ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Εμπνευσμένη από τον κορωνοϊό η νέα καμπάνια του οίκου Gucci
Με γάντια μιας χρήσης και λουλούδια
SHARE:
Μία νέα καμπάνια για τον κορονοϊό ξεκίνησε σήμερα ο Οίκος Gucci με τη συνεργασία του σχεδιαστή και συμβούλου του Οίκου Γουίλι Ντατίρα.
“Γάντια μίας χρήσης, κίτρινα τριαντάφυλλα από τον Γουίλι Ντατίρα, που εξηγεί: “Το κίτρινο τριαντάφυλλο στη γλώσσα των λουλουδιών αντιπροσωπεύει τη φιλία, τη χαρά και την καλή υγεία. Προσωπικά για εμένα, τα λουλούδια είναι σύμβολο ζωής. Το γάντι μίας χρήσης είναι η υπενθύμιση ότι οι εργαζόμενοι στον τομέα υγείας σε όλο τον κόσμο δουλεύουν σκληρά για να θεραπεύσουν ανθρώπους και να σώσουν ζωές. Πόσο δύσκολο πρέπει να είναι για εκείνους… Τα mudras είναι χειρονομίες που χρησιμοποιούμε στον διαλογισμό για να κάνουμε κανάλια για τη ροή της ενέργειας του σώματος, να φέρουμε οφέλη όπως ενσυνειδητότητα, συγκέντρωση και λιγότερο άγχος”, γράφει στην ανάρτησή του ο Οίκος Gucci.
Μοιραζόμαστε αυτές τις δημιουργίες, γιατί αποτελούν κλειδί για την αρμονία, τη γενναιοδωρία και την ευεξία, αυτό είναι το μήνυμα των καλλιτεχνών της #GucciCommunity, που βοηθά τους πιο ευάλωτους σε αυτή την κρίση. Να κάνετε δωρεές στο ίδρυμα των Ηνωμένων Εθνών για τον COVID19 Solidarity Response Fund που υποστηρίζει τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, αλλά και στην Ιταλική πολιτοφυλακή, αναφέρει στην ανάρτησή του ο Οίκος Gucci.