Το Κέντρο Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας ΡΟΔΑΚΙΝΟ που εδρεύει στην Αθήνα και το Ινστιτούτο Παιδιατρικής Φροντίδας Ρεθύμνου διοργανώνουν ένα τριήμερο επιμορφωτικών σεμιναρίων με θέμα “ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΗΛΙΚΗ ΖΩΗ” στις 24-25-26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2017.
Στόχος των εκπαιδευτικών σεμιναρίων είναι η ανάπτυξη θεματικών που σχετίζονται με τις επιστήμες της παιδαγωγικής και της ψυχολογίας μέσα από επιμορφωτικά σεμινάρια που απευθύνται σε γονείς, επαγγελματίες ψυχικής υγείας και ανθρωπιστικών επαγγελμάτων, παιδαγωγούς προσχολικής εκπαίδευσης και εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, φοιτητές ανάλογων σχολών ή όποιον έχει αντίστοιχο ενδιαφέρον.
ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ: Ινστιτούτο Παιδιατρικής Φροντίδας (Ηγ. Γαβριήλ 46, 74100 Ρέθυμνο)
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Η συμμετοχή στα σεμινάρια γίνεται με αποστολή μειλ στο [email protected] γράφοντας τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, ιδιότητα, τηλέφωνο επικοινωνίας) και τον τίτλο του σεμιναρίου που θέλετε να παρακολουθήσετε ή τηλεφωνικά στο 2831057444 (καθηρινά 9:00-20:00, Σάββατο 9:00-17:00) ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ. ΔΙΝΕΤΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ.
Χορηγός:Minoan lines
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ:
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2017
18:00-21:00: “Ανακαλύπτωντας τον άνθρωπο μέσα από διάσημα πειράματα ψυχολογίας” Σεμινάριο για ψυχολόγους, παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς, κοινωνιολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, φοιτητές ανάλογων σχολών και όσους έχουν ανάλογο ενδιαφέρον
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ 15 ευρώ/Δίνεται βεβαίωση συμμετοχής
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΕΙΣΗΓΗΣΗ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΗΣ, ψυχολόγος-ψυχοθεραπευτής
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:
Στόχος του σεμιναρίου είναι η παρουσίαση μερικών από των μεγαλύτερων πειραμάτων στην επιστήμη της ψυχολογίας με σκοπό την ανάλυση της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Τι είναι ικανός να κάνει ο άνθρωπος; Πως μαθαίνουμε; Πόσο καλά γνωρίζουμε τον εαυτό μας; Μερικά από τα ερωτήματα που θα απαντηθούν μέσα από την περιγραφή και την ανταλλαγή απόψων με αφορμή την περιγραφή των πειραμάτων.
------------------------------------------------------------------------
ΣΑΒΒΑΤΟ 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2017
11:00-15:30: “Μαθηματικά και Τέχνη στην προσχολική εκπαίδευση. Από την αφήγηση στους αριθμούς”
Βιωματικό σεμινάριο για παιδαγωγούς προσχολικής εκπαίδευσης, νηπιαγωγούς, δασκάλους, φοιτητές ανάλογων σχολών, εικαστικούς, λογοθεραπευτές, κοινωνικούς λειτουργούς.
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 25 ευρώ/Δίνεται βεβαίωση συμμετοχής.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΕΙΣΗΓΗΣΗ: Κατερίνα Ανωγιαννάκη, παιδαγωγός/εμψυχώτρια θεατρικής αγωγής.
Περιγραφή
Πως μπορεί η αφήγηση παραμυθιών να αποτελέσει το ερέθισμα για την γνωριμία των παιδιών με τα μαθηματικά; Τι είναι η “Γωνιά αφήγησης και μαθηματικών” πως δημιουργείται και πως συμμετέχουν τα παιδιά στην διάδρασή της;
Με ποιο τρόπο η τέχνη των εικαστικών βοηθάει στην γνωριμία των παιδιών προσχολικής εκπαίδευσης με έννοιες που σχετίζονται με τον χώρο και τον χρόνο;
Στόχος του σεμιναρίου είναι να γνωρίσουν οι συμμετέχοντες νέες μεθόδους και τεχνικές προσέγγισης των μαθηματικών εννοιών στην προσχολική εκπαίδευση και να ανακαλύψουν παιχνίδια που κάνουν την γνωριμία των μαθηματικών ευχάριστη και μέρος της καθημερινότητας
ΔΟΜΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
11:00-12:00 “ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ” Παιχνίδια γνωριμίας με στόχο την ανάπτυξη δυναμικής μιας ομάδας. Αντικείμενα καθημερινής χρήσης και μαθηματικές έννοιες που σχετίζονται με τον χώρο και τον χρόνο. Η αυτοσχεδιαστική αφήγηση με ερέθισμα αντικείμενα.
12:00-13:00 “ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ” Πίνακες ζωγραφικής ως ερέθισμα για παιχνίδι με τις έννοιες του χρόνου. Τι είναι το “προσωπικό ημερολόγιο” κάθε παιδιού; Πως μπορεί να αποτυπώσει εικαστικά τις σημαντικές στιγμές της ζωής του σε συνέχειες μέσα σε ένα έτος; Επαφή με τις έννοιες “διαδοχή” και “εναλλαγή” μέσα από εικαστικές δράσεις. Αφήγηση και μαθηματικά.
13:00-13:15 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
13:15-15:00 “ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ...ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ” Συμβολισμοί και σχήματα μέσα στην αφήγηση του κλασσικού παραμυθιού της Κοκκινοσκουφίτσας. Ιστορίες με σχήματα και χρώματα. Ταξινομίσεις και ομαδοποιήσεις με ερέθισμα τα παραμύθια.
15:00-15:30 ΣΥΖΗΤΗΣΗ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
--------------------------------------------------------------------------
ΣΑΒΒΑΤΟ 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
17:00-19:00 : “Ο ασφαλής δεσμός (Attachment theory) και η συναισθηματική ενημερότητα του νηπίου ως μέσο αυτονομίας και αυτογνωσίας. Η ματαίωση στην παιδική ηλικία και ο ρόλος της στην ενήλικη ζωή” Σεμινάριο για γονείς, εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας, παιδαγωγούς προσχολικής, ψυχολόγους, εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, κοινωνικούς λειτουργούς, φοιτητές ανάλογων σχολών
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ 15 ευρώ/Δίνεται βεβαίωση συμμετοχής
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΕΙΣΗΓΗΣΗ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΗΣ (ψυχολόγος/ψυχοθεραπευτής), ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΝΩΓΙΑΝΝΑΚΗ (παιδαγωγός προσχολικής εκπαίδευσης, εμψωχώτρια θεατρικής αγωγής
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:
Από τη στιγμή της σύλληψης ακόμα, οι γονείς μπαίνουν σε μια διαδικασία αλλαγών και μετάβασης από τον ρόλο του συντρόφου, στον ρόλο του γονιού.
Η κοιλιά της μέλλουσας μητέρας μεγαλώνει και δειλά δειλά αρχίζει και η επικοινωνία με το μωρό που θα έρθει στον κόσμο.
Ακουμπάμε το χέρι μας στο σημείο της κοιλιάς που δίνει την πρώτη του κλωτσιά, του μιλάμε, του τραγουδάμε, αναρωτιόμαστε για την διακόσμηση του δωματίου του, τα ρούχα του και γενικά μπαίνουμε σε μια διαδικασία προετοιμασίας, φερόμενοι παράλληλα σαν το βρέφος να είναι ήδη μέλος της οικογένειας.
Τι συμβαίνει όμως από τη στιγμή που έρχεται στον κόσμο; Πώς αντιμετωπίζουμε αυτό το καινούργιο μέλος που αναμφισβήτητα έχει ανάγκη από την ανάπτυξη δεσμού με ένα ή το πολύ δυο πρόσωπα αναφοράς, δηλαδή την μαμά και τον μπαμπά του; Πόσο διαθέσιμοι είμαστε για την ανάπτυξη αυτού του δεσμού;
Σύμφωνα με την θεωρία του Bowlby, το βρέφος αναπτύσσει δεσμό όταν ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες του. Η βασική αρχή της θεωρίας ασφαλούς δεσμού (attachment theory) και της γονεϊκότητας ασφαλούς δεσμού είναι η ανταπόκριση. Είναι να ακούμε το μωρό μας και να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες του. Και στην αρχή της ζωής το βρέφος έχει ανάγκες.
Τι συμβαίνει όμως όταν το βρέφος μεγαλώνει και γίνεται νήπιο; Ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες του με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως όταν ήταν βρέφος;
Πόσο αφήνουμε το παιδί να αυτονομηθεί, διατηρώντας παράλληλα το ασφαλή δεσμό μαζί μας; Με ποιούς τρόπους θα καταφέρουμε να μεγαλώσουμε το παιδί μας με στόχο να νιώθει μεν συναισθηματικά ασφαλές με την παρουσία μας, αλλά και την απουσία μας, ενώ παράλληλα δεν θα υπερκαλύπτουμε τις ανάγκες του;
Τι σημαίνει η έννοια της ματαίωσης και πόσο οδηγεί ή όχι ένα παιδί στον δρόμο της ενηλικίωσης;
Μια ομιλία στην οποία θα ανακαλύψουμε μαζί τον δρόμο για την συναισθηματική ανάπτυξη και την δημιουργία ασφαλούς δεσμού με το παιδί μας, με στόχο να καταφέρουμε να διαχωρίσουμε τη σημασία της αυτονομίας στην προσχολική ηλικία και τον ρόλο της αργότερα στην ενήλικη ζωή.
----------------------------------------------------------------------------
ΣΑΒΒΑΤΟ 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ,
19:15-21:15: “Είμαι θυμωμένος! Δεν θέλω να φάω! Δεν κοιμάμαι! ”
Εργαστήριο επικοινωνίας και παιχνιδιού με οδηγό την Τέχνη, για γονείς παιδιών προσχολικής ηλικίας (0-6 ετών) και μελλοντικούς γονείς, παιδαγωγούς, ψυχολόγους, φοιτητές ανάλογων σχολών.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:
Τι είναι το εικαστικό παιχνίδι και πως μπορεί να μας “βοηθήσει” στις δύσκολες στιγμές στο σπίτι ή στον παιδικό σταθμό με τα παιδιά προσχολικής ηλικίας; Πως μπορούμε να επικοινωνήσουμε με ένα θυμωμένο παιδί μέσα από εικόνες και να το βοηθήσουμε να εκφράσει το θυμό του έτσι ώστε να υπάρχει δημιουργική λύση στο πρόβλημα του; Πως μπορούμε να ανακαλύψουμε παιχνίδια που θα προάγουν την επικοινωνία με τα παιδιά και θα μας οδηγήσουν με ασφάλεια σε λύσεις θεμάτων που αφορούν την διατροφή και τον ύπνο ενός παιδιού;
Στόχος του σεμιναρίου είναι η γνωριμία των συμμετεχόντων με παιχνίδια επικοινωνίας που θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη σχέσεων ανταλλαγής απόψεων και εμπιστοσύνης με τα παιδιά.
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ 15 ευρω/Δίνεται βεβαίωση
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΕΙΣΗΓΗΣΗ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΝΩΓΙΑΝΝΑΚΗ, παιδαγωγός/εμψυχώτρια θεατρικής αγωγής
Κόστος συμμετοχής και για τα 3 σεμινάρια του Σαββάτου ανέρχεται στο ποσό των: 50 ευρώ.
----------------------------------------------------------------------------
ΚΥΡΙΑΚΗ 26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2017
11:00-14:00 Βιωματικό σεμινάριο με θέμα: “Ανακαλύπτω τα γράμματα και τις λέξεις μέσα από την Τέχνη. Όταν η γραφή γίνεται παιχνίδι”
ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: Σεμινάριο για παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ψυχολόγους, εμψυχωτές θεατρικής αγωγής και όλους όσοι ασχολούνται με ομάδες παιδιών και ενηλίκων
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 25 ευρω/Δίνεται βεβαίωση
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΕΙΣΗΓΗΣΗ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΝΩΓΙΑΝΝΑΚΗ, παιδαγωγός-εμψυχώτρια θεατρικής αγωγής
Στόχος του σεμιναρίου είναι η γνωριμία των συμμετεχόντων με σύγχρονες τεχνικές και μεθόδους προσέγγισης της γλώσσας και της γραφής μέσα από την Τέχνη.
Η ζωγραφική, η φωτογραφία, η λογοτεχνία, ο χορός και η μουσική αποτελούν το ερέθισμα για να ανακαλύψουμε τη γραφή και να οργανώσουμε σχετικές δράσεις με ομάδες παιδιών.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε παιδαγωγούς προσχολικής αγωγής, εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας, φοιτήτες, λογοθεραπευτές, εμψυχωτές θεατρική αγωγής και όλους όσοι ασχολούνται με ομάδες παιδιών.
Το σεμινάριο είναι βιωματικό και παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να φοράνε άνετα ρούχα.
ΔΟΜΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
“Ανακαλύπτω τα γράμματα και τις λέξεις μέσα από την Τέχνη-Προτάσεις για σχέδια εργασίας”
11:00-11:30: «Γραφή και μουσική»
Πως μπορούν τα παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας να κατανοήσουν τα γράμματα και την γραφή μέσα από μουσικοκινητικά παιχνίδια; Τα σχήματα των μουσικών οργάνων και τα γράμματα.
11:30-13:00: “Γραφή, ζωγραφική και χορός”
Με ερέθισμα πίνακες διάσημων ζωγράφων ανακαλύπτουμε τεχνικές για να βοηθήσουμε τα παιδιά να ανακαλύψουν την γραφή και τα σύμβολα. Τα γράμματα παίρνουν μορφή, τα σύμβολα γίνονται κίνηση και χορογραφία. Πως προκύπτουν λέξεις και ιστορίες από ένα έργο μοντέρνας τέχνης; Πως ο χορός μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία ενός παραμυθιού από μια ομάδα παιδιών;
13:00-13:15: Διάλειμμα
13:15-14:30: “Ανακαλύπτωντας τις λέξεις-Λογοτεχνία”
Η ποίηση και η λογοτεχνία μας δίνουν αφορμές για καινούργιες λέξεις και ιστορίες. Πως δημιουργούμε ένα κείμενο από την αρχή και πως μπορούμε να παίξουμε με ένα ήδη υπάρχον κείμενο; Πως δημιουργούμε ιστορίες από τυχαίες λέξεις; Ποιοι είναι οι βασικοί κανόνες αφήγησης;
14:30-15:30: “Οι λέξεις στην τέχνη της φωτογραφίας”
Πως εισάγουμε την τέχνη της φωτογραφίας στην τάξη; Πόσες λέξεις κρύβει μια εικόνα; Η φωτογραφία γίνεται το μέσο για αυτοσχέδιες ιστορίες , θεατρικές δράσεις και εικαστική έκφραση και επικοινωνία. Τεχνικές μυθοπλασίας με αφορμή την εικόνα. Σωματική έκφραση και φωτογραφία. Το σώμα μου μέρος της εικόνας. Παιχνίδια με το φως και τη σκιά.
-------------------------------------------------------------------------
ΚΥΡΙΑΚΗ 26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
17:00-19:00 “Ρόλοι, επικοινωνία και συγκρούσεις στο ζευγάρι και στην οικογένεια. Το διαζύγιο και η μεταβάσεις που προκύπτουν μετά από αυτό στη ζωή του παιδιού και στη ζωή των γονιών”
Σεμινάριο για γονείς, παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους και όλους όσοι έχουν ανάλογο ενδιαφέρον.
Κόστος συμμετοχής: 15 ευρώ/Δίνεται βεβαίωση
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΕΙΣΗΓΗΣΗ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΗΣ, ψυχολόγος-ψυχοθεραπευτής
Τι είναι ο ρόλοι μέσα στην οικογένεια και τι σημασία έχουν στην επικοινωνία ανάμεσα στα μέλη της; Πως προκαλούνται οι συγκρούσεις και πως διαχειριζόμαστε μια περίπτωση διαζυγίου έτσι ώστε η μετάβαση στις καινούργιες συνθήκες ζωής να είναι ομαλή για όλα τα μέλη της οικογένειας;
Ενα σεμινάριο που σχετίζεται με τις δυσκολίες της επικοινωνίας και την ανάπτυξη δεσμών ανάμεσα στα άτομα που απαρτίζουν μια οικογένεια.
---------------------------------------------------------------------------
ΚΥΡΙΑΚΗ 26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
19:00-21:00 “Πότε και πως μιλάμε στα παιδιά για το σεξ” Σεξουαλική προσέγγιση από την νηπιακή ηλικία μέχρι την ενήλικη ζωη
Σεμινάριο για γονείς, παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους και όσους έχουν ανάλογο ενδιαφέρον.
Κόστος συμμετοχής: 15 ευρώ/Δίνεται βεβαίωση συμμετοχής
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΕΙΣΗΓΗΣΗ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΗΣ, ψυχολόγος-ψυχοθεραπευτής, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΝΩΓΙΑΝΝΑΚΗ, παιδαγωγός προσχολικής εκπαίδευσης, εμψυχώτρια θεατρικής αγωγής
Περιγραφή:
Πως γίνονται τα μωρά; Εγώ είμαι αγόρι ή κορίτσι; Τι είναι τα ωάριο; Από που βγαίνουν τα μωρά; Ερωτήσεις που φέρνουν γονείς και παιδαγωγούς σε δύσκολη θέση αλλά που όταν εκφράζονται από τα παιδιά πρέπει να απαντηθούν.
Στόχος του σεμιναρίου είναι η συζήτηση με τους συμμετέχοντες σχετικά το αν υπάρχει “σωστός” ή “λάθος” τρόπος να προσεγγίσουμε την συγκεκριμένη θεματική, πως οδηγούμαστε στην επίγνωση του σώματος μας και των λειτουργιών του από την νηπιακή ηλικία και πως το σεξ μπαίνει στη ζωή των εφήβων και την οπτική του στην μετέπειτα ενήλικη ζωή.
(Κόστος συμμετοχής σε όλα τα σεμινάρια του εκπαιδευτικού τριήμερου ανέρχεται στο ποσό των 100 ευρώ με προπληρωμή)
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ
Ο Γιώργος Παραδείσης είναι ψυχολόγος, απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με μεταπτυχιακό στην Κοινωνιολογία από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Εξειδικεύτηκε στην Παιδοψυχολογία (διάγνωση και αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών, προβλήματα συμπεριφοράς. διαχείριση συναισθημάτων), στην ψυχολογία εφήβων και στη συνέχεια στην ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων, στη θεραπεία και στην συμβουλευτική ζευγαριών, γάμου και οικογένειας, την υποστήριξη και την ανάπτυξη δεξιοτήτων σε άτομα με αναπηρία και την εκπαίδεση ενηλίκων σε θέματα που σχετίζονται με την συμπεριφορά και το συναίσθημα.
Έχει εκπαιδευτεί στην Συστημική/Οικογενειακή θεραπεία, στο Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής Ανατολικού τομέα Θεσσαλονίκης, και στο ΑΚΜΑ στην Αθήνα.
Διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στο οποίο παρέχει συνεδρίες εδώ και 6 χρόνια. Παράλληλα έχει εργαστεί στο μικτό κέντρο διημέρευσης ΑμεΑ «Η Κυψέλη», ως ο υπέυθυνος ψυχολόγος του κέντρου, στο Ίδρυμα Θεομήτωρ ως ψυχολόγος και έχει διδάξει Ψυχολογία σε προγράμματα του Οικονομικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και Ψυχολογία και Παίδοψυχολογία σε προγράμματα του τμήματος Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Έχει επίσης εργαστεί ως ο υπεύθυνος Ψυχολόγος για τα παιδιά, τους γονείς και το προσωπικό του σταθμού Μικρές Ιστορίες στο Κουκάκι
Σήμερα, εργάζεται ιδιωτικά στο Κουκάκι ως ψυχολόγος και ψυχοθεραπευτής και συνεργάζεται με τον παιδικό σταθμό Πλαστελίνη στον Κορυδαλλό σε θέματα εποπτείας παιδαγωγών και συμβουλευτική γονέων.
Το 2017 ίδρυσε το Κέντρο Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας ΡΟΔΑΚΙΝΟ με στόχο την έρευνα επάνω σε θέματα που αφορούν τον συνδυασμό της παιδαγωγικής και της ψυχολογίας στην ανάπτυξη του ατόμου.
Περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες που προσφέρει, καθώς και άρθρα του πάνω στην ψυχολογία και την ψυχοθεραπεία, θα βρείτε στοwww.paradeisis.com και στο www.teamrodakino.com
Η Κατερίνα Ανωγιαννάκη είναι παιδαγωγός Προσχολικής Αγωγής, απόφοιτη του ΤΕΙ Αθηνών με ειδίκευση στην Παιδαγωγική Θεάτρου. Από το 1998 εργάζεται με ομάδες παιδιών και ενηλίκων ως εμψυχώτρια θεατρικής αγωγής. Από το 2000 σχεδιάζει και εμψυχώνει σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και γονεών πάνω σε θέματα Αισθητικής Αγωγής τόσο στην Αθήνα όσο και στην επαρχία. Έχει συνεργαστεί με την ΕΡΤ ως βοηθός παραγωγής σε παιδικά προγράμματα, έχει διδάξει κουκλοθέατρο στα ΤΕΙ Αθήνας και έχει σχεδιάσει και οργανώσει εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά σε συνεργασία με διάφορους φορείς (Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΚΕΠΑ, εκδοτικούς οίκους, ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ.)
Εχει εργαστεί ως παιδαγωγός στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΒΡΕΦΟΚΟΜΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ από το 2002-2012. Έχει εργαστεί επίσης ως βοηθός σκηνοθέτη σε παιδικές θεατρικές παραστάσεις, ενώ το 2012 διασκεύασε και σκηνοθέτησε την παράσταση για παιδιά Μια Κυριακή του Απρίλη, βασισμένη στο ομότιτλο βιβλίο της Άλκης Ζέη και το 2016 την βρεφική παράσταση “Αυτό”.
Από το 2011 εως το 2017 υπήρξε μια από τις ιδρύτριες του χώρου δημιουργικών δράσεων «Μικρές Ιστορίες» ως υπεύθυνη για την παιδαγωγική και καλλιτεχνική προσέγγιση των δράσεών του.
Το 2017 ολοκλήρωσε με επιτυχία το πρόγραμμα 410 ωρών του ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ με θέμα “Παιδοψυχολογία-Παιδοψυχιατρική”
Το 2017 ίδρυσε την ομάδα Ροδάκινο μαζί με τον ψυχολόγο-ψυχοθεραπευτή Γιώργο Παραδειση με στόχο την ανάπτυξη μιας προσεγγισης του ανθρώπου που συνδυάζει την παιδαγωγικη και της ψυχολογία.
Από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ κυκλοφορούν τα βιβλία της:
Ένα δέντρο για τις 4 εποχές του χρόνου, Σχέδια εργασίας για την προσχολική εκπαίδευση (2011),
Γνωρίζω το σώμα μου μέσα από την τέχνη: Γλυπτική, ζωγραφική, φωτογραφία, Σχέδια εργασίας για την προσχολική εκπαίδευση (2012),
"Ο Πρίγκιπας Μισός” (2015-προτεινόμενο για βραβεία περιοδικού ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ),
"Χωρίς παπούτσια” (2017)