ΕΛΛAΔΑ
Σακελλαροπούλου για Γ’ Λυκείου: Απαιτείται προσαρμογή και ψυχολογική στήριξη των μαθητών
Πρώτο βήμα για την επάνοδο σε μια νέα πραγματικότητα στα σχολεία χαρακτήρισε η πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου την επιστροφή των μαθητών της Γ' Λυκείου στα θρανία.
SHARE:
Πρώτο βήμα για την επάνοδο σε μια νέα πραγματικότητα στα σχολεία χαρακτήρισε η πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου την επιστροφή των μαθητών της Γ’ Λυκείου στα θρανία.
Η πρόεδρος της Δημοκρατίας τόνισε ότι η μαθησιακή διαδικασία όσο δυσχερής και αν είναι στις παρούσες συνθήκες ωθεί τα παιδιά στην προσαρμογή σε μια νέου τύπου συλλογική ζωή βασισμένη σε μεγαλύτερη αυτοπειθαρχία, αλληλεγγύη και ευθύνη.
Επεσήμανε δε, η κα Σακελλαροπούλου ότι συμμερίζεται το άγχος των εκπαιδευτικών, την ανησυχία των γονέων και το φόβο των παιδιών απέναντι στον κοροναϊό υπογραμμίζοντας την ανάγκη της τήρησης των κανόνων υγιεινής και τη συμμόρφωση με τις οδηγίες των ειδικών για κάθε σχολική μονάδα.
Σε ανάρτησή της στο Facebook η κα Σακελλαροπούλου τόνισε:
Εντελώς καινούργιο τοπίο
«Σήμερα τα παιδιά της Γ’ Λυκείου επιστρέφουν στις σχολικές τάξεις, κάνοντας ένα πρώτο βήμα για την επάνοδο στη ζωντανή επαφή με τη γνώση, στον οργανωμένο βίο, στους φίλους και τους δασκάλους τους.
Δεν είναι απλό το βήμα αυτό, δεν είναι εύκολο. Το τοπίο θα είναι εντελώς καινούργιο, κάποιοι συμμαθητές και δάσκαλοι θα λείπουν, οι αποστάσεις ανάμεσά τους θα εντείνουν το αίσθημα της μη κανονικότητας.
Ωστόσο η επανασύνδεση με την μαθησιακή διαδικασία, όσο δυσχερής και αν είναι υπό τις νέες συνθήκες, εντάσσει τα παιδιά στη νέα πραγματικότητα στην οποία θα αναγκαστούμε να ζήσουμε όσο ο ιός κυκλοφορεί ανάμεσά μας, και τα ωθεί να προσαρμοστούν σε μια νέου τύπου συλλογική ζωή, βασισμένη σε μεγαλύτερη αυτοπειθαρχία, αλληλεγγύη και ευθύνη.
Σημαντική η ψυχολογική στήριξη
Αντιλαμβανόμαστε και συμμεριζόμαστε την ανησυχία των γονέων, το άγχος των εκπαιδευτικών μπροστά στις αυξημένες ευθύνες τους, τον φόβο των παιδιών απέναντι στη νόσο. Τώρα είναι απολύτως αναγκαία η συστηματική τήρηση των κανόνων υγιεινής, η συμμόρφωση με τις συγκεκριμένες οδηγίες που θα αφορούν την κάθε σχολική μονάδα.
Όμως εξίσου ή και πλέον σημαντική είναι η ψυχολογική στήριξη των παιδιών, η ουσιαστική επικοινωνία μαζί τους, η κατανόηση των αναγκών τους. Θα είναι κοντά τους οι γονείς από το σπίτι, οι δάσκαλοι από την τάξη. Ιδίως αυτοί.
Συμπαραστεκόμαστε σε όλους τους εκπαιδευτικούς που καλούνται να υπερβούν συνηθισμένους τρόπους διδασκαλίας και συμπεριφοράς, αποδεικνύοντας ότι ακόμα και μέσα σε ειδικές συνθήκες η εκπαιδευτική διαδικασία μπορεί να συνεχιστεί απρόσκοπτα και με επιτυχία».