να επικοινωνήσουν με τον ΔΕΔΔΗΕ τηλεφωνικά στο 800 400 4000, 11500 ή 2111900500 ή να το δηλώσουν μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE από το κινητό τους (Android και iOS) ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr)», προστίθεται.
Πιθανή η αποζημίωση σε όσους έμειναν χωρίς ρεύμα, λέει ο Σκρέκας
«Η αντιμετώπιση βλαβών από τον ΔΕΔΔΗΕ έχει γίνει πολύ καλύτερα από την προηγούμενη κακοκαιρία. Από τις 200.000 διακοπές ρεύματος την Δευτέρα, έχουμε πέσει, σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση, σε λιγότερα από 1.000 νοικοκυριά που δεν έχουν ρεύμα. Αυτό για μας σημαίνει ότι δεν έχει πάρει ρεύμα κανένα σπίτι. Βέβαια, η ταλαιπωρία είναι πολύ μεγάλη για τους ανθρώπους που έχουν μείνει χωρίς ηλεκτρικό. Μέχρι το μεσημέρι πιστεύουμε ότι το πρόβλημα θα έχει λυθεί παντού και η ηλεκτροδότηση θα έχει αποκατασταθεί», είπε την Πέμπτη ο Κώστας Σκρέκας, στον ΑΝΤ1.
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας υποστήριξε πως «τα πράγματα δεν είναι τόσο ακραία όσο περιγράφονται. Ο συντονισμός μεταξύ ΔΕΔΔΗΕ και Δήμων ήταν καλός, γι΄ αυτό και μέσα σε 48 ώρες αποκαταστάθηκε το 95% των βλαβών».
Όπως είπε ο κ. Σκρέκας, «την προηγούμενη χρονιά είχαν μείνει πάνω από 24 ώρες οι Σποράδες χωρίς ρεύμα, φέτος έμειναν μόνο λίγες ώρες, γιατί είχαμε καλύτερη κατανομή των δυνάμεων. Στην Εύβοια είχαν μείνει χωρίς ρεύμα πολλά χωριά, αλλά γρήγορα αποκαταστάθηκε σε πολλές περιοχές η ηλεκτροδότηση. Πέρσι στην βόρεια Αττική είχαμε τεράστιο πρόβλημα, φέτος είχαμε ελάχιστες διακοπές».
Σχετικά με τις αποζημιώσεις σε πολίτες, ο Υπ. Περιβάλλοντος και Ενέργειας είπε πως «έχουμε δύο κατηγορίες προβλημάτων: η πρώτη να έχουν καταστραφεί ηλεκτρικές συσκευές από τις μεταβολές στην τάση, ενώ ο ΔΕΔΔΗΕ προσπαθεί να διορθώσει τις βλάβες και σε αυτήν η διαδικασία είναι απλή και η αποζημίωση είναι άμεση. Η δεύτερη, εξετάζουμε να δούμε αν θα μπορούμε να αποζημιώσουμε αυτούς που έχουν ταλαιπωρηθεί από την διακοπή ηλεκτροδότησης», ενώ παράλληλα άφησε να εννοηθεί ότι ίσως υπάρξει σύντομα ένας μόνιμος μηχανισμός αποζημίωσης για περιπτώσεις διακοπής ηλεκτροδότησης.
Στην τελευταία ανακοίνωσή του ο ΔΕΔΔΗΕ, σημειώνει τα εξής: «Αυτή την ώρα ολοκληρώνονται οι εργασίες των συνεργείων του στο Δίκτυο Χαμηλής Τάσης σε όλες τις πληγείσες από την κακοκαιρία ''Ελπίδα'' περιοχές της Αττικής, με κυριότερες εκκρεμότητες περίπου 100 παροχές διάσπαρτες στις περιοχές του Δήμου Μαραθώνα και του Δήμου Κορωπίου».
«Προκειμένου να διασφαλιστεί η αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης των νοικοκυριών και σε όλες τις υπόλοιπες περιοχές που επλήγησαν από την κακοκαιρία, καλούνται άμεσα όλοι οι πολίτες που διαπιστώνουν τυχόν βλάβη, να επικοινωνήσουν με τον ΔΕΔΔΗΕ τηλεφωνικά στο 800 400 4000, 11500 ή 2111900500 ή να το δηλώσουν μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE από το κινητό τους (Android και iOS) ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr)», προστίθεται.
«Όλο το τεχνικό προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ και των συνεργαζόμενων εργολαβικών Εταιριών παραμένει και θα παραμείνει σε πλήρη επιφυλακή για όσο χρονικό διάστημα χρειαστεί προκειμένου να επέμβει άμεσα για την επανηλεκτροδότηση όλων των πολιτών», καταλήγει η ανακοίνωση.
Πιθανή η αποζημίωση σε όσους έμειναν χωρίς ρεύμα, λέει ο Σκρέκας
«Η αντιμετώπιση βλαβών από τον ΔΕΔΔΗΕ έχει γίνει πολύ καλύτερα από την προηγούμενη κακοκαιρία. Από τις 200.000 διακοπές ρεύματος την Δευτέρα, έχουμε πέσει, σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση, σε λιγότερα από 1.000 νοικοκυριά που δεν έχουν ρεύμα. Αυτό για μας σημαίνει ότι δεν έχει πάρει ρεύμα κανένα σπίτι. Βέβαια, η ταλαιπωρία είναι πολύ μεγάλη για τους ανθρώπους που έχουν μείνει χωρίς ηλεκτρικό. Μέχρι το μεσημέρι πιστεύουμε ότι το πρόβλημα θα έχει λυθεί παντού και η ηλεκτροδότηση θα έχει αποκατασταθεί», είπε την Πέμπτη ο Κώστας Σκρέκας, στον ΑΝΤ1.
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας υποστήριξε πως «τα πράγματα δεν είναι τόσο ακραία όσο περιγράφονται. Ο συντονισμός μεταξύ ΔΕΔΔΗΕ και Δήμων ήταν καλός, γι΄ αυτό και μέσα σε 48 ώρες αποκαταστάθηκε το 95% των βλαβών».
Όπως είπε ο κ. Σκρέκας, «την προηγούμενη χρονιά είχαν μείνει πάνω από 24 ώρες οι Σποράδες χωρίς ρεύμα, φέτος έμειναν μόνο λίγες ώρες, γιατί είχαμε καλύτερη κατανομή των δυνάμεων. Στην Εύβοια είχαν μείνει χωρίς ρεύμα πολλά χωριά, αλλά γρήγορα αποκαταστάθηκε σε πολλές περιοχές η ηλεκτροδότηση. Πέρσι στην βόρεια Αττική είχαμε τεράστιο πρόβλημα, φέτος είχαμε ελάχιστες διακοπές».
Σχετικά με τις αποζημιώσεις σε πολίτες, ο Υπ. Περιβάλλοντος και Ενέργειας είπε πως «έχουμε δύο κατηγορίες προβλημάτων: η πρώτη να έχουν καταστραφεί ηλεκτρικές συσκευές από τις μεταβολές στην τάση, ενώ ο ΔΕΔΔΗΕ προσπαθεί να διορθώσει τις βλάβες και σε αυτήν η διαδικασία είναι απλή και η αποζημίωση είναι άμεση. Η δεύτερη, εξετάζουμε να δούμε αν θα μπορούμε να αποζημιώσουμε αυτούς που έχουν ταλαιπωρηθεί από την διακοπή ηλεκτροδότησης», ενώ παράλληλα άφησε να εννοηθεί ότι ίσως υπάρξει σύντομα ένας μόνιμος μηχανισμός αποζημίωσης για περιπτώσεις διακοπής ηλεκτροδότησης.
Πηγή:protothema.gr