ΕΛΛAΔΑ
Το «ψηφιακό» παράπονό σας στον δήμαρχο
Ο κ. Μπακογιάννης δεσμεύτηκε ότι αυτός ο νέος τρόπος επικοινωνίας με τους Αθηναίους θα καθιερωθεί
Οι πολίτες της πρωτεύουσας, αλλά κυρίως οι νέοι αυτής της πόλης, θα έχουν πλέον στη διάθεσή τους την ευκαιρία να εκφράζουν τα παράπονά τους στον Δήμο Αθηναίων και να διατυπώνουν τα ερωτήματά τους και τις ανησυχίες τους αναφορικά με τη ζωή και την καθημερινότητά τους στην πόλη μέσω της εφαρμογής του Instagram.
Οι χρήστες, άμεσα και αδιαμεσολάβητα, υποβάλουν σύντομα γραπτά ερωτήματα προς τον δήμαρχο και εκείνος δίνει άμεσα τις απαντήσεις του, με βιντεάκια λίγων δευτερολέπτων. Απαντά σε όλα τα ζητήματα που θέτουν οι πολίτες γύρω από την ποιότητα ζωής και την καθημερινότητα στο κέντρο και τις γειτονιές της πόλης.
Ο κ. Μπακογιάννης, σε αυτήν τη διαδικτυακή επαφή με τους δημότες, που παρουσιάστηκε μέσα από stories στο Instagram, δέχθηκε ερωτήματα σχετικά με τα μικρά και μεγάλα έργα στην πόλη, τις παρεμβάσεις στις γειτονιές, την ποιότητα ζωής, τις κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τα αδέσποτα κ.ά. Δεν έλειψαν και απρόβλεπτες ερωτήσεις που του έδωσαν την ευκαιρία να απαντήσει με χιούμορ και πιο χαλαρή διάθεση.
Ενδεικτικά, ο δήμαρχος Αθηναίων, μετά από σχετικά ερωτήματα που του έθεσαν οι χρήστες του Instagram, διευκρίνiσε ότι όσον αφορά τα έργα της διπλής ανάπλασης, στον Βοτανικό και στον Ελαιώνα, «μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουν μπει οι μπουλντόζες. Έως το τέλος του Σεπτέμβρη θα έχουμε δημοπρατήσει την αρένα για το καλύτερο γήπεδο της Ελλάδας». Αναφορικά με τον ηλεκτροφωτισμό της πρωτεύουσας, σημείωσε πως «σε μερικές εβδομάδες ξεκινάει το μεγαλύτερο έργο του Δήμου Αθηναίων μετά τη διπλή ανάπλαση. Συνολικά, θα αναβαθμίσουμε 46.000 φωτιστικά μέσα στην πόλη, αντικαθιστώντάς τα με led».
Ο κ. Μπακογιάννης δεσμεύτηκε ότι αυτός ο νέος τρόπος επικοινωνίας με τους Αθηναίους θα καθιερωθεί.