Αξιότιμοι κύριε Δήμαρχε, κύριε Αντιδήμαρχε,
Λέγομαι Νίκος Μπουμάκης και είμαι φοιτητής στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Μένω στο Ηράκλειο τα τελευταία 20 χρόνια και κυκλοφορώ στο κέντρο του συνεχώς. Πριν από 4 χρόνια, ξεκινήσατε μια προσπάθεια, να αναπλάσετε το ιστορικό κέντρο της πόλης. Να κάνετε το κέντρο πεζόδρομο. Οφείλω να πω ότι κάτι δεν πάει καλά. Μετά από 4 χρόνια έργων, ορθής χρήσης των χρημάτων των πολιτών και τη σημαντική (προσωρινή, όπως φαίνεται) βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών, επιστρέφουμε στα προηγούμενα. Στην καθημερινή σπατάλη 25 λεπτών από τη ζωή μας, για να πάει το λεωφορείο από την Αστόρια στην πλατεία Κορνάρου. Στην ανασφάλεια των πεζών καθώς περπατούν στους πεζόδρομους. Στη σπατάλη δεκάδων-εκατοντάδων λίτρων βενζίνης τον χρόνο στο μποτιλιάρισμα.
Όσο για το ΚΤΕΛ Ηρακλείου, με τα "σύγχρονα" οχήματά του, θα καταστρέφει την όποια εικόνα καταφέρνουμε ως πολίτες να χτίσουμε για την ομορφιά της πόλης μας. Και να μην αναφέρουμε πως, αν αντί να βάλουν λεωφορεία στο κέντρο του Ηρακλείου αξιοποιούσαν τους πόρους τους σε άλλες γραμμές, θα ανακτούσαν τα κέρδη που λένε πως έχασαν. Γραμμές όπου οι επιβάτες μένουν στις στάσεις γιατί τα λεωφορεία περνούν κάθε 10 λεπτά και γεμίζουν πριν φτάσουν στη Χανιώπορτα. Γραμμές όπως η 11-Πανεπιστήμιο-ΠαΓΝΗ, που μόνο οι φοιτητές φτάνουν για να καλύψουν τα διπλάσια λεωφορεία, χωρίς να μετράμε τους επισκέπτες του νοσοκομείου.
Σε σχέση με την "περιορισμένη" κυκλοφορία, όλοι γνωρίζουν τι θα συμβεί. Πλήρης παραβίαση των κανονισμών και των περιορισμών. Μόνο ως παράδειγμα, επισυνάπτω μια φωτογραφία, από σήμερα το πρωί στην αρχή της μικρής Έβανς. Το αυτοκίνητο έχει μόλις παρκάρει, ακριβώς στην είσοδο του πεζόδρομου, και ο οδηγός δεν είναι στο όχημα. Τα συμπεράσματα δικά σας...
Σε τελική ανάλυση, τα αυτοκίνητα, είτε λέγονται ταξί, είτε λέγονται λεωφορεία, είτε λέγονται χρήστες του πάρκινγκ, δεν έχουν θέση στον πεζόδρομο. Γιατί το κέντρο είναι πεζόδρομος και τέτοιος πρέπει να παραμείνει. Για το καλό των πολιτών και όχι των οικονομικών συμφερόντων λίγων.
Με τιμή,
Νίκος Μπουμάκης