ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πώς η Amazon θωρακίζεται απέναντι σε Temu και Shein

Η Amazon διαθέτει ολοένα και περισσότερα καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης προκειμένου να προσελκύσει πελάτες

Πώς η Amazon θωρακίζεται απέναντι σε Temu και Shein

Οι προσπάθειες της Amazon να πουλήσουν περισσότερα καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης, όπως η οδοντόκρεμα, μπορεί να βλάπτει τις μέσες τιμές πώλησής της, αλλά  παράλληλα λειτουργούν ως ασπίδα έναντι αντιπάλων της όπως η Temu και η Shein που προσφέρουν χαμηλές τιμές σε προϊόντα που αποστέλλουν από την Κίνα.

Οι άνθρωποι ψωνίζουν πιο συχνά στην Amazon, προσθέτοντας περισσότερα είδη σε χαμηλές τιμές σε κάθε αγορά τους, ανέφερε την Πέμπτη ο λιανεμπορικός κολοσσός,  ο οποίος ανέφερε έσοδα και κέρδη τρίτου τριμήνου που ξεπέρασαν τις προσδοκίες της Wall Street.

Η μετοχή της εταιρείας, η οποία έχει κερδίσει σχεδόν 27% φέτος, σημείωσε άνοδο περίπου 7% στις αρχές της διαπραγμάτευσης της Παρασκευής.

Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου είδε το μερίδιο αγοράς του να διαβρώνεται στον τομέα της ένδυσης καθώς οι Shein και Temu επεκτάθηκαν στις διεθνείς αγορές.

Αλλά -όπως υπογραμμίζει το Reuters- η προσφορά μιας ποικιλίας καθημερινών προϊόντων όπως απορρυπαντικά πιάτων και οδοντικό νήμα με ταχεία παράδοση βοηθά σημαντικά την Amazon.

«Η δύναμη στα έσοδα από καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης είναι ένας θετικός δείκτης ότι οι πελάτες στρέφονται σε εμάς για περισσότερες από τις καθημερινές τους ανάγκες», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της Amazon, Brian Olsavsky. «Βλέπουμε ότι όταν οι πελάτες αγοράζουν τέτοιου είδους είδη από εμάς, φτιάχνουν μεγαλύτερα καλάθια, ψωνίζουν πιο συχνά και ξοδεύουν περισσότερα στην Amazon».

«Είναι σίγουρα ένα καλό σχέδιο από την πλευρά της Amazon. Είναι μέρος αυτής της εξοικονόμησης κόστους, αν φέρνουμε ήδη πράγματα σε εσάς, μπορούμε να χωρέσουμε περισσότερα σε ένα κουτί», εξηγεί ο Brian Mulberry, διαχειριστής χαρτοφυλακίου πελατών στο Zacks Investment Management. που έχει μερίδιο στην Amazon.

Ωστόσο, ο John Belton, διαχειριστής χαρτοφυλακίου στην Gabelli Funds που επίσης κατέχει μετοχές της Amazon, δήλωσε ότι αναμένει μεγαλύτερη πίεση στις τιμές πώλησης της Amazon το τέταρτο τρίμηνο λόγω του συνδυασμού προϊόντων της εταιρείας.

Παίζει το χαρτί της ταχύτητας

Για να αντισταθμίσει τον αντίκτυπο των χαμηλότερων μέσων τιμών πώλησης, η εταιρεία βασίζεται στο βαθύ δίκτυο τοπικών αποθηκών της που της επιτρέπει να αποστέλλει γρήγορα.

Η Shein προσπαθεί επίσης να αυξήσει τις πωλήσεις καθημερινών προϊόντων.

Νωρίτερα φέτος, άρχισε να φλερτάρει με επωνυμίες περιποίησης δέρματος και προσωπικής περιποίησης όπως η Colgate-Palmolive  για να πουλήσει περισσότερα γνωστά ονόματα στην πλατφόρμα.

Η Amazon, ωστόσο, αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό και από τους αντιπάλους της στο εσωτερικό.

Η Walmart , η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στον κόσμο και η μικρότερη εταιρεία λιανικής Target και οι δύο μείωσαν τις τιμές στα βασικά είδη σε έναν αγώνα δρόμου προς τα κάτω, καθώς η κάθε μία προσπαθεί να προσελκύσει αγοραστές που είναι επιφυλακτικοί για τον πληθωρισμό.

Πηγή:ot.gr

Σχετικά Tags

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση