Αγαπητό Cretalive,
Σε συνέχεια των προηγούμενων διαμαρτυριών μου για την ΔΕΥΑΗ, χρονολογικά ΕΔΩ, ΕΔΩ κι ΕΔΩ, επανέρχομαι με τα τελευταία δεδομένα που συνεχίζουν να είναι ίδια, παρ’ όλες τις επώνυμες, επίσημες και έγγραφες διαμαρτυρίες μου.
Στις 25 Ιουλίου, και ενώ έχουν προηγηθεί όλα τα παραπάνω, μας διακόπτουν την παροχή νερού για πολλοστή φορά. Το βράδυ της ίδιας μέρα, το νερό επανέρχεται, στην κατάσταση που θα δείτε στο βίντεο ΕΔΩ.
Νερό - πραγματικά - να το πιείς στο ποτήρι!
Νερό γεμάτο χώμα! Αναρωτιέμαι, δεν θα ήταν φυσιολογικό και αναμενόμενο να μας ειδοποιήσει η ΔΕΥΑΗ μετά από τόσες μέρες ταλαιπωρία, και φυσικά με τα όσα έχουν προηγηθεί, πως στην επανατροφοδότηση νερού θα υπήρχε λάσπη; Αν το είχε κάνει, θα είχαμε γλυτώσει τα ντεπόζιτα μας από τόσο χώμα! Τώρα είναι γεμάτα χώμα, το νερό είναι πραγματικά για πέταμα, μιλάμε για μια τεράστια σπατάλη. Θα πρέπει να αδειάσουμε τα ντεπόζιτα μας, να τα πλύνουμε από το τόσο χώμα που έχει επικαθίσει στον πυθμένα τους και μετά να τα ξαναγεμίσουμε. Για να συμβούν όλα αυτά πρέπει να κάνουμε 4 κυβικά δώρο στη ΔΕΥΑΗ που μας δημιούργησε το πρόβλημα, πληρώνοντας την κι από πάνω!!! Χώματα μπήκαν στα ντεπόζιτα μας και έφτασαν στα φίλτρα μας που θέλουν αλλαγή τώρα! Επίσης μπήκαν στα πλυντήρια μας. Φαίνεται δεν έφτανε που τα μπαλκόνια μας γέμισαν χώματα από τα έργα, τα οποία ξανακαλούμαστε να τα πλύνουμε με νερό φυσικά, ξαναπληρώνοντας τις ζημιές από τις τσέπες μας στη...ΔΕΥΑΗ. Η απογοήτευση μας μεγάλη, ο θυμός μας τεράστιος.
Δεν θα μπορούσε η ΔΕΥΑΗ να πρεσάρει το δίκτυο ώστε να φύγουν τα χώματα πριν τα ρίξει στα ντεπόζιτα μας; Μα φυσικά! Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα. Εδώ δεν ενδιαφέρονται ούτε καν να ανακοινώσουν απλά πράγματα στην ιστοσελίδα τους...Άλλωστε, η πορεία της ΔΕΥΑΗ και τα εκατοντάδες δημόσια παράπονα στο διαδίκτυο, αποδεικνύουν πως ευαισθησίες προς τους δημότες δεν είχε ποτέ. Οι ευαισθησίες της ΔΕΥΑΗ και του δήμου Ηρακλείου που υποτίθεται πως την εποπτεύει, περιορίζονται μόνο στα χρηματικά έσοδα. Σεβασμός στους δημότες, που ας μη ξεχνάμε είναι και καταναλωτές και καλύπτονται από το ευρωπαϊκό καταναλωτικό δίκαιο της χώρας, ούτε για αστείο.
Στις 26 Ιουλίου, στις 11:30 το πρωί, κατέθεσα αναφορά στον εισαγγελέα υπηρεσίας, ακριβώς όπως είχα γράψει στην τελευταία μου διαμαρτυρία, αναφέροντας όλα τα παραπάνω. Εκτύπωσα τις δημοσιεύσεις στο cretalive.gr, τις συνόδευσα από ένα πλήρες ιστορικό των γεγονότων σε ηλεκτρονική μορφή και παρέθεσα ως αποδεικτικά των καταγγελόμενων φωτογραφίες και βίντεο από τα...κατορθώματα της ΔΕΥΑΗ.
Περιττό να σας πω την κατάσταση στο δικαστικό μέγαρο. Ένας πολίτης εμφανίζεται με ψηφιακά αρχεία που συνοδεύουν ως αποδεικτικά την αναφορά του και οι υπάλληλοι εκεί, λες και είναι ενός άλλου αιώνα, δεν ξέρουν τι να τα κάνουν. Δεν γνωρίζουν πως να τα πάρουν από ένα USB flash και δεν έχουν που να τα αποθηκεύσουν! Στην εποχή του gov.gr με τα ψηφιακά πιστοποιητικά και την έντονα ψηφιακή εποχή που ζούμε, το δικαστικό μέγαρο έχει υπηρεσίες μεσαίωνα! Έφτασαν στο σημείο να μου ζητήσουν να κρατήσουν το USB flash με τα αρχεία, χωρίς να μου το επιστρέψουν! Φανταστείτε πως μου ζήτησαν να...εκτυπώσω τα βίντεο και να τους τα πάω. Μιλάμε για τραγελαφικές καταστάσεις! Αφήστε που για να καταγγείλει κάτι ένας πολίτης, πρέπει εκτός το μεγαρόσημο που πληρώνεται με το γραπτό αίτημα του, να εκτυπώνει με δικά του έξοδα τα στοιχεία που έχει, μήπως και κατά λάθος ασχοληθεί κάποιος εισαγγελέας!
Προηγήθηκε τηλεφώνημα στη γραμματεία της εισαγγελείας, όπου μου δήλωσαν πως ο εισαγγελέας δεν δέχεται πολίτες! Από πότε παρακαλώ; Δηλαδή πρέπει να είμαστε πολιτευτές ή επιχειρηματίες για να δούμε τον εισαγγελέα να κάνουμε μια καταγγελία; Τι σόι «δημοκρατία» είναι αυτή παρακαλώ;
Μου ζήτησαν να καταθέσω γραπτώς τα παράπονα ή την καταγγελία μου. Εύλογα αναρωτήθηκα τι γίνεται αν τα καταγγελόμενα αφορούν αυτόφωρο αδίκημα. Η σύλληψη θα γίνει μετά την ανάγνωση του κειμένου του πολίτη ή απλά θα περάσει το 48ωρο χωρίς επιπτώσεις στον καταγγελόμενο; «Εεεε, τι να σας πω;» ήταν η απάντηση της γραμματείας της εισαγγελίας πρωτοδικών Ηρακλείου! Πραγματικά, υπάρχει κάτι όρθιο σε αυτή τη χώρα;
Η κατάσταση σήμερα έχει ως εξής.
Τα «έργα» στην περιοχή έχουν τελειώσει. Σας στέλνω μερικές φωτογραφίες και βίντεο για να φανεί η ανύπαρκτη ποιότητα των έργων.
Σκουπίδια του συνεργείου πεταμένα στα πεζοδρόμια και στις ιδιοκτησίες των δημοτών.
Μπάζα διάσπαρτα και χώματα που δεν καθαρίστηκαν, απλά αφέθηκαν εκεί και με το παραμικρό αεράκι φτάνουν μέσα και έξω από στα σπίτια μας.
Και φυσικά, «ποιοτική αποκατάσταση» του οδοστρώματος, το οποίο κάνει τα αυτοκίνητα να χοροπηδάνε, ενώ αν κάποιος είναι με δίτροχο, πραγματικά κινδυνεύει να βρεθεί στο έδαφος. Μιλάμε για περίπου 150 μέτρα μπάλωμα, που μοιάζει σαν να περνάς σκαλοπάτια!
Η δε πίσσα, σε πολλά σημεία δεν έχει δέσει, γιατί ακριβώς δεν έχει πατηθεί επαρκώς!
Δίπλα στα σημεία που έγιναν οι τομές, δημιουργήθηκαν ρωγμές και καθιζήσεις στο οδόστρωμα, τις οποίες το συνεργείο δεν ενδιαφέρθηκε να επισκευάσει. Μιλάμε για ΖΗΜΙΕΣ που είναι αποτέλεσμα των εργασιών της ΔΕΥΑΗ.
Αποκορύφωμα το «καινούριο» φρεάτιο, το οποίο μας αφήνει ξύπνιους όλο το βράδυ! Γιατί κάθε φορά που το πατάει όχημα, το κάλυμα που δεν πατάει σωστά κάνει ένα διπλό μεταλλικό χτύπημα. Η ΔΕΥΑΗ το κατέγραψε ως «βλάβη» και ας είναι 10 ημερών κατασκευή. Με την ευκαιρία να σας πω πως μέρα με τη μέρα, ο θόρυβος του μεγαλώνει, ακριβώς γιατί με το χτύπημα από τα βαριά οχήματα, μεγαλώνει το κενό που δημιουργείται ανάμεσα στο καπάκι και στη βάση του.
Μιλάμε για «ποιότητα», όχι αστεία! Πάντα με σεβασμό στα χρήματα των δημοτών/πολιτών.
Αναρωτιέμαι αν υπάρχει έντυπο παραλαβής των «έργων» και ελέγχου των ποιοτικών στάνταρντς που ανέγραφε η προκύρηξη του έργου. Γιατί αν υπάρχει, θα ήθελα πραγματικά να μάθω ποιος τιτανοτεράστιος κύριος παρέλαβε αυτό το κακοφτιαγμένο και προβληματικό φρεάτιο που καταχτυπάει 24 ώρες το 24ωρο, χωρίς να εντοπίσει σφάλματα και παραλείψεις. Άξιος πραγματικά!
Αυτή τη στιγμή που σας γράφω, μας έχουν ξανακόψει το νερό εδώ και 3 μέρες. Από τις 27 Ιουλίου το πρωί, δεν έχουμε σταγόνα νερό! Καλούμε τη ΔΕΥΑΗ και μας λένε πως έχει κανονικά νερό. Τους ζητάμε βυτία με νερό, που έχουν υποχρέωση να μας στείλουν, και αρνούνται! Σε κάθε τηλέφωνο, η απάντηση είναι «θα έρθει το νερό». Πότε θα έρθει; Την Πέμπτη μας είπαν πως θα έρθει, αυτή τη στιγμή που γράφω είναι Σάββατο βράδυ και δεν υπάρχει σταγόνα νερό. Μιλάμε για ανεπανάληπτο ΕΜΠΑΙΓΜΟ των καταναλωτών από τη ΔΕΥΑΗ.
Επίσης για άλλη μια φορά, ο χάρτης ύδρευσης της ΔΕΥΑΗ, είναι ΨΕΥΔΗΣ και ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟΣ.
Στην περιοχή που έχει κυκλωθεί με κόκκινο, δεν υπάρχει ΣΤΑΓΟΝΑ νερό!
Στα δελτία τύπου ούτε λέξη, μόνο γενικολογίες περί...οικονομίας και ορθολογικής χρήσης (λες και τους ενδιαφέρει!!!), όταν επί μέρες το καινούριο δίκτυο ήταν σπασμένο και τα νερό χυνόταν στους δρόμους, χωρίς μάλιστα να το γνωρίζουν. «Έργα» είπαμε!
Να υπενθυμίσω επίσης πως μιλάνε για «ορθολογική χρήση» αυτοί που με την ανικανότητα τους μας αναγκάζουν να πετάξουμε τόσο νερό που μόλυναν με λάσπη, επειδή δεν καθάρισαν το δίκτυο και δεν μας ειδοποίησαν να κλείσουμε τις παροχές μας!
Κύριοι, κάθε μέρα που περνά χωρίς νερό, θα ενημερώνω τηλεφωνικά τη ΔΕΥΑΗ. Δεν θα ανεχτώ να χρεώνομαι για υπηρεσίες που δεν παρέχονται και να πληρώνω κι από πάνω για τις ζημιές που μου κάνουν. Κάθε μέρα, το 5λεπτό που δικαιούμαι πριν κλείσει η γραμμή υποχρεωτικά (άλλη φανταστική ιδέα της ΔΕΥΑΗ, με την έγκριση του δήμου Ηρακλείου), θα το χρησιμοποιώ για να καταγράφω την απουσία υδροδότησης και θα το έχω ως αποδεικτικό αφού όπως δηλώνουν, οι κλήσεις καταγράφονται. Έχω ήδη ζητήσει με αίτηση μου την επιστροφή των παγίων και των εξόδων στα οποία με εξωθούν αποκομίζοντας κέρδος από τα προβλήματα που μου δημιουργούν, και σκοπεύω να το κάνω για όλες τις μέρες που με έχουν αφήσει χωρίς νερό, ακόμα και αν χρειαστεί να ξοδευτώ και να πάω δικαστικά.
Και επειδή δεν γνωρίζω τι θα κάνει ο εισαγγελέας και με τι κριτήρια αποφασίζει αν θα συντάξει δικογραφία εις βάρος της ΔΕΥΑΗ για τα καταγγελόμενα, οφείλω να πω πως εδώ δεν μιλάμε για αστοχία της ΔΕΥΑΗ, αλλά για εγκληματική αστοχία εις βάρος του κοινωνικού συνόλου και των δημοτών που υποτίθεται πως υπηρετεί. Αυτά που κάνει η ΔΕΥΑΗ στην πόλη του Ηρακλείου, σε υπερβολικά πολλά σημεία της πόλης όπως φαίνεται από τις επαναλαμβανόμενες δημοσιεύσεις πολιτών σε διάφορα σημεία στο διαδίκτυο αλλά και στο cretalive φυσικά, δεν είναι απλά μια αναγκαία ταλαιπωρία. Είναι ενέργειες ενάντια στην ασφάλεια των πολιτών! Ελπίζω οι αρμόδιες αρχές να μπορέσουν να το κατανοήσουν αυτό επιτέλους και να επιληφθούν του θέματος. Όχι άλλοι αναρμόδιοι!
Δημήτρης Κασαπάκης
Δείτε επίσης:
Ο καύσωνας στεγνώνει τις δεξαμενές
Οι λογαριασμοί ... λογαριασμοί! Για νερό, ούτε λόγος!
Με την υπομονή κάνεις μπάνιο; Δεν κάνεις!
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο