Πως λύθηκε το πρόβλημα με τον επανασυντονισμό των καναλιών

''Εκανα επαναφορά τηλεόρασης στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και μετά αυτόματο συντονισμό και τα κανάλια δουλεύουν κανονικά τώρα"

Αγαπητό cretalive,
 
είχα και εγώ το πρόβλημα με την Digea και ενώ είχα κάνει συντονισμό καναλιών και μετά είχα θέμα. Με το παρακάτω μήνυμα της Digea έκανα επαναφορά τηλεόρασης στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και μετά αυτόματο συντονισμό και τα κανάλια δουλεύουν κανονικά τώρα.
Καλησπέρα σας,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από τις 20/10/2021, που πραγματοποιήθηκε η 2η ψηφιακή μετάβαση στην περιοχή σας βάσει του σχετικού νομοθετικού πλαισίου και του νέου Χάρτη Συχνοτήτων, άλλαξαν οι δίαυλοι εκπομπής των προγραμμάτων εθνικής και περιφερειακής εμβέλειας από το δίκτυο της Digea. Η εκπομπή στους νέους διαύλους γίνεται τηρώντας τις προδιαγραφές του νέου Χάρτη Συχνοτήτων και η εκπομπή ψηφιακού σήματος πραγματοποιείται κανονικά, χωρίς κανένα πρόβλημα από την εταιρεία μας. Για να διαπιστώσετε από που προέρχεται το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, σας προτείνουμε τα εξής παρακάτω εύκολα βήματα:
1. Ελέγξετε την εγκατάστασή σας και συγκεκριμένα τις συνδέσεις των καλωδίων.
2. Εάν το πρόβλημα παραμένει, ελέγξτε την κατεύθυνση της κεραίας σας ώστε αυτή να είναι προσανατολισμένη προς το κέντρο εκπομπής «Ρογδιά», ενώ καλό θα ήταν εφόσον χρησιμοποιείτε ενισχυτή, ενδέχεται να χρειαστούν μικρές ρυθμίσεις ώστε να διορθωθεί το πρόβλημα.
3. Δοκιμάστε να επανασυντονίσετε τα κανάλια (rescan).
Εναλλακτικά, μπορείτε να επαναφέρετε το δέκτη στις εργοστασιακές του ρυθμίσεις (συμβουλευτείτε τις οδηγίες χρήσης για τη διαδικασία) και στη συνέχεια να προχωρήσετε με νέα αναζήτηση.
4. Ένας άλλος «έξυπνος» τρόπος για να διαπιστώσετε εάν έχετε πρόβλημα στην εγκατάστασή σας είναι να συνδέσετε δοκιμαστικά στην τηλεόρασή σας μία απλή εσωτερική κεραία. Εάν με την εσωτερική κεραία λαμβάνετε τα ψηφιακά κανάλια, τότε θα πρέπει να ακολουθήσετε τα βήματα που προαναφέρθηκαν για να διορθώσετε την εξωτερική σας κεραία.
5. Τέλος, εάν έχετε δοκιμάσει όλα τα παραπάνω και το πρόβλημα λήψης επιμένει, καλό θα ήταν να απευθυνθείτε σε εξειδικευμένο επαγγελματία.

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.
 
 
Δείτε επίσης
 
 
 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ