Δε λέω, όλοι να έχουν το δικαίωμα να σπουδάσουν στο αντικείμενο που τους ενδιαφέρει, αλλά δεν πρέπει να μπει κι ένα ... όριο (βλ. βαθμός πρόσβασης); "Κλωτσάει" στη λογική το ότι "αύριο" θα διδάσκουν αρχαία και μαθηματικά, εκπαιδευτικοί που για τους ίδιους τα "βασικά" στο σχολείο, πέρασαν ... και δεν ακούμπησαν!
Πώς αλλιώς να σκεφτεί κανείς, βλέποντας τις βάσεις και διαπιστώνοντας ότι απόφοιτοι του Λυκείου με βαθμό πρόσβασης κάτω από τη βάση - που επομένως έγραψαν και κάτω από τη βάση στα μαθήματα που εξετάστηκαν - περνάνε σε σχολές από όπου θα "βγουν" εκπαιδευτικοί;
Το θέμα αυτό θίγει πολύ εύστοχα, εκπαιδευτικός με ανάρτησή του στο Facebook: