ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Μπισκότα Παπαδοπούλου: Γιατί αυξήθηκαν οι πωλήσεις των Caprice το 2021
Η βιομηχανία εκτιμάται ότι θα διατηρήσει ικανοποιητική πορεία και για το 2022, καθώς επικεντρώνει την προσοχή της στην ανάπτυξη των μεριδίων της σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Ικανοποιημένη για την ανοδική πορεία του 2021 αλλά και για τις προοπτικές της χρονιάς που διανύουμε εμφανίζεται η Διοίκηση της ιστορικής βιομηχανίας Ε.Ι. Παπαδόπουλος.
Ειδικότερα η θετική πορεία των μεγεθών της Παπαδοπούλου το 2021, σημειώθηκε, όπως αναφέρει η Διοίκηση, παρά το ότι δεν υπήρχε η μεγάλη αποθεματοποίηση από τα νοικοκυριά κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown το 2020.
Επιπλέον η ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης ήταν μεν σημαντική το 2021, ωστόσο καθυστέρησε να ξεκινήσει, πιέζοντας περαιτέρω τη συνολική ζήτηση, ιδιαίτερα τους πρώτους μήνες του έτους. “Ωστόσο οι στοχευμένες προωθητικές ενέργειες της εταιρείας, η ανάπτυξη νέων προϊόντων και η βελτίωση του μεριδίου της αγοράς, είχαν ως αποτέλεσμα τη διατήρηση του επιπέδου των εργασιών της σε ικανοποιητικά επίπεδα, όχι μόνο σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αλλά και με την προ πανδημίας εποχή”, επισημαίνει η Διοίκηση της Παπαδοπούλου στον τελευταίο ισολογισμό.
Προκλήσεις από τα αυξημένα κοστολόγια - Προσπάθεια συγκράτησης τιμών
Οι προκλήσεις που παρουσιάζονται από τις αυξήσεις στις παγκόσμιες τιμές πρώτων υλών, υλικών συσκευασίας και ενέργειας, δεν αφήνουν αδιάφορη την Διοίκηση της βιομηχανίας.
Έχοντας πλήρη επίγνωση των συνεπειών των αυξήσεων των τιμών, καταβάλλει, όπως αναφέρεται, κάθε προσπάθεια να περιορίσει τις συνέπειες των ανατιμήσεων αυτών στις τελικές τιμές που θα επιβαρύνουν τον καταναλωτή, αποκλείοντας όμως, οποιαδήποτε έκπτωση στις αυστηρές ποιοτικές προδιαγραφές που εφαρμόζει για τα υλικά που χρησιμοποιεί στην παραγωγή των προϊόντων της.
Έτσι, παρά το δύσκολο περιβάλλον, εκτιμάται ότι και για την τρέχουσα χρήση, η εταιρεία θα διατηρήσει ικανοποιητική δραστηριότητα και επικεντρώνει την προσοχή της στην ανάπτυξη των μεριδίων της, τόσο στη εγχώρια, όσο και στη διεθνή αγορά.
Επενδύσεις για βελτιστοποίηση κόστους παραγωγής & αύξηση παραγωγικότητας
Στις προσπάθειες αυτές εντάσσονται και οι νέες επενδύσεις της Ε.Ι. Παπαδόπουλος, που, σύμφωνα με την Διοίκηση αποσκοπούν στη βελτιστοποίηση του κόστους παραγωγής και την αύξηση της παραγωγικότητας.
Αξίζει να αναφερθεί ότι προχωρά η επέκταση της δυναμικότητας υφιστάμενης μονάδας παραγωγής ψωμιού στη θέση Μαδαρό Ε.Ο. Οινοφύτων, συνολικού κόστους €35,23 εκατ.
Πρώτα τα Caprice λόγω νέων low sugar προσθηκών
Σε ό,τι αφορά την πορεία των πωλήσεων ανά brand, το 2021:
- Το Caprice, σημείωσε το 2021 την υψηλότερη επίδοση διαχρονικά με την προσθήκη του νέου κωδικού με 30% μειωμένη ζάχαρη.
- Επεκτατική πορεία σημείωσαν τα choco coated μπισκότα, τα Μπισκότα Βρώμης, τα Cream Crackers και οι νέοι κωδικοί μπισκότων "Χωρίς προσθήκη ζάχαρης / Με μειωμένη ζάχαρη”.
- Τα Digestive Bars συνεχίζουν να κερδίζουν μερίδιο αγοράς, παρά το έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον.
- Στην κατηγορία του Ψωμιού, υπήρχε ενίσχυση στην κατηγορία προϊόντων "Χωρίς Γλουτένη" και συνέχισε η αναπτυξιακή πορεία του Ψωμιού Γερμανικού Τύπου
- Στα αρτοσκευάσματα, σημειώθηκε σημαντική ανάπτυξη στην Χωριάτικη Φρυγανιά, καθώς και στα Κριτσίνια και Krispies λόγω της προσθήκης 2 νέων κωδικών με χαρούπι
Συνέχισε την επέκταση στο εξωτερικό - Εξάγει σε 61 χώρες
Πέρα από την ελληνική αγορά η βιομηχανία εστιάζει και στην επέκταση των δραστηριοτήτων της στο εξωτερικό, όπου διατηρεί ένα δίκτυο πωλήσεων που εκτείνεται σε πάνω από 60 χώρες.
Έτσι, παρά τις δυσκολίες που επέφερε η πανδημία και την περασμένη χρονιά, η Παπαδόπουλος συνέχισε να εφαρμόζει την στρατηγική ενδυνάμωσης της παρουσίας της στο εξωτερικό, με αποτέλεσμα να σημειώνει αυξημένη δραστηριότητα στις χώρες εξαγωγής.
Επισης, την περασμένη χρονιά, άρχισε να ανακάμπτει και το τμήμα International Travel Retail (ITR), ανακτώντας μέρος της απώλειας που είχε υποστεί λόγω των περιορισμών και παρενεργειών της Covid-19.
Πηγή φωτογραφίας: Facebook/Caprice