ΠΟΛΙΤΕΣ

Καταγγελία: Ανάρμοστη συμπεριφορά από υπάλληλο του ΕΦΚΑ!

Διακύβευμα ένα σοβαρό ζήτημα υγείας ενός παιδιού

Καταγγελία: Ανάρμοστη συμπεριφορά από υπάλληλο του ΕΦΚΑ!

Μία καταγγελία προς την Διεύθυνση του ΕΦΚΑ έλαβε το Cretalive από πολίτη με καταγωγή από την Τουρκία που ζει και εργάζεται στο Ηράκλειο. Όπως αναφέρθηκε η καταγγελία έχει σταλεί στον ΕΦΚΑ όσο και στο gov.gr ενώ το περιστατικό λέγεται ότι συνέβη στο υποκατάστημα ΙΚΑ του Αγίου Μηνά, στο κέντρο της πόλης του Ηρακλείου και έχει ως διακύβευμα ένα λεπτό ζήτημα υγείας ενός παιδιού.

Η επιστολή έχει ως εξής:

Προς: Διεύθυνση του ΕΦΚΑ

Θέμα: Αναφορά για ανάρμοστη συμπεριφορά υπαλλήλου

Ημερομηνία: 3/10/2024

Ώρα: 08:35

Τόπος: Γραφείο ΕΦΚΑ, δεύτερος όροφος, τέρμα αριστερά

Αξιότιμοι κύριοι/κυρίες,

Θα ήθελα να καταγγείλω τη συμπεριφορά υπαλλήλου κατά τη διάρκεια επίσκεψης της μητέρας μου στο γραφείο σας για την ενεργοποίηση της ασφαλιστικής ενημερότητας του ανήλικου αδελφού μου, προκειμένου στη συνέχεια η Περιφέρεια Κρήτης να μπορέσει να ανανεώσει την άδεια παραμονής του.

Συγκεκριμένα, η μητέρα μου προσήλθε στο γραφείο σας με τα εξής έγγραφα:

Άδεια διαμονής

Φορολογική δήλωση

Ενημέρωση ότι απαιτείται η ενεργοποίηση της ασφαλιστικής ικανότητας του αδελφού μου.

Δυστυχώς, η υπάλληλος που μας εξυπηρέτησε επέδειξε ανάρμοστη συμπεριφορά, φωνάζοντας και κάνοντας προσβλητικά σχόλια για την γλωσσική ικανότητα της μητέρας μου. Μας είπε ότι εφόσον δεν γνωρίζει καλά ελληνικά, δεν θα έπρεπε να έρχεται μόνη της. Επιπλέον, μας ζήτησε επιπλέον έγγραφα που αποδεικνύουν την κατάσταση του αδελφού μου και δήλωσε ότι δεν θα μας εξυπηρετήσει αν δεν τα προσκομίσουμε.

Η συμπεριφορά αυτή επηρεάζει την εκπαίδευση και την υγειονομική κάλυψη του αδελφού μου, ο οποίος είναι 16 ετών, και είναι απαραίτητο να διευθετηθεί άμεσα.

Ελπίζω η αναφορά αυτή να ληφθεί σοβαρά υπόψη και να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πολιτών.

Από την αρχή της διαδικασίας, η υπάλληλος που μας εξυπηρέτησε φάνηκε να έχει μια αρνητική στάση. Στην προσπάθειά της να κατανοήσει τα έγγραφα και τις απαιτήσεις, η μητέρα μου, η οποία δεν μιλάει άριστα ελληνικά, αντιμετώπισε προσβλητικά σχόλια. Η υπάλληλος άρχισε να φωνάζει, δηλώνοντας ότι εφόσον η μητέρα μου δεν γνωρίζει καλά ελληνικά, δεν θα έπρεπε να έρχεται μόνη της στο γραφείο. Η συμπεριφορά αυτή δεν ήταν απλώς ανάρμοστη, αλλά και εξαιρετικά απογοητευτική, καθώς η μητέρα μου προσπαθούσε απλώς να διευθετήσει μια σημαντική υπόθεση που επηρεάζει τη ζωή του αδελφού μου. Οι προσβολές και η έλλειψη κατανόησης από την πλευρά της υπαλλήλου ενδέχεται να έχουν σοβαρές συνέπειες στην εκπαίδευση του αδελφού μου, καθώς και στην υγειονομική του κάλυψη. Είναι 16 ετών και η καλή ψυχολογία και η εκπαιδευτική του πορεία εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την ομαλή διαχείριση των γραφειοκρατικών διαδικασιών. Επιπλέον, η υπάλληλος ζήτησε από τη μητέρα μου να προσκομίσει επιπλέον έγγραφα που να αποδεικνύουν την κατάσταση του αδελφού μου, χωρίς να μας δώσει σαφείς οδηγίες για το τι ακριβώς απαιτείται. Αυτή η έλλειψη ενημέρωσης και καθοδήγησης, σε συνδυασμό με την ανάρμοστη συμπεριφορά, δημιουργεί ένα ιδιαίτερα δύσκολο κλίμα για τους πολίτες που προσπαθούν να επιλύσουν σημαντικά ζητήματα. Αυτή η κατάσταση είναι ανησυχητική και δεν αντανακλά την ποιότητα εξυπηρέτησης που θα περίμενε κανείς από δημόσιες υπηρεσίες. Ελπίζω ότι θα λάβετε σοβαρά υπόψη αυτή την αναφορά και θα διερευνήσετε το περιστατικό ώστε να διασφαλίσετε ότι οι υπάλληλοι θα παρέχουν εξυπηρέτηση με σεβασμό και επαγγελματισμό. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την προσοχή σας στο ζήτημα αυτό και αναμένω την ανταπόκρισή σας.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση