ΕΛΛAΔΑ

ΕΟΤ – ECTAA: Διαδικτυακές παρουσιάσεις προβολής της Ελλάδας στις ευρωπαϊκές αγορές

Στόχος των παρουσιάσεων, ήταν η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου με την ανάδειξη της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας και των δυνατοτήτων που προσφέρουν μέσω θεματικών τουριστικών προϊόντων και δραστηριοτήτων εμπειρίας και αναψυχής.

No profile pic

Σε θετικό κλίμα και με μεγάλη συμμετοχή, πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά (29/06 και 6/07/21) τρεις παρουσιάσεις της Ελλάδας και των τουριστικών υποδομών της, σε ευρωπαϊκές τουριστικές αγορές. Τις παρουσιάσεις οργάνωσαν ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) και ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Τουριστικών Πρακτόρων (ECTAA)  με την υποστήριξη της Ομοσπονδίας Τουριστικών Πρακτόρων FedHATTA.

Στόχος των παρουσιάσεων, ήταν η  επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου με την ανάδειξη της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας και των δυνατοτήτων που προσφέρουν μέσω  θεματικών τουριστικών προϊόντων και δραστηριοτήτων εμπειρίας και αναψυχής.

Συγκεκριμένα, οι tour operators και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες των Κάτω Χωρών και του Βελγίου, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ιρλανδίας και χωρών της Σκανδιναβίας, είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν για τα ταξίδια εμπειρίας, που μπορεί να προσφέρει η Ελλάδα στους επισκέπτες της, μέσα από σειρά βίντεο, παρουσιάσεων και ενημερώσεων για  τις τελευταίες επικαιροποιημένες οδηγίες  ως προς τα μέτρα ασφάλειας και τις συνθήκες υγιεινής στη χώρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, οι παραπάνω διαδικτυακές παρουσιάσεις, ήταν οι πρώτες από σειρά άλλων που οργανώνει η ECTAA και οι οποίες εντάσσονται σε συγκεκριμένη ενότητα υπό τον τίτλο «Showcase», με  στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως ιδανικού τουριστικού προορισμού, στην δύσκολη περίοδο  που διανύουμε.

Τον συντονισμό των Showcase ανέλαβαν η Διευθύντρια του Γραφείου ΕΟΤ Ολλανδίας κα Ελένη Σκαρβέλη και ο Γραμματέας της ECTAA Eric Dresin, ενώ την παρουσίαση για τις αγορές Ηνωμένου Βασιλείου / Ιρλανδίας και Σκανδιναβίας ανέλαβαν αντίστοιχα οι διευθυντές των γραφείων ΕΟΤ κα Έμμυ Αναγνωστοπούλου και  κ. Παύλος Μούρμας.

Την παρουσίαση τον θεματικών τουριστικών προϊόντων της Ελλάδας, ανέλαβαν ο Αντιπρόεδρος του ΗΑΤΤΑ κ. Μάριος Καμμένος και ο αναπλ. Γεν. Γραμματέας της FedHATTA και ειδικός για θέματα τουρισμού δραστηριοτήτων κ. Στέφανος Σιδηρόπουλος, o Γενικός Γραμματέας της Ένωσης Ξενοδόχων Χανίων Κυριάκος Παπαδάκης, ως εισηγητής των δυνατοτήτων επέκτασης της θερινής περιόδου, και ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας FedHATTA κ. Λύσανδρος Τσιλίδης.

Με αφορμή την πραγματοποίηση των διαδικτυακών παρουσιάσεων, ο Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ κ Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε: «Ο ΕΟΤ συνεχίζει τις πολυδιάστατες δράσεις προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό, με την πολύτιμη συνδρομή του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων (ECTAA) με τον οποίο έχουμε εξαιρετική συνεργασία. Ο ελληνικός τουρισμός κάνει μία μεγάλη προσπάθεια ανάκαμψης υπό αντίξοες συνθήκες. Στον ΕΟΤ εργαζόμαστε προς αυτή την κατεύθυνση και φέτος. Εκτός από την καμπάνια προβολής σε πλατφόρμες και ηλεκτρονικά μέσα του εξωτερικού, αλλά και την συνδιαφήμιση με αεροπορικές και tour operators, ενεργοποιήσαμε επιπλέον παρουσιάσεις σε εξειδικευμένους ταξιδιωτικούς πράκτορες. Θέλω να ευχαριστήσω όσους συμμετείχαν και συνέδραμαν την προσπάθεια, ιδιαίτερα τη FedHATTA, τον κ. Λύσανδρο Τσιλίδη και τα στελέχη του για την διαχρονική και συνεχή τους υποστήριξη. Ευχαριστίες, τέλος, οφείλω στα Γραφεία μας στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις Κάτω Χώρες, αλλά και σε όσους ανέλαβαν να κάνουν την παρουσίαση θεματικών μορφών τουρισμού, όπως ο κ. Κυριάκος Παπαδάκης Γ.Γ. της Ένωσης Ξενοδόχων Χανίων και τα στελέχη της FedHATTA».

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση