ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το νέο διαφημιστικό spot της Betsson

Η νέα διαφήμιση της Betsson εστιάζει στον ενθουσιασμό που γεννά στον παίκτη ένα ποντάρισμα, είτε στο στοίχημα, είτε σε άλλα τυχερά παιχνίδια

Το νέο διαφημιστικό spot της Betsson

Η Betsson, γιορτάζει φέτος τα 60 χρόνια από την ίδρυσή της και θέλοντας να μοιραστεί την χαρά της με το κοινό λανσάρει ανά τον κόσμο το νέο της διαφημιστικό σποτ με τίτλο «Ένα στοίχημα κάνει τη διαφορά».

Η νέα διαφήμιση της Betsson εστιάζει στον ενθουσιασμό που γεννά στον παίκτη ένα ποντάρισμα, είτε στο στοίχημα, είτε σε άλλα τυχερά παιχνίδια, και το πως ένα παιχνίδι αλλάζει επίπεδο ανεβάζοντας την δράση και την ένταση με την οποία το βιώνει κάποιος.  

Οι νέες διαφημίσεις αντιπροσωπεύουν την πιο φιλόδοξη παραγωγή του ομίλου της Betsson μέχρι και σήμερα, και θα κυκλοφορήσουν αρχικά σε περισσότερες από 10 χώρες της Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής. 

To κεντρικό μήνυμα της νέας καμπάνιας υπογραμμίζει τον ενθουσιασμό που προσφέρει η τοποθέτηση ενός στοιχήματος. Ο Global Brand Director της Betsson, Κάι Χουκ,  τόνισε από την πλευρά του: «Αν και δεν μπορούμε να ελέγξουμε την ροή ενός αγώνα ή να εγγυηθούμε τις νίκες σε αυτόν, μπορούμε να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες μας ότι η τοποθέτηση ενός στοιχήματος, στην Betsson, θα τους ενθουσιάσει. Ενώ άλλες στοιχηματικές εταιρείες επικεντρώνονται επικοινωνιακά στις νίκες, η έμφασή μας δίνεται στον ίδιο τον ενθουσιασμό και την ψυχαγωγία που δίνει ένα στοίχημα».  

Για να υπογραμμίσουν αυτό το μήνυμα, οι διαφημίσεις, οι οποίες έχουν σκηνοθετηθεί από τον πολυβραβευμένο σκηνοθέτη Ροντρίγκο Σααβέδρα (Immigrant Studio), δείχνουν πώς ένας φαινομενικά ασήμαντος και χωρίς ουσία αγώνας μετατρέπεται σε μια εξαιρετικά συναρπαστική εμπειρία όταν ένα άτομο τοποθετεί το στοίχημά του. Ακόμη και στο live καζίνο που προσφέρει δυνατές συγκινήσεις, το διαφημιστικό προσπαθεί να τονίσει τον ενθουσιασμό ενός πονταρίσματος ως μορφή ψυχαγωγίας, αντί να εστιάσει σε μία τυπική νίκη. Γιατί στο τέλος, ο στοιχηματισμός είναι μία μορφή ψυχαγωγίας που προσφέρει δυνατές στιγμές, πάντα όμως μέσα στα πλαίσια του υπεύθυνου παιχνιδιού. Ο κάθε παίκτης θα πρέπει πάντα να παίζει εντός των ορίων και να μην ξεφεύγει. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορεί να απολαύσει ένα παιχνίδι στο μέγιστο και με ασφάλεια. 

Ο κος Ανδρέας Νικολόπουλος, Διευθυντής Μάρκετινγκ της Betsson στην Ελλάδα, εξηγεί από την πλευρά του πως: «Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την αξία της ψυχαγωγίας που προσφέρουμε στους πελάτες μας.  Η Betsson, από την πρώτη στιγμή που εισήλθε στην ελληνική αγορά, κινείται πάντα με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εμπειρία παιχνιδιού στους πελάτες της σε ένα ασφαλές και διασκεδαστικό περιβάλλον. Το μήνυμά μας είναι ότι όταν παίξετε υπεύθυνα, θα απολαύσετε το παιχνίδι».  

 


 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση