Αγαπητό Cretalive,
Στις 3/11/2022 υπέβαλα ηλεκτρονικό αίτημα στο Δήμο Ηρακλείου για κλάδεμα δέντρου που βρίσκεται έξω από το σπίτι μου ,το οποίο δεν μπορώ να κλαδέψω με δικά μου μέσα γιατί είναι τεράστιο και δεν υπάρχει τρόπος να απομακρυνθούν τα κλαδιά.
Ένα μήνα μετά, επικοινώνησα με την υπηρεσία του Δήμου, η οποία καν δεν γνώριζε την ύπαρξη του αιτήματος...
Ζήτησα να το ψάξουν και μετά από μέρες μίλησα πάλι μαζί τους και μου απάντησαν ότι πρέπει να γίνει αυτοψία από τον γεωπόνο της περιοχής.
Άφησα άλλον ένα μήνα να περάσει και μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων επικοινώνησα ξανά μαζί τους. Πάλι η ίδια απάντηση περί αυτοψίας
Όταν ζήτησα να μιλήσω με τον προϊστάμενό της υπηρεσίας, με παρέπεμψαν σε κάποιον άλλον κύριο, ο οποίος με ύφος μου είπε ότι είναι υποστελεχωμένοι κι έχουν άλλες προτεραιότητες.
Με παρέπεμψε πάλι στο γεωπόνο.
Στο μεταξύ, το ηλεκτρονικό μου αίτημα από "σε επεξεργασία" άλλαξε κατάσταση σε "ολοκληρωμένο"
Δεν επικοινώνησα άλλη φορά μαζί τους καθώς κατάλαβα ότι δεν έχει νόημα.
Στο μεταξύ το δέντρο συνεχίζει να μεγαλώνει και ένα από τα κλαδιά του βρίσκεται ακριβώς πάνω από τον δρόμο με αποτέλεσμα τα μεγάλα αυτοκίνητα για να το αποφύγουν να μπαίνουν στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας σε ένα δρόμο όπου κυκλοφορούν μαθητές!
Για να μην αναφέρω το γεγονός ότι το παράθυρο του διαμερίσματος για να ανοίξει πρέπει να παραμερίσεις τα κλαδιά ενώ τα σιφώνια στα μπαλκόνια είναι συνεχώς βουλωμένα από τα φύλλα.
Τι θα γίνει;
Α.Γ.
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο