Νέο κεφάλαιο στην ιστορία του Nana Beach, με «χρυσές υπηρεσίες», μέσα από μια ριζική ανακαίνιση, υλοποιεί η οικογένεια Καράτζη, με στόχο να προσφέρει ένα προϊόν ultra all inclusive, όπως λέει η κα. Μαρίτα Καράτζη.
Η κα.Καράτζη, στο περιθώριο της εφετινής 40ης έκθεσης WTM, μίλησε στο money-tourism.gr, εκφράζοντας την ικανοποίησή της για την ελαφρά αυξητική πορεία της αγγλικής αγοράς, την οποία προσδιορίζει στο 2-3%.
Η κα. Καράτζη υπογραμμίζει τις σημαντικές επενδύσεις των Ελλήνων ξενοδόχων, χάρη στις οποίες το ελληνικό τουριστικό προϊόν παραμένει ανταγωνιστικό.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
8 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 / 10:14
Νέο κεφάλαιο στην ιστορία του Nana Beach, με «χρυσές υπηρεσίες»
"Χάρη στις σημαντικές επενδύσεις των Ελλήνων ξενοδόχων το ελληνικό τουριστικό προϊόν παραμένει ανταγωνιστικό", υπογραμμίζει η κ. Μαρίτα Καράτζη.
Ακολουθήστε το Cretalive στο Google News και στο Facebook
Πηγή: money-tourism.gr