ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ: Υπογραφή σύμβασης για το ηλεκτρονικό εισιτήριο Θεσσαλονίκης
Το έργο αφορά στον πλήρη ψηφιακό εκσυγχρονισμό του Φορέα Λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης
SHARE:
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ανακοινώνει την υπογραφή της σύμβασης για το έργο «Ψηφιακός Μετασχηματισμός, Τηλεματική, και Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου για τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ)».
Ανάδοχος του έργου είναι η Κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ (70%) – INDIGITAL (15%) – AMCO (15%). O συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται σε 30 εκ. ευρώ πλέον ΦΠΑ ενώ η έναρξη των εργασιών προγραμματίζεται για την 8η Μαρτίου 2021.
Το έργο αφορά στον πλήρη ψηφιακό εκσυγχρονισμό του Φορέα Λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, κατά τα πρότυπα καλών πρακτικών άλλων συγκοινωνιακών φορέων στην Ευρώπη.
Αναθέτουσα Αρχή είναι η Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε. και Φορέας Χρηματοδότησης το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης.
Η σύμβαση προβλέπει την κατασκευαστική περίοδο (12 μήνες) και την παροχή υπηρεσιών συντήρησης και υποστήριξης λειτουργίας για πέντε (5) έτη από την ολοκλήρωση, ενώ η Αναθέτουσα Αρχή διατηρεί το δικαίωμα της επέκτασης της περιόδου συντήρησης και υποστήριξης λειτουργίας για άλλα πέντε (5) έτη.
Υπενθυμίζεται ότι η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ έχει συμμετάσχει στην υλοποίηση και του αντίστοιχου έργο για λογαριασμό του ΟΑΣΑ στην Αθήνα, γεγονός που την καθιστά κυρίαρχη στην αγορά Αυτόματων Συστημάτων Συλλογής Κομίστρου.
Όπως ανακοινώθηκε από την Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε, με την υλοποίηση του έργου, το κοινό θα απολαμβάνει καλύτερη εξυπηρέτηση, θα βελτιωθεί η εσωτερική οργάνωση και λειτουργία του οργανισμού, ενώ ταυτόχρονα θα επιτευχθεί σημαντική εξοικονόμηση κόστους.
Στη βάση εκπλήρωσης των παραπάνω στόχων, θα υλοποιηθεί μία σειρά από υποσυστήματα που θα παραδοθούν διασυνδεδεμένα προκειμένου να μπορούν να λειτουργούν ως ένα ενοποιημένο σύστημα. Ενδεικτικά, το τελικό ολοκληρωμένο σύστημα θα παρέχει οφέλη όπως:
· ολοκληρωμένη πληροφόρηση του επιβατικού κοινού,
· καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών μέσω της χρήσης καρτών και αγοράς εισιτηρίων μέσω κινητού τηλεφώνου,
· βελτίωση της εκτέλεσης των δρομολογίων και ταχύτερη επιβίβαση των επιβατών,
· μείωση των λειτουργικών εξόδων του ΟΣΕΘ και
· μείωση την εισιτηριοδιαφυγής και αύξησης των εσόδων του ΟΣΕΘ
«Ένα ακόμη πολύ σημαντικό έργο για την αναβάθμιση υπηρεσιών προς όφελος του πολίτη, γίνεται πλέον πραγματικότητα. Για την Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε., η οποία αποτελεί το βασικό εκτελεστικό βραχίονα υλοποίησης της ευρύτερης ψηφιακής στρατηγικής του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ο ψηφιακός εκσυγχρονισμός του ΟΣΕΘ αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό έργο καθώς αποτελεί σημαντικό βήμα υλοποίησης του κυβερνητικού οράματος για τις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες στο πλαίσιο της νέας ψηφιακής εποχής», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΚτΠ ΑΕ, Σταύρος Ασθενίδης.
«Στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε, όλοι καταλάβαμε καλά τα οφέλη του ψηφιακού μετασχηματισμού στην καθημερινότητά μας. Τα οφέλη αυτά θα δουν σύντομα οι πολίτες της Θεσσαλονίκης και στην καθημερινή τους μετακίνηση. Καλύτερες υπηρεσίες προς τον πολίτη, σημαντικά οργανωτικά και οικονομικά οφέλη για τον Οργανισμό. Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ μεταφέρει στην Θεσσαλονίκη την εμπειρία που αποκόμισε από την κατασκευή και λειτουργία του αντίστοιχου έργου της Αθήνας. Φιλοδοξούμε λοιπόν να πετύχουμε ένα ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Κοινωνία της Πληροφορίας για την εμπιστοσύνη και να ευχηθούμε καλή συνεργασία με τους συγκοινωνιακούς φορείς της Θεσσαλονίκης για να πετύχουμε από κοινού ένα άριστο τεχνικά και λειτουργικά έργο» δήλωσε ο Γιώργος Αγραφιώτης, Γενικός Διευθυντής της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ.