Αγαπητο cretalive,
Παίρνω αφορμή να επικοινωνήσω μαζί σας την σημερινή μου (Υπέρ) προσπάθεια που τελικά απέβη μάταια να επικοινωνήσω με κάποιο υποκατάστημα του ΟΑΕΔ για μια διευκρίνιση.
Ειναι πραγματικά Τ-Ρ-Α-Γ-Ι-Κ-Η η επικοινωνία με τον συγκεκριμένο φορέα.
Παλευα 2(!) ώρες να <<πιάσω>>γραμμή καθώς λόγω της εργασίας μου είναι δύσκολο να προλάβω ανοιχτά την συγκεκριμένη υπηρεσία!
Πείτε μου σας παρακαλώ,ΓΙΑΤΙ δεν σηκώνουν ή γιατί μιλάνε τόσες ώρες,με αποτέλεσμα να μην εξυπηρετηθεί κάποιος πολίτης τηλεφωνικά, άλλωστε πλέον το να αποφεύγουμε την παρουσία μας λόγω κορωνοϊου, είναι αποδεκτό κ επιθυμητό νομίζω.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
ΔΚ.