ΕΛΛAΔΑ
Καμπάνια – εξπρές για τουριστική περίοδο 80 – 100 ημερών στη Θεσσαλία
Αναδιαμόρφωση ενεργειών και δράσεων της τουριστικής προβολής της Θεσσαλίας – Οι προτάσεις για την επόμενη ημέρα
SHARE:
Είναι πραγματικά ένα περίεργο καλοκαίρι το φετινό για τον τουρισμό. Οι περιορισμοί πολλοί και τα ερωτηματικά είναι ακόμη περισσότερα, αν τελικά θα μπορέσει να διασωθεί ένα μεγάλο μέρος της περιόδου για τις επιχειρήσεις. Μπροστά σε αυτήν τη δύσκολη κατάσταση χρειάζονται άμεσες λύσεις για να διασωθεί, ότι είναι εφικτό για τον τουριστικό κλάδο της Θεσσαλίας και του ν. Λάρισας. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας για αυτό το λόγο εκπονεί ένα σχέδιο εξπρές- προβολής ώστε να βοηθήσει στην νέα πραγματικότητα που είναι μπροστά μας. Ο εντεταλμένος Σύμβουλος για θέματα τουρισμού της Περιφέρειας Θεσσαλίας κ. Ιωάννης Μπουτίνας μιλά για όλον αυτόν το σχεδιασμό που περιέχει ενέργειες, αλλά και προτάσεις προς το υπουργείο με στόχο να υπάρξει σεζόν από 80 έως 100 ημέρες.
«Είναι αλήθεια ότι για να λειτουργήσει ένα σχέδιο προβολής για τον τουρισμό χρειάζεται αρκετό χρόνο. Εδώ είμαστε σε μια ιδιόμορφη κατάσταση λόγω της πανδημίας, πρέπει άμεσα σε ένα μήνα να ακολουθήσουμε μια επιθετική πολιτική για να έχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για τους μήνες από Ιούλιο έως και Σεπτέμβριο Στοχεύουμε στον εσωτερικό τουρισμό στην Ελλάδα με μια καμπάνια που θα θυμίζει στους Έλληνες την ξεχασμένη Θεσσαλία. Όπως είναι τα παράλια της Λάρισας, όπου έχουν να έρθουν χρόνια. Η πλευρά του Ολύμπου στην περιοχή της Ελασσόνας ενδείκνυται. Τα νησιά όπως η Σκόπελος και η Αλόννησος, και το ανατολικό Πήλιο ξεχωρίζουν. Κάνουμε στοχευμένη επικοινωνιακή πολιτική με έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα», σημειώνει ο κ. Μπουτίνας.
Ο εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος για θέματα τουρισμού αναφέρει πως θα κινηθεί η Περιφέρεια σε αυτή την καμπάνια και σημειώνει με νόημα τα πλεονεκτήματα των παραλίων της Λάρισας τα οποία αποκαλεί «θεσσαλική ριβιέρα».
«Οι ενέργειές μας περιέχουν και στοχευμένες δράσεις στα Βαλκάνια ποντάροντας στο οδικό τουρισμό, με μεμονωμένη κίνηση, χωρίς την χρήση αεροπλάνου. Θέλουμε να έχουμε άμεσα θετικά αποτελέσματα για τα παράλια της Λάρισας, τα οποία τα ονομάζω «Θεσσαλική ριβιέρα». «Ένα από τα μηνύματα αυτής της καμπάνιας είναι ότι έχουμε μια τεράστια παραλία στο ν. Λάρισας, όπου μπορούν να κρατούνται οι αποστάσεις και να υπάρχει ασφάλεια. Τα επόμενα χρόνια οι τουριστικές επιχειρήσεις θα κεφαλαιοποιήσουν την ασφάλεια που έχουν δείξει. Είναι κάτι σημαντικό», καταλήγει.