ΕΛΛAΔΑ

Σβίγκου: Το ελάχιστο που οφείλουμε στα θύματα είναι σεβασμό στην αλήθεια και Δικαιοσύνη

Υπογράμμισε ότι το πρώτο και βασικό ερώτημα αφορά το γιατί «η κυβέρνηση, ο ΟΣΕ και οι αρμόδιες Αρχές, αγνόησαν τόσο προκλητικά τα εξώδικα, τις καταγγελίες, τις απεργίες των εργαζομένων, τις επανειλημμένες προσπάθειες να κρούσουν τον κώδωνα του κινδύνου».

Σβίγκου: Το ελάχιστο που οφείλουμε στα θύματα είναι σεβασμό στην αλήθεια και Δικαιοσύνη

«Είμαστε μπροστά σε μια αδιανόητη τραγωδία. Η σκέψη μας είναι στα θύματα και στις οικογένειες των ανθρώπων που θρηνούν, είναι στη νεολαία που έχει βγει στους δρόμους με ένα μεγάλο 'γιατί' και διεκδικεί μια καλύτερη ζωή, και στους εργαζόμενους που έχασαν συναδέλφους τους και αυτή την ώρα διαδηλώνουν στο Σύνταγμα με σύνθημα 'μετρηθήκαμε και είμαστε λιγότεροι'», δήλωσε η Ράνια Σβίγκου, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

   Η Γραμματέας της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ τόνισε ότι «το ελάχιστο που οφείλουμε στα θύματα είναι σεβασμό στην αλήθεια και Δικαιοσύνη», προσθέτοντας ότι «αυτό δε μπορεί να επιτευχθεί ούτε με ψέματα, ούτε με επικοινωνιακούς τακτικισμούς». Υπογράμμισε ότι το πρώτο και βασικό ερώτημα αφορά το γιατί «η κυβέρνηση, ο ΟΣΕ και οι αρμόδιες Αρχές, αγνόησαν τόσο προκλητικά τα εξώδικα, τις καταγγελίες, τις απεργίες των εργαζομένων, τις επανειλημμένες προσπάθειες να κρούσουν τον κώδωνα του κινδύνου». Είπε ότι όταν ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έφερνε αυτές τις καταγγελίες στον κοινοβουλευτικό έλεγχο, οι απαντήσεις της κυβέρνησης «ήταν εξοργιστικές», υπενθυμίζοντας πως ο τότε υπουργός Μεταφορών, Κ. Καραμανλής, «στις 20 Φλεβάρη, απαντώντας σε ερώτηση βουλευτή μας για την ασφάλεια του σιδηροδρόμου και τους κινδύνους, έλεγε ότι θα πρέπει να τα ανακαλέσουμε, ότι είναι ντροπή να επικαλούμαστε τις καταγγελίες των εργαζομένων, αλλά και του υπεύθυνου ασφάλειας των σιδηροδρόμων, κ. Κατσιούλη, που τον Απρίλιο του 2022 παραιτήθηκε, επικαλούμενος ζητήματα ασφαλείας».

   Η κ. Σβίγκου υποστήριξε ότι «η κυβέρνηση είχε δυστυχώς συνειδητό και μεθοδευμένο σχέδιο απαξίωσης των σιδηροδρόμων για να δοθεί το δίκτυο και οι υποδομές του σε ιδιώτες μέσω ΣΔΙΤ». Πρόσθεσε ότι «το σχέδιο αυτό το είδαμε με τη μείωση του αριθμού των εργαζομένων στο μισό, αλλά και με τη διακοπή λειτουργίας του Κέντρου Δευτεροβάθμιου Ελέγχου που υπήρχε μέχρι το 2020 στην οδό Καρόλου, το οποίο θα μπορούσε να αποτρέψει τέτοιου είδους δυστυχήματα». Σημείωσε ότι «το 2018 είχε ολοκληρωθεί η διπλή γραμμή» και «πρέπει να συζητήσουμε για ποιο λόγο δεν ολοκληρώθηκε το έργο της τηλεδιοίκησης στα τέλη του 2020, ως όφειλε».

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση