Με διπλάσια δυναμικότητα διαχείρισης αποστολών μπαίνει στο δεύτερο κύμα της πανδημίας η ΕΛΤΑ Courier σε μια προσπάθεια να βελτιώσει τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετώπισαν στις αποστολές οι εταιρίες ταχυμεταφορών κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown, αλλά και να αντιμετωπίσει τις αυξημένες παραγγελίες που αναμένονται την περίοδο της Black Friday.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας, έχουν ήδη ενισχυθεί το δίκτυο προσωπικού και εξοπλισµού και πλέον η δυνατότητα διαχείρισης φτάνει τα 100.000 δέµατα ηµερησίως από 50.000 πριν την πανδηµία.
«Το νέο lockdown βρίσκει την ΕΛΤΑ Courier προετοιµασµένη να διαχειριστεί τις αυξηµένες απαιτήσεις αποστολών και παραδόσεων που πυροδοτεί η στροφή των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εµπόριο» επισημαίνεται.
Να σηµειωθεί ότι η δυναµικότητα της ΕΛΤΑ Courier προ της πανδηµίας ανερχόταν σε 50.000 δέµατα ηµερησίως και αυξήθηκε σε 80.000 κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown.
Ενισχύοντας τις υποδομές της, η ΕΛΤΑ Courier έχει ανοίξει τρία νέα κέντρα διαλογής, διανομής και αποθήκευσης μεγάλων αντικειμένων στο Ρουφ, το Λιμάνι του Πειραιά και το Κρυονέρι, καθώς επίσης και έντεκα καινούρια καταστήματα εκ των οποίων τα πέντε στην Αθήνα και τα έξι στην περιφέρεια, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό σημείων εξυπηρέτησης στα 170 σημεία σε όλη τη χώρα. Συγκεκριμένα, για την περιοχή Αθηνών, νέα καταστήματα άνοιξαν σε: Κολωνάκι, Σύνταγμα, Αγ. Παρασκευή, Αιγάλεω και Αχαρνές, ενώ τα νέα σημεία εξυπηρέτησης στην περιφέρεια βρίσκονται στην Αταλάντη, την Καλαμπάκα, τη Μεγαλόπολη, τον Πύργο, την Πάρο και τη Σαντορίνη.