Έκλεισε τις ηλεκτρονικές πύλες της με μεγάλη επιτυχία η πρώτη διαδικτυακή έκθεση τροφίμων και ποτών FMS – FOOD MARKET SHOW 2020 μετά την παράταση των τριών ημερών. Στο τριήμερο της παράτασης ένα νέο κύμα αγοραστών επισκέφτηκε την έκθεση και είδε τα περίπτερα των 135 Ελλήνων εκθετών.
Η Περιφέρεια Αττικής, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η Περιφέρεια Κρήτης, η Αγροδιατροφική Σύμπραξη της Περιφέρειας Κρήτης, το Επιμελητήριο Αχαΐας και πολύ μεγάλοι Έλληνες εξαγωγείς ήταν αυτοί που τίμησαν με την παρουσία τους την FMS – FOOD MARKET SHOW 2020. Για το συνολικό χρονικό διάστημα της έκθεσης 8-14/12/2020 τα στατιστικά δεδομένα από την έκθεση ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητικά. Ένας πολύ μεγάλος αριθμός μοναδικών αγοραστών από 80 και πλέον χώρες από όλο τον κόσμο επισκέφθηκαν το πρωτοποριακό αυτό εγχείρημα για τις ελληνικές εξαγωγές:
- 135 έκθετες
- 3.751 μοναδικοί επισκέπτες
- 632.345 views
- 2.051 προκαθορισμένες Β2Β συναντήσεις
Για την επίτευξη των παραπάνω η GREAT EXHIBITIONS σχεδίασε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Marketing, χρησιμοποιώντας σημαντικά εργαλεία προσέλκυσης ποιοτικών αγοραστών. Η συνολική διαφημιστική επένδυση ήταν ιδιαίτερα υψηλή και πέτυχε τον σκοπό που ήταν διττός: την γνωστοποίηση του γεγονότος σε όλο τον κόσμο και την προσέλκυση σημαντικών αγοραστών με μεγάλη γεωγραφική διασπορά, γεγονός που έχει επιτευχθεί, ιδιαίτερα αν λάβει κάνεις υπόψιν του τον αριθμό των μοναδικών αγοραστών και τον συνολικό αριθμό των χωρών που προέρχονται.
Ο Αλκιβιάδης Καλαμπόκης, Managing Director της GREAT EXHIBITION, χαρακτηριστικά δήλωσε
«Οι έκθετες μας έμειναν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που σε αυτή την δύσκολη συγκυρία τους δόθηκε ένα εξαγωγικό βήμα επικοινωνίας με τους διεθνείς αγοραστές. Τα κολακευτικά σχόλια, επίσης, των ξένων αγοραστών ήταν ιδιαίτερα σημαντικά και προδίδουν ιδιαίτερη δυναμική και βαρύτητα για την διοργάνωση της FMS – FOOD MARKET SHOW - Edition 2, σε ένα ακόμα πιο δυναμικό περιβάλλον και με ακόμα περισσότερα και σημαντικότερα εργαλεία που βοηθούν την Ελληνική εξαγωγική κοινότητα σε αυτή την δύσκολη συγκυρία. Η FMS – FOOD MARKET SHOW - Edition 2 θα διεξαχθεί το επόμενο χρονικό διάστημα με διευρυμένη διαφημιστική καμπάνια, νέα εργαλεία, νέο περιβάλλον και πολλαπλάσιους αγοραστές από όλον κόσμο. Τέλος ως GREAT EXHIBITIONS έχουμε ήδη ανακοινώσει τα νέα μας εργαλεία που θα βοηθήσουν τους Έλληνες εξαγωγείς σε συνδυασμό με την FMS - FOOD MARKET SHOW - Edition 2 να καλύψουν το κενό των φυσικών εκθέσεων που υπάρχει στην αγορά για το επόμενο χρονικό διάστημα. Η νέα μας συνεργασία με την WABEL, η συνεχιζόμενη συνεργασία μας με την Stamegna καθώς και η συμμετοχή μας στα νέα παγκόσμια διαδικτυακά γεγονότα, ξεκινώντας με την Specialty Food LIVE! January 2021 για το πρώτο διάστημα του 2021 θα δώσει την δυναμική και την συνέχεια στην αγορά και τους εξαγωγείς μας».
Χαρακτηριστικές δηλώσεις μερικών από τους εκατοντάδες αγοραστές:
Mr. Constantino Vellas “FMS was a delightful show. I made lots of new contacts, in an easy to use and safe environment. The quality of companies was excellent and the platform was well organized. Of course, I will come to the next one”
Mr. Jean Dutertre “FMS was able to connect us with genuine Greek suppliers. We had the opportunity to get in touch with producers meeting our requirements and could quickly and easily evaluate their range of products. This is was a very accessible approach and I thank FMS team for their work connecting producers and importers”
Mr. Noel Gauci “The quality of the exhibitors was acceptable and we had a fruitful meeting probably resulting in placing an order. The Platform of the show was excellent. I am glad to have visited this show virtually and would look forward to do so once again if you would be holding more food shows in the future.”
Ms. Esther Luongo Psarakis “I'm attending FOOD MARKET SHOW 2020. Virtually of course instead of being in one of my favorite places on earth, Greece. However, Great Exhibitions has set up the show in a very user friendly manner with a wide array of exhibitors. If you have been curious to add more Greek food products to your assortment, now is a good time to check it out from the comfort of our homes. Registration is free.”
Παράλληλα οι 135 Έλληνες εξαγωγείς ανταποκρίθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο νέο αυτό εγχείρημα και πραγματοποίησαν ένα πολύ μεγάλο αριθμό προκαθορισμένων και μη συναντήσεων (Β2Β). Με την απουσία των φυσικών εκθέσεων, το εγχείρημα ήταν πρωτόγνωρο και για τους εκθέτες αλλά και για τους αγοραστές και στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Η διάδραση μεταξύ των δύο μερών έχει πάρει πλέον σάρκα και οστά και αναμένονται τα πρώτα ουσιαστικά αποτελέσματα.