ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στα σούπερ μάρκετ της Κρήτης η μεγαλύτερη κατανάλωση παγωμένου τσαγιού

Συνολικά, η κατηγορία έτρεξε με αύξηση σχεδόν 6%

Στα σούπερ μάρκετ της Κρήτης η μεγαλύτερη κατανάλωση παγωμένου τσαγιού

Αύξηση όγκου κατά 10,3% κατέγραψαν τα super market της Κρήτης σε ό,τι αφορά την κατηγορία παγωμένου τσαγιού όπως  προκύπτει από στοιχεία της IRI για το 11μηνο του 2022 (έως 27 Νοεμβρίου).

Μάλιστα, τα super markets της Κρήτης είναι και τα μοναδικά μεταξύ των καταστημάτων των άλλων γεωγραφικών περιοχών,  που κατέγραψαν διψήφια αύξηση όγκου αλλά και αξίας 16,8% και €1,1 εκατ.

Ανοδικά η κατηγορία 

Συνολικά, η κατηγορία έτρεξε με αύξηση σχεδόν 6% (5,9%) σε αξία στα super markets της χώρας με τις πωλήσεις που κατέγραψε η κατηγορία να είναι στα €14,69 εκατ., ενώ οι όγκοι ήταν οριακά πτωτικοί, κατά 0,7%.

Γύρισαν την πλάτη στα ιδιωτικής ετικέτας

Σε ό,τι αφορά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, παρατηρείται διψήφια πτώση σε όγκο (12,4%) όσο και σε αξία (12,2%), με τη βάση πωλήσεων σε αξία να είναι σημαντικά μικρότερη από ό,τι οι πωλήσεις σε αξία των επώνυμων προϊόντων. Αυτά τα στοιχεία επιβεβαιώνουν την τάση ότι η ύπαρξη μεγάλων brands στην κατηγορία ενισχύσει την τάση για αγορές επώνυμων προϊόντων.

Προτίμησαν τα convenience stores για πωλήσεις

Συνολικά στην κατηγορία, τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων σε αξία και το μεγαλύτερο μέρος της βάσης πωλήσεων για το παγωμένο τσάι, σημείωσαν στο 11μηνο τα super markets έως 400 τμ, καταγράφοντας 10,9% ανάπτυξη και σχεδόν €2 εκατ. σε πωλήσεις, ενώ και οι όγκοι της συγκεκριμένης κατηγορίας καταστήματος ήταν ανοδικοί και έκλεισαν στο +3,3%.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση