ΠΑΣΟΚ: Αυτά είναι τα χρήματα που ξόδεψαν οι υποψήφιοι στα Social Media - Τα ποσά και οι διαφορές

Τα χρήματα δαπανήθηκαν για καμπάνιες σε facebook, instagram, Youtube και Google.

Μία ενδιαφέρουσα έρευνα για τα χρήματα που ξόδεψαν οι υποψήφιοι πρόεδροι του ΠΑΣΟΚ για την προβολή τους στα Social Media παρουσίασε χθες το βράδυ στο One Channel και την εκπομπή Evening Report με τον Μάνο Νιφλή ο διευθυντής του σταθμού Ρενάτο Λέκκα.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εκπομπής τα περισσότερα χρήματα τα έχει ξοδέψει ο Παύλος Γερουλάνος με τον Χάρη Δούκα, ενώ οι «φτωχοί» της κούρσας είναι η Νάντια Γιαννακοπούλου και ο Νίκος Ανδρουλάκης. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα χρήματα δαπανήθηκαν για καμπάνιες σε facebook, instagram, Youtube και Google.

Αναλυτικά σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από τις πλατφόρμες Facebook Ad library και Google Ads Transparency Center τα ποσά που ξόδεψαν οι υποψήφιοι πρόεδροι (από τις 26/06/2024 έως 23/09/2024) έχουν ως εξής:

ΠΑΣΟΚ: Αυτά είναι τα χρήματα που ξόδεψαν οι υποψήφιοι στα Social Media - Τα ποσά και οι διαφορές

ΠΑΣΟΚ: Αυτά είναι τα χρήματα που ξόδεψαν οι υποψήφιοι στα Social Media - Τα ποσά και οι διαφορές

ΠΑΣΟΚ: Αυτά είναι τα χρήματα που ξόδεψαν οι υποψήφιοι στα Social Media - Τα ποσά και οι διαφορές

ΠΑΣΟΚ: Αυτά είναι τα χρήματα που ξόδεψαν οι υποψήφιοι στα Social Media - Τα ποσά και οι διαφορές

ΠΑΣΟΚ: Αυτά είναι τα χρήματα που ξόδεψαν οι υποψήφιοι στα Social Media - Τα ποσά και οι διαφορές

ΠΑΣΟΚ: Αυτά είναι τα χρήματα που ξόδεψαν οι υποψήφιοι στα Social Media - Τα ποσά και οι διαφορές

ΠΑΣΟΚ: Αυτά είναι τα χρήματα που ξόδεψαν οι υποψήφιοι στα Social Media - Τα ποσά και οι διαφορές

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ