Χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα και χωρίς ενημέρωση για 26 και πλέον ώρες

"Όσο και αν επιμείναμε στο να μας δοθεί κάποιο άλλο τηλέφωνο επικοινωνίας υπεύθυνου ώστε ενημερωθούμε, λαμβάναμε αρνητική απάντηση"

Αγαπητό cretalive,

Κατοικώ στο 5ο χλμ. Ηρακλείου-Μοιρών στην ευρύτερη περιοχή των Γουρνών. Την Παρασκευή το πρωί στις 7 πραγματοποιήθηκε διακοπή ρεύματος. Αμέσως ενημερώσαμε την ΔΕΔΔΗΕ τόσο ηλεκτρονικά στην αντίστοιχη εφαρμογή όσο και τηλεφωνικά.

Καθώς δεν λαμβάναμε καμία ενημέρωση -αν και είχαν ζητηθεί τα στοιχεία μας για τον σκοπό αυτό- επικοινωνήσαμε πολλές φορές μέσα στην ημέρα με το τηλεφωνικό κέντρο τόσο εμείς όσο και οι γείτονες. Δυστυχώς λαμβάναμε τυποποιημένες απαντήσεις από το τηλεφωνικό κέντρο χωρίς καμία απολύτως ενημέρωση για την εξέλιξη της βλάβης. «Δεν έχουμε ενημέρωση από το συνεργείο, περιμένουμε ενημέρωση για τον εκτιμώμενο χρόνο αποκατάστασης της βλάβης, έχουμε ενημερώσει το συνεργείο, δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε κλπ,κλπ».

Όσο και αν επιμείναμε στο να μας δοθεί κάποιο άλλο τηλέφωνο επικοινωνίας υπεύθυνου ώστε ενημερωθούμε, λαμβάναμε αρνητική απάντηση. Το συνεργείο ήρθε το απόγευμα στις 6 και αποχώρησε χωρίς να επιλύσει το πρόβλημα. Τελικά η βλάβη αποκαταστάθηκε το Σάββατο το πρωί στις 9.30!
Δεν είχαμε δηλαδή ρεύμα για 26,5 ώρες χωρίς κανείς να μας προειδοποιήσει για αυτό ώστε να λαμβάναμε τα μέτρα μας!

Το Σάββατο το πρωί όταν μία κυρία επισκέφτηκε την αρμόδια υπηρεσία αντιμετωπίστηκε με ειρωνεία, χλευασμό και απαξίωση. Βιώσαμε την απόλυτη αδιαφορία του κρατικού μηχανισμού. Αναρωτιέμαι εάν υπάρχει κάποιος αρμόδιος για την διαχείριση των προβλημάτων στην ηλεκτροδότηση ή το συνεργείο λειτουργεί αυτοβούλως; μήπως η αρμόδια υπηρεσία μας οφείλει μία απάντηση; Ο «υπεύθυνος» θα λογοδοτήσει σε κάποιον ή οι πολίτες θα ταλαιπωρούμαστε έτσι χωρίς καν να ενημερωνόμαστε; σίγουρα πρόκειται για απαράδεκτη αντιμετώπιση των πολιτών από την αρμόδια υπηρεσία.

Με εκτίμηση,
μία κάτοικος της περιοχής

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ