ΕΛΛAΔΑ

"Όχι κατάργηση, αλλά διόρθωση του προγράμματος κατάρτισης επιστημόνων"

No profile pic

Να μην καταργηθεί το πρόγραμμα κατάρτισης επιστημόνων αλλά να βελτιωθεί το περιεχόμενό του και να διορθωθούν τα λάθη και οι αστοχίες, ζητούν τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης, με ανοιχτή επιστολή προς τον πρωθυπουργό, τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, τους προέδρους των κομμάτων, τους υπουργούς Παιδείας, Εργασίας, Επικρατείας, τον γ.γ. της κυβέρνησης και της γραμματείας του Πρωθυπουργού.

Οι υπογραφές ΚΔΒΜ στην επιστολή αυτή ολοένα και αυξάνονται, γεγονός που υπογραμμίζει το αδιέξοδο στο οποίο έχουν περιέλθει τα Κέντρα.
 

Η επιστολή

Θέμα:  Κατάργηση Προγράμματος Στήριξης Επιστημόνων & Ελεύθερων Επαγγελματιών πληττόμενων από τον Covid-19

Αξιότιμοι κυρίες και κύριοι,

Όλα τα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης, καθώς και εν γένει όλη η ιδιωτική εκπαίδευση, που καλύπτει  γεωγραφικά όλες τις περιοχές της χώρας - μόλις ανακοινώθηκε η επιλογή της κυβέρνησης για στήριξη των Επιστημόνων & Ελεύθερων Επαγγελματιών μέσω προγράμματος τηλεκατάρτισης που θα εντασσόταν στο Ε.Π. "Ανταγωνιστικότητα Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία", με πόρους της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο), προχωρήσαμε σε μη αναστολή εργασίας του προσωπικού μας ή αν είχε ήδη γίνει η αναστολή προχωρήσαμε σε νέες προσλήψεις ατόμων με στόχο να μπορέσουμε να το υποστηρίξουμε και να το ολοκληρώσουμε εντός των ασφυκτικών χρονοδιαγραμμάτων που επέβαλλαν οι απαιτήσεις του προγράμματος.

Σημειώνουμε εδώ ότι «μας υπεβλήθη» η επιλογή προγραμμάτων τηλεκατάρτισης μέσω εγκεκριμένων από το Υπουργείο Εργασίας πλατφορμών τηλεκατάρτισης (7 τον αριθμό), οι οποίες, και μόνο αυτές αποκλειστικά ήταν οι πάροχοι-υπεύθυνοι του εκπαιδευτικού υλικού. Ουδείς από εμάς τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης, δηλαδή ΙΙΕΚ, Κέντρα Ξένων Γλωσσών, Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης, Κολέγια, κλπ. , είχαμε λόγο επί της ύλης και του περιεχομένου των προγραμμάτων αυτών.

Εργαστήκαμε από την πρώτη ημέρα μέχρι και σήμερα μέσα σε ασφυκτικές προθεσμίες, υπερβάλλοντας εαυτούς, πάρα πολλές ώρες ημερησίως, κάτι που μπορείτε να το διαπιστώσετε αν δείτε ότι επί εικοσιτετράωρου βάσεως πραγματοποιούνταν η υποβολή των αιτήσεων και η ενεργοποίηση των επιταγών, και μάλιστα εν μέσω κορωνοϊού (με τους κινδύνους και τους περιορισμούς που υπήρχαν, τους οποίους κάποιοι παραβλέπαμε προσερχόμενοι στα γραφεία μας όταν απαιτείτο) και κατά τη διάρκεια που όλοι οι άλλοι Έλληνες γιόρταζαν το Πάσχα με τις οικογένειές τους. Και αυτό για να φερθούμε ως υπεύθυνοι επαγγελματίες και να ολοκληρώσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και με επιτυχία το έργο-δράση που το ελληνικό κράτος και όχι εμείς αποφάσισε.

Αντ΄ αυτού δυστυχώς από κάποιους, συλλήβδην, κατηγορούμεθα ότι δήθεν εμείς είμαστε οι υπεύθυνοι «της αποτυχίας;» του προγράμματος επειδή παρουσιάστηκαν κάποιες αστοχίες των οποίων εμείς θεωρούμεθα υπεύθυνοι ενώ δεν είμαστε. Αποτέλεσμα αυτής της υφέρπουσας φήμης είναι να δυσφημιζόμαστε σε καθημερινή βάση, άδικα και αναίτια,  τόσο εμείς ως κέντρα δια βίου μάθησης όσο και η τηλεκατάρτιση, η ίδια, η οποία αποτελεί το μέλλον αλλά και το όπλο, βάσει των υπαρχουσών συνθηκών, για την πραγμάτωση υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης. Σας δηλώνουμε δε ότι επιφυλασσόμεθα παντός νομίμου δικαιώματός μας, για όποιον ηθελημένα ή αθέλητα συνεχίσει να διασπείρει τέτοιου είδους ψευδείς κατηγορίες για εμάς.

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι υποστηρίξαμε και συνεχίζουμε να το κάνουμε ακόμα και τώρα τους ωφελούμενους σε όποιο πρόβλημα και απορία έχουν σχετικά με την πλατφόρμα τηλεκατάρτισης και όχι μόνο.

Καταφέραμε υπερβάλλοντας εαυτούς, να έχουμε ευχαριστημένους ωφελούμενους καθώς ταυτόχρονα με την οικονομική τους στήριξη, θα είχαν πρόσβαση σε χρήσιμες γνώσεις με δυνατότητα πιστοποίησης. Διότι θα πρέπει όλοι να γνωρίζουν ότι όσο υπήρχαν κάποιοι δυσαρεστημένοι καταρτιζόμενοι, άλλο τόσο και πολύ περισσότερο υπήρξαν επιστήμονες οι οποίοι έχουν ήδη ολοκληρώσει το πρόγραμμα και ζητούν να παρακολουθήσουν και δεύτερο ή τρίτο το οποίο τους το παρείχαμε και συνεχίζουμε να τους το παρέχουμε δωρεάν.

Να μη μας διαφεύγει το γεγονός ότι το αντικείμενο κατάρτισης το επέλεγε ο ωφελούμενος μεταξύ πολλών, ευκολότερων ή δυσκολότερων, που του προσφέρονταν και γνώριζε εν πολλοίς από πριν σε τι θα καταρτιστεί, δηλαδή πχ. για το «πώς ανοίγει ή κλείνει ο υπολογιστής» που θα σας εκπλήξει δυσάρεστα στη σημερινή εποχή πόσοι πολλοί επιστήμονες στερούνται αυτής της  βασικής γνώσεως.

Ακόμα και αν  ήθελε να θεωρήσει κάποιος ότι το υλικό έχει πράγματι αστοχίες (λόγω του επείγοντος της υλοποίησης) ή ότι δεν έχει το επιστημονικό επίπεδο που απαιτείται, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να καταργηθεί το πρόγραμμα, αλλά αντιθέτως να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις και οι προσθήκες για την βελτίωση του.

Ζητούμε ελπίζοντας σε ένα κράτος δικαίου να αποζημιωθούμε για να μπορέσουμε να καλύψουμε :

Α. τα μισθολογικά και ασφαλιστικά έξοδα του προσωπικού μας, τακτικού και έκτακτου

Β. την προσωπική εργασία των εταίρων των Κέντρων Διά Βίου Μάθησης.

Γ. τα έξοδα υλοποίησης (λειτουργικά έξοδα κ.α.)

Δ.  έξοδα διαφήμισης

Ε. ουσιαστική μείωση των άλλων μορφών δραστηριοτήτων μας που θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν εξ αποστάσεως.

Είμαστε και εμείς ένας κλάδος που πλήττεται από τον Covid – 19 και δεν ξέρουμε αύριο αν θα συνεχίσουμε να παραμένουμε σε λειτουργία.

Είμαστε επιχειρήσεις που έως σήμερα το κράτος εξαντλεί διαχρονικά την όποια ρευστότητα διαθέτουμε καθώς ζητάει όταν υλοποιούμε τα προγράμματα ΕΣΠΑ να προπληρώνουμε τα πάντα (μισθούς, ασφαλιστικές εισφορές, φορείς πιστοποίησης κ.α.) και στην συνέχεια να περιμένουμε 8, 10, 12 ή και παραπάνω μήνες παρακαλώντας τους υπάλληλους του Υπουργείου Εργασίας να επισπεύσουν τις διαδικασίες αποπληρωμής μας. Προς ενημέρωσή σας πολλοί έχουμε ήδη προκαταβάλει τέτοια ποσά για την υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος.

Ενόψει των ανωτέρω αναφερθέντων είμαστε επιχειρήσεις για τις οποίες αν δεν μεριμνήσετε θα βρεθούμε αντί να υποστηριζόμαστε όπως όλες οι επιχειρήσεις από το κράτος να ζημιωνόμαστε ανυπολόγιστα και δεν είναι σίγουρο ότι θα μπορέσουμε να επιβιώσουμε αυτήν την φορά.

Ελπίζουμε ότι δεν θα γίνουμε τα εξιλαστήρια θύματα της υπόθεσης, γιατί δεν είμαστε αυτοί που δημιουργήσαμε το εκπαιδευτικό υλικό στις πλατφόρμες τηλεκατάρτισης, ούτε αυτοί που το εγκρίναμε. Αντίθετα είμαστε σωστοί και υπεύθυνοι επαγγελματίες οι οποίοι κάναμε άψογα τη δουλειά μας όπως προκύπτει από τα στοιχεία και τους αριθμούς των εγγεγραμμένων δικαιούχων (τα οποία είναι αναρτημένα στην εργάνη) καθώς και την ομολογία χιλιάδων ωφελουμένων οι οποίοι εκτός του ότι μας ευχαριστούν ζητούν και περεταίρω εκπαίδευση σε άλλο αντικείμενο (τα στοιχεία αυτά είναι στη διάθεσή σας σε περίπτωση που μας ζητηθεί).

 Ελπίζουμε και ευχόμαστε σε περίπτωση που το κράτος επιμείνει στην απόφασή του για διακοπή του προγράμματος, να μας αποζημιώσει στο ύψος της πραγματικής ζημίας που υπέστημεν και όλοι οφείλουν να αποκαταστήσουν τη φήμη μας που αναίτια και άδικα έχει πληγεί ανεπανόρθωτα και που αν συνεχιστεί να προσβάλλεται θα έχει καταστροφική επίδραση στη μελλοντική λειτουργία των επιχειρήσεών μας.

Με τιμή,

 

Μπασιώτης Ιωάννης
UNIOPEN

 

Γερονικόλας Χάρης
CITY UΝΙΤΥ LTD

 

Καρανταλή Αλεξάνδρα

ΣΧΟΛΕΣ ΔΕΛΤΑ

 

Ξυνή Κατερίνα
Mediterranean Professional Studies

 

Καϊρέτης Στέργιος
ΚΟΡΥΦΗ (Ελευθερούπολη Ν. Καβάλας)

 

Πιτσίλκας Μιχαήλ
Κε.Δι.Βι.Μ.2 Le@rn it

 

Κατσικάρος Θεόδωρος

ΚΔΒΜ2 TASEIS ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ

 

KOΛΛIAΣ ΔHMHTPIOΣ- KOΛΛIA ANΘH OE KΔBM1

 

Καλοσκάμης Νίκος
Ι.Ι.Ε.Κ. ΑΞΙΑ - Κε.Δι.Βι.Μ.2 ΑΞΙΑ

 

Γάτσος Ανδρέας

Data Bank Computers - Αριδαία

 

Πετράς Ισίδωρος

ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ INFOΓΝΩΣΗ

 

Παπαματθαιάκης Δημήτρης

DP Studies - Ηράκλειο Κρήτης

 

Εξαρχόπουλος Γεώργιος

SYSTEM FACE TO FACE

 

Αβραάμ Γρηγόρης Αντιπρόεδρος

Τεχνικές Σχολές Επιμελητηρίου Ηρακλείου - Ηράκλειο Κρήτης

 

Μαγουλάκης Κώστας

Ευρωπαϊκή Πρόοδος – Ηράκλειο Κρήτης

 

Βασιλοπούλου Βασιλική

COMPUTER START Κε.Δι.Βι.Μ.1

 

Ιπποκράτης Μανουδάκης

Memo Εκπαιδευτική - Χανιά Κρήτης

 

Ψαράκης Βασίλης

Έρευνα - Χανιά Κρήτης

 

Κυριαζάνος Αντώνης

ΜΑΡΚΕΤ ΚΕ ΔΙ ΒΙ Μ2

 

Βασιλοπούλου Παναγιώτα

SYSTEM "FACETO FACE" ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.1

 

Παπανδρέου Χρήστος

PRACTICA ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

 

Βλαχογεωργακόπουλος Σπύρος
DIDAKTIKA

 

Πάτυ Λούπα

ADVANCED TOURISM AND TECHNOLOGY STUDIES

 

Κρομμυδάς Παναγιώτης

ΕΥΡΩΝΕΤ ΠΑΝ ΚΡΟΜΜΥΔΑΣ ΠΕΡ ΣΤΑΥΡΑΚΟΣ

 

Ανδρόνικος Κουτρουμπέλης

EDU4U - Λάρισα

 

Χριστόπουλος Αλέκος

ΕΡΓΑΣΙΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΕ

 

Μπατσολάκης Γεώργιος

ΚΕΔΙΒΙΜ ΜΠΑΤΣΟΛΑΚΗΣ

 

Παράσχου Ματίνα

Εκπαιδευτικό Κέντρο Τρίπολης

 

Χατζούλη Νικολέτα
ΚΔΒΜ 2 ΡΟΗ ΟΕ

 

Κωνσταντίνος Τσίρκας
Εκπαιδευτικό Κέντρο ΤΣΙΡΚΑ (ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ 2)

 

Σιδεράτος Εμμανουήλ

ΚΔΒΜ DATA ΣΙΔΕΡΑΤΟΣ ΟΕ

 

Γιάννακα Γεωργία

Αργώ Εκπαιδευτική

 

Τσίτσου Αγγελική

ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.1 Computer Studies Edessa

 

Παπαδάκης Αντώνης

Εκπαιδευτικός Όμιλος ekΜάθησις

 

Βαρώνας Χρήστος

ΚεΔιΒιΜ CENTRAL

 

Παναγιωτόπουλος Κωνσταντίνος

KEY2LEARN - Κ.Δ.Β.Μ. 1

 

Αυγέρης Φίλιππος

ΚΔΒΜ2 FUTURE VOICE - ΙΩΑΝΝΙΝΑ - ΑΡΤΑ

 

Θάνου Ελένη

ΚΔΒΜ1 Μελέτη Ελένη Θάνου

ΚΔΒΜ1 Ε. Θάνου και Κ. Μπούρης ΟΕ

 

Κολιοφώτης Φώτης

ΚΕΚ ΘΕΜΕΛΙΟ

 

Αυγέρης Φίλιππος, Καψάλη Χρυσούλα

ΚΔΒΜ 2 ΠΡΟΟΔΟΣ – ΙΩΑΝΝΙΝΑ

 

Ντόνα Ευαγγελία

ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

 

Δ.Β.Μ. 1 Τσιρίδου Ωραιοπούλου Κική

 

Γιώργος Αλμπάνης

ΔΗΜΟΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

 

Διαμάντης Γ. Πέτρος

Expert Training Κε.Δι.Βι.Μ.1

 

Νινιράκη Αμαλία

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ - ΚΔΒΜ2 Ηράκλειο Κρήτης

 

Φιλλίπου Βάιος

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

 

Δασίου Σταυρούλα
ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΔΑΣΙΟΥ - ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ

 

Ιωάννης Τσιτιρίδης

My-Computer ΚΔΒΜ1

 

Φίλος Λεωνίδας

bitLab ΚΔΒΜ - Καλαμάτα

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση