Χάρης Μαμουλάκης: Η κεντρικοποίηση και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της Α.Α.Δ.Ε., ο ψηφιακός εφιάλτης των φορολογουμένων

Newsroom
Newsroom

Ερώτηση προς τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών με την συνυπογραφή 19 ακόμη Βουλευτών

Την έλλειψη σχεδιασμού, αλλά και τη μη λήψη κατάλληλων μέτρων και ενεργειών που θα οδηγήσουν ομαλά, εύρυθμα και αποτελεσματικά στη μετάβαση στη νέα οργανωτική δομή των υπηρεσιών της ΑΑΔΕ, αναδεικνύει ο Τομεάρχης Οικονομικών & Ανάπτυξης Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Βουλευτής Ηρακλείου Χάρης Μαμουλάκης, καταθέτοντας σχετική Ερώτηση προς τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών με την συνυπογραφή 19 ακόμη Βουλευτών.

«Σύμφωνα με καταγγελίες, μεταξύ άλλων, της Ένωσης Φοροτεχνικών Ελεύθερων Επαγγελματιών Αττικής αλλά και πολιτών, η έλλειψη σχεδιασμού, αλλά και η μη λήψη των κατάλληλων μέτρων για την εύρυθμη μετάβαση στη νέα οργανωτική δομή των υπηρεσιών της ΑΑΕΔ, έχει ως αποτέλεσμα τη ταλαιπωρία και την απουσία εξυπηρέτησης πολιτών και επαγγελματιών» αναφέρει ο Χάρης Μαμουλάκης, τονίζοντας: «Η αναγκαιότητα, έστω και εκ των υστέρων, εύρυθμης λειτουργίας των φορολογικών υπηρεσιών μέσω της απλοποίησης των διαδικασιών για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, μείωσης της γραφειοκρατίας και του διοικητικού κόστους και βελτίωσης του επιπέδου παρεχόμενων υπηρεσιών και εξυπηρέτησης, είναι δεδομένη. Γι’ αυτό και ζητάμε απαντήσεις από τον αρμόδιο Υπουργός σε συγκεκριμένα ερωτήματα.»

 

Με την Κοινοβουλευτική παρέμβαση, ζητείται ενημέρωση και απαντήσεις σχετικά με:

  1. Πόσα είναι αριθμητικώς τα εκκρεμή αιτήματα φορολογουμένων που καλούνται να διεκπεραιώσουν τα εν λειτουργία ΚΕ.ΦΟ.Κ., ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε.., ΚΕ.Β.ΕΙΣ. και πόσα αντιστοιχούν ανά  υπηρετούντα υπάλληλο;
  2. Πότε αναμένεται να διεκπεραιωθούν τα σχετικά «αιτήματα» των φορολογουμένων και ποιος θεωρείται ένας εύλογος χρόνος υπηρεσιακής απάντησης επί των αιτημάτων που να προάγει την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση των πολιτών;
  3. Που εδράζεται ο προβληματικός δίαυλος επικοινωνίας των πολιτών με τις εν λόγω Υπηρεσίες και πως σκοπεύετε να διευθετήσετε το ζήτημα;
  4. Σκοπεύετε να ενισχύσετε τις υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε. με προσωπικό αλλά και να προβείτε σε πρόσθετες κατάλληλες ενέργειες και ένα ναι σε ποιες προκειμένου να υπάρχει άμεση ανταπόκριση στα σχετικά «Αιτήματα» των φορολογουμένων;
  5. Προηγήθηκε ανάλυση κόστους / οφέλους για τη λήψη της σχετικής απόφασης αναδιοργάνωσης και κεντρικοποίησης των υπηρεσιών της Α.Α.Δ.Ε. και τι περιλαμβάνει αυτή;

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ