Τα καλά να λέγονται (και να γράφονται)!

Στροφή στον ψηφιακό μετασχηματισμό και την αποτελεσματικότητα στο Μαλεβίζι

Είναι από τις προσπάθειες που έχουν ήδη αποδώσει καρπούς και αγκαλιάστηκε από την τοπική κοινωνία από την πρώτη στιγμή. Στο Γάζι του δήμου Μαλεβιζίου στελεχώθηκε –και μάλιστα εθελοντικά- το τηλεφωνικό κέντρο (2813 400695) για να εξυπηρετεί τους πολίτες.

Δέχεται έτσι καθημερινά δεκάδες αιτήματα και διαμεσολαβεί για τη διαχείρισή τους σε συνεργασία με τις υπηρεσίες, ενημερώνοντας μάλιστα τους πολίτες για την εξέλιξή τους , όπως είχε ζητήσει ο Δήμαρχος, Μενέλαος Μποκέας, που έλεγε και ξανάλεγε ότι στόχος είναι ο πολίτης να εξυπηρετείται άμεσα χωρίς να χτυπά την πόρτα αιρετών και υπηρεσιών. Τις επόμενες μέρες μάλιστα βγαίνει στον αέρα το δωρεάν application «Δημότης Μαλεβιζίου» για το συντονισμό δράσης σε αιτήματα που σχετίζονται με την καθημερινότητα στο σύνολο του Δήμου.

Στροφή λοιπόν στον ψηφιακό μετασχηματισμό και την αποτελεσματικότητα στο Μαλεβίζι!

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ