Στα 214 ευρώ το χριστουγεννιάτικο budget

Τα δύο τρίτα των Ελλήνων εκφράζουν την ανησυχία τους για το πως να κρατήσουν τον προϋπολογισμό τους εντός ελέγχου

Μπορεί οι Έλληνες να αγαπούν το πνεύμα των Χριστουγέννων και τα εορταστικά ψώνια, φοβούνται όμως να μην ξεπεράσουν το ποσό που έχουν στη διάθεσή τους λόγω της δυσχερούς οικονομικής κατάστασης στην οποία βρίσκονται, κάτι που τους καθιστά τους πιο αγχωμένους κατοίκους της Ευρώπης καταναλωτές. Για τον λόγο αυτό σκοπεύουν να δαπανήσουν εφέτος το ποσό των 214 ευρώ,  για την αγορά Χριστουγεννιάτικων δώρων, ποσό το οποίο είναι 100 ευρώ χαμηλότερο από τον μέσο Ευρωπαϊκό όρο. 

Αυτό προκύπτει από την έρευνα Christmas Shopping Inconveniences της PayPal και της Kantar Millward Brown, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της οποίας τα δύο τρίτα των Ελλήνων εκφράζουν την ανησυχία τους για το πως να κρατήσουν τον προϋπολογισμό τους εντός ελέγχου και έξι στους 10 (ποσοστό 61%) φοβούνται μήπως υπερβούν το διαθέσιμο budget. Την ίδια στιγμή δύο στους 10 Έλληνες αισθάνεται άγχος ή πίεση που σχετίζεται με τα χριστουγεννιάτικα ψώνια, η αναζήτηση των δώρων είναι μια συγκεκριμένη πηγή ενόχλησης για το 68%, ποσοστό το οποίο είναι το υψηλότερο ποσοστό ανάμεσα στους ερωτηθέντες Ευρωπαίους, όπου ο μέσος όρος κυμαίνεται στο 57%.

Σύμφωνα με την έρευνα το 47% ανησυχεί για την εύρεση του πλέον κατάλληλου δώρου και το 51% αγοράζει δώρα από μικρούς εμπόρους. Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως η νοοτροπία της ‘τελευταίας στιγμής’, σε συνδυασμό με την οικονομική κατάσταση και τους αργοπορημένους μισθούς, αναγκάζει το 80% να κάνει τα ψώνια του λίγο πριν την ‘αντίστροφη μέτρηση’, το τελευταίο μόλις δεκαπενθήμερο πριν από τα Χριστούγεννα.

Το 62% προτιμά τελικά την επίσκεψη στα φυσικά καταστήματα, ενώ 7 στους 10 Έλληνες επωφελούνται από τις καλύτερες χριστουγεννιάτικες προσφορές σε ηλεκτρονικά καταστήματα. Στα μάτια των Ελλήνων, οι αγορές στο διαδίκτυο φαντάζουν ως ένας τρόπος για να εξοικονομήσεις χρόνο (77%), αλλά και χρήμα. Σήμερα, πέντε στους δέκα Έλληνες χρησιμοποιούν τις κινητές συσκευές τους για να συγκεντρώσουν πληροφορίες για τα είδη που επιθυμούν να αγοράσουν, το 38% κάνει την έρευνά του με σκοπό να εντοπίσει τις καλύτερες τιμές online, ενώ το 21% θα πραγματοποιήσει εντέλει τις αγορές του μέσω κινητών.

Πηγή: capital.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ