ΕΛΛAΔΑ
Εμβολιασμοί: Από σήμερα οι αιτήσεις των νέων 15-17 ετών για τα 50 GB
Δικαιούχοι είναι έφηβοι γεννημένοι από 1/1/2004 έως και 31/122006,που προχωρούν στον εμβολιασμό για τον covid 19.
SHARE:
Ενεργοποιούνται ένα από τα μέτρα, που είχε ανακοινώσει ο Κ. Μητσοτάκης στη ΔΕΘ για τους νέους. Πιο συγκεκριμένα, με Υπουργική Απόφαση αποσαφηνίζεται η διαδικασία για το "Freedom Pass/Data" που παρέχει πακέτο δεδομένων 50 GB σε νέους. Μάλιστα ήδη όποιος ενδιαφέρεται μπορεί από σήμερα μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr – ΕΨΠ) να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες.
Να σημειωθεί ότι η αίτηση υποβάλλεται από έναν εκ των εχόντων την επιμέλεια του εμβολιασθέντος, αφότου μπει στην ειδική εφαρμογή με τους κωδικούς του Taxis. Τα βήματα στη συνέχεια είναι απλά, καθώς θα πρέπει να συμπληρώσει:
- τον αριθμό κινητής τηλεφωνίας για τον οποίο αιτείται τη χορήγηση του «Freedom Pass/Data»
- τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας στον οποίο είναι ενεργοποιημένος ο αριθμός κινητής τηλεφωνίας
- τον ΑΜΚΑ ή τον προσωρινό Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης ή τον Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού του εμβολιασθέντος
- τα στοιχεία επικοινωνίας του και, ειδικότερα, υποχρεωτικά τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου και προαιρετικά τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Για τον σκοπό της επαλήθευσης του αριθμού κινητού τηλεφώνου, η Εφαρμογή αποστέλλει αυτοματοποιημένα γραπτό μήνυμα (sms) με κωδικό επιβεβαίωσης, περιορισμένης χρονικής ισχύος. Για την οριστικοποίηση της αίτησης ο κωδικός καταχωρείται στην Εφαρμογή. Φυσικά για να γίνουν οι αναγκαίες διασταυρώσεις, η Εφαρμογή αντλεί στοιχεία από το Εθνικό Μητρώο Εμβολιασμών και το Φορολογικό Μητρώο της ΑΑΔΕ.
Σε κάθε περίπτωση, είτε η αίτηση γίνει μέσω της εφαρμογής είτε μέσω ΚΕΠ, το «Freedom Pass/Data» χορηγείται μόνο για έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου ανά ΑΜΚΑ Εμβολιασθέντος και δεν δύναται να χορηγηθεί παραπάνω από μία φορά.
Η ενεργοποίηση
Μετά την ολοκλήρωση της αίτησης και εφόσον επαληθευθεί η συνδρομή των νομίμων προϋποθέσεων χορήγησης του «Freedom Pass/Data», ο αριθμός κινητής τηλεφωνίας, στον οποίο θα χορηγηθεί το «Freedom Pass/Data», διαβιβάζεται αυτοματοποιημένα μέσω της Εφαρμογής στον δηλωθέντα πάροχο κινητής τηλεφωνίας, αποκλειστικά και μόνο για τους σκοπούς ενεργοποίησης του «Freedom Pass/Data».
Ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας ενεργοποιεί για τον δηλωθέντα αριθμό κινητής τηλεφωνίας το «Freedom Pass/Data». ΠΡΟΣΟΧΗ! Η ενεργοποίηση δεν είναι δυνατή εάν:
- ο δηλωθείς αριθμός κινητής τηλεφωνίας δεν ανήκει ή είναι προσωρινά ή οριστικά φραγμένος ή δεν είναι ενεργός στον συγκεκριμένο πάροχο,
- έχει ήδη ενεργοποιηθεί πακέτο δεδομένων «Freedom Pass/Data» για τον ίδιο αριθμό κινητής τηλεφωνίας ή
- είναι αδύνατο να ενεργοποιηθεί το «Freedom Pass/Data» στο συγκεκριμένο αριθμό κινητής τηλεφωνίας για τεχνικούς ή λοιπούς συναφείς λόγους.
Στις περιπτώσεις που η ενεργοποίηση δεν είναι δυνατή επιτρέπεται η υποβολή νέας αίτησης για διαφορετικό αριθμό κινητής τηλεφωνίας ή για τον ίδιο αριθμό σε περίπτωση που ο λόγος μη ενεργοποίησης αρθεί.
Ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας αποστέλλει γραπτό μήνυμα (sms) στον δηλωθέντα αριθμό κινητού τηλεφώνου για τον οποίο υποβάλλεται η αίτηση για τη χορήγηση του «Freedom Pass/Data», σχετικά με την αποδοχή της αίτησης και τον ακριβή χρόνο ενεργοποίησης του «Freedom Pass/Data».
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι το «Freedom Pass/Data» παραμένει ενεργοποιημένο για διάρκεια 5 μηνών από την ενεργοποίησή του και μπορεί να καταναλωθεί εντός αυτού χρονικού διαστήματος, σύμφωνα με τους όρους κάθε παρόχου. Σε περίπτωση αλλαγής παρόχου ή μετά την πάροδο του ανωτέρω χρονικού διαστήματος, το «Freedom Pass/ Data» απενεργοποιείται αυτόματα.