ΠΟΛΙΤΕΣ

Αλλάζει η σήμανση στη διασταύρωση Κλεάνθη και Δερβενακίων - Η αντίρρηση πολίτη

Την άποψή του κατέθεσε και στη διαδικασία της διαβούλευσης που είναι σε εξέλιξη

Αλλάζει η σήμανση στη διασταύρωση Κλεάνθη και Δερβενακίων - Η αντίρρηση πολίτη

Αγαπητό Cretalive,

Στην δημόσια διαβούλευση έχει τεθεί η αλλαγή σήμανσης στη διασταύρωση Κλεάνθη με Δερβενακίων. Στην αξιολόγηση που συνοδεύει την σχετική πρόταση παρατηρώ ότι:

1) Δεν αναφέρεται η ύπαρξη Ιερού Ναού και οι εγκαταστάσεις τις ΔΕΥΑΗ (δεξαμενές και αποθήκες).

2) Δεν υπάρχει ανάλυση του φόρτου ανά ημέρα και ώρα. Έχω προσωπική άποψη για υψηλή φόρτιση πρωινές και μεταμεσημβρινές ώρες.

3) Δεν αναφέρονται οι κάδοι απορριμμάτων και ανακύκλωσης που υπάρχουν στο σημείο.

4) Δεν λαμβάνεται υπ’ όψη η υπό οξεία γωνία και με απότομη κλίση όδευση για όποιο όχημα στρίβει από Κλεάνθη προς Δερβενακίων και έχει σαν αποτέλεσμα να βρίσκεται αναγκαστικά στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας (εικόνα 7 του επισυναπτόμενου αρχείου που έχει τεθεί προς διαβούλευση).

5) Δεν αναφέρεται ότι το φορτίο της Δερβενακίων, κατά βάση, επιβαρύνει την Εμμανουήλ Τσικαλάκη (μετά την γέφυρα της οδού Καστοριάς) η οποία καταλήγει στην βοηθητική έξοδο της Λεωφ. Καζαντζίδη προς Ρέθυμνο και κανονικά θα έπρεπε να οδεύει (δηλαδή οι οδηγοί να ακολουθούν την συγκεκριμένη πορεία) ΜΟΝΟ προς αυτή την κατεύθυνση και να δέχεται οχήματα (στο σημείο) ΜΟΝΟ από τα φανάρια της Λεωφ. Καζαντζίδη που οδηγού προς την συγκεκριμένη έξοδο.

6)  Δεν υπάρχει οριζόντια σήμανση των αναφερόμενων οδών (εκτός της υποστηρικτικής των πινακίδων STOP).

  Οδός Διαβούλευση Κυκλοφορία Ηράκλειο

Σας προτείνω υπολογίζοντας τα παραπάνω:

Α) Να μην αλλάξει η πινακίδα STOP επί της Δερβενακίων.

Β) Να τοποθετηθεί ορθή οριζόντια (διαγράμμιση και ματιά γάτας) και κάθετη (π.χ. πινακίδες για απότομη στροφή αριστερά, δεξιά και δρόμος προτεραιότητας. Ορισμένες από αυτές: Κ-1α, Κ1-δ, Κ15, Κ-29α, Κ-29δ) σήμανση η οποία να ορίζει τα όρια και την όδευση της Κλεάνθη. Ταυτόχρονη αφαίρεση των υπολοίπων πινακίδων STOP οι οποίες προκαλούν σύγχυση στους οδηγούς για το ποιος έχει προτεραιότητα ανάμεσα σε δυο STOP.

Γ) Να οροθετηθεί όδευση πεζών με κολονάκια πριν την είσοδο της γέφυρας από την πλευρά της Δερβενακίων και μετά τη γέφυρα (με κατεύθυνση προς Ηράκλειο) στο ύψος του καταστήματος Κουτράκη, σε ασφαλές σημείο μετά την στροφή.

Δ) να δημιουργηθεί εσοχή στο πρανές, με αντίστοιχη αντιστήριξη που να επιτρέπει την ασφαλή αποκομιδή των κάδων και ταυτόχρονα να δημιουργηθεί στο σημείο διάβασή πεζών ή να απομακρυνθούν οι κάδοι. Ταυτόχρονα να υπάρξει σήμανση και με κάθετες πινακίδες της διάβασης.

Ε) Όλοι οι αναφερόμενοι δρόμοι (Κλεισούρας, Αϊδινίου, Νίκου Κρασσαδάκη, Χαραλάμπη Παπαδάκη Εμμανουήλ Τσικαλάκη) να ορισθούν, τουλάχιστον με οριζόντιά σήμανση και μέχρι την οριστική μελέτη. Να τοποθετηθούν πλέγματα με μάτια γάτας στα σημεία που αναφέρει η εισήγηση και στις προτεινόμενες διαβάσεις.

Στ) Στην έξοδο της οδού Εμ. Τσικαλάκη, εκτός τις πινακίδας STOP, να τοποθετηθεί και η πινακίδα για υποχρεωτική πορεία δεξιά (Ρ-50δ).

 

Γ.Ι.

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση