ΚΡΗΤΗ

Τα Μάλια ... της Daily Star ανήκουν στο παρελθόν

Marketing και συμφέροντα πίσω από την προβολή των Μαλίων ως προορισμό ξέφρενης διασκέδασης

No profile pic

Σε επιχειρηματικά συμφέροντα απέδωσε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του δήμου Χερσονήσου, Ευθύμιος Μουντράκης, δημοσιεύματα όπως το χθεσινό της Daily Star, που παρουσιάζουν τα Μάλια ως προορισμό για διασκέδαση χωρίς όρια.

Μιλώντας στο ΣΚΑΙ Κρήτης 92,1 ο κ.Μουντράκης τόνισε πως με τέτοια δημοσιεύματα εξυπηρετούνται κάποια επιχειρηματικά συμφέροντα, ενώ υπογράμμισε ότι τα τελευταία 8 χρόνια και ιδίως τα τελευταία δύο χρόνια, τα Μάλια έχουν κάνει μια μεγάλη στροφή, επαναφέροντας το μοντέλο του οικογενειακού τουρισμού. "Αν κάποιος περπατήσει στα Μάλια θα συναντήσει και τέτοιες εικόνες" - είπε ο αντιδήμαρχος, πρόσθεσε ωστόσο "πως αυτή η εικόνα δεν εκφράζει την περιοχή στο σύνολό της"

"Τα τελευταία 10 χρόνια, στα Μάλια έχουν κλείσει πάνω από 10 clubs, ενώ και καταλύματα που απευθύνονταν στο συγκεκριμένο target group, έχουν αναβαθμιστεί". Βάζοντας τα πράγματα στις πραγματικές τους διαστάσεις, ο κ.Μουντράκης ανέφερε πως στο σύνολο του 1,5 εκ. τουριστών στη Χερσόνησο, οι νεαροί Βρετανοί που διασκεδάζουν μέχρι τελικής πτώσεως αποτελούν το ... 1,33%, ποσοστό που ισοδυναμεί με περίπου 20.000 ανθρώπους.

Ο κ.Μουντράκης πάντως εξήγησε πως τα Μάλια δεν ... αποκηρύσσουν κανένα, ούτε τους Βρετανούς, ούτε τους Ισραηλινούς, θέλουν όμως οι επισκέπτες να είναι ασφαλείς για τον εαυτό τους και για τους άλλους. "Δε θέλουμε να φτάσουμε σε σημεία επικινδυνότητας, θέλουμε τα παιδιά αυτά να γυρίσουν στις μανάδες τους και ταυτόχρονα να σέβονται τον πολιτισμό και την κουλτούρα μας".

"Κόσμος υπάρχει, όχι όμως αυτός που περιμέναμε - ούτε αριθμητικά, ούτε "ποιοτικά" "- λέει ο αντιδήμαρχος, εξηγώντας ότι οι προβλέψεις δεν αποδείχθηκαν στην πράξη, γεγονός που όπως τονίζει , επιβεβαιώνει ότι "στον Τουρισμό, σαν χώρα, δουλεύουμε ευκαιριακά", κι αυτό φάνηκε όταν στο "παιχνίδι" επανήλθε η Τουρκία, η Τυνησία κι άλλες χώρες, αποσπώντας μερίδιο της πίτας, που δεν κατάφερε να συγκρατήσει η Ελλάδα.

Ο ίδιος έκανε λόγο για προσφορές ακόμη και τώρα, στην "καρδιά" του καλοκαιριού, της τάξης του 20% προκειμένου τα καταλύματα να γεμίσουν. Κι όπως διευκρινίζει ο κ. Μουντράκης δε μιλάμε μόνο για ενοικιαζόμενα δωμάτια, αλλά ακόμη και για ... 4άστερα και 5άστερα ξενοδοχεία!

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση