ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Και η ιταλική Ferrari μπαίνει στην… πρίζα από το 2025
Το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα της Ferrari θα κοστίσει τουλάχιστον 500.000 ευρώ.
To πρώτο της ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο ετοιμάζεται να λανσάρει στο τέλος του επόμενου έτους η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Ferrari, διάσημη για τα βενζινοκίνητα σπορ οχήματα υψηλών επιδόσεων και το συνώνυμο της πολυτέλειας σήμα κατατεθέν της, ένα μαύρο άλογο που καλπάζει σε κίτρινο φόντο. Το πρώτο EV της Ferrari θα κοστίσει τουλάχιστον 500.000 ευρώ σύμφωνα με το Reuters, ενώ η εταιρεία ετοιμάζεται να εγκαινιάσει ένα εργοστάσιο που θα κατασκευάσει το μοντέλο – και θα μπορούσε να ενισχύσει κατά ένα τρίτο την παραγωγή του ομίλου. Στο εργοστάσιο των 200 εκατ. ευρώ με έδρα το Μαρανέλο, που κατασκευάζεται τα δύο τελευταία χρόνια υπό συνθήκες άκρας μυστικότητας, θα παραχθεί το πρώτο EV της Ferrari από το 2025, μαζί με τα υβριδικά μοντέλα και τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης του κολοσσού.
Καταλαμβάνοντας μια έκταση περίπου έξι γηπέδων ποδοσφαίρου βόρεια της ιστορικής έδρας της, η νέα εγκατάσταση διαθέτει εργονομικούς σταθμούς εργασίας, χώρους χαλάρωσης και στέγη με περισσότερα από 3.000 ηλιακά πάνελ. Η Ferrari έχει εκπαιδεύσει τους εργαζομένους της τα τελευταία χρόνια για τις νέες γραμμές παραγωγής, διδάσκοντάς τους τη χημεία και τις δεξιότητες συναρμολόγησης μπαταριών. Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε το εργοστάσιο σε μια δύσκολη στιγμή για τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας high-end, ο οποίος δίνει μάχη για τη μείωση των εκπομπών ρύπων, την ώρα που «παγώνει» η ζήτηση για EV. «Πιστεύουμε ότι δεν υπάρχει ενιαία λύση για τους μελλοντικούς κινητήρες αυτοκινήτων. Η στρατηγική μας είναι να συνεχίσουμε να επενδύουμε και στους τρεις», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Μπενεντέτο Βίνια. Ο ίδιος έχει δεσμευτεί να προχωρήσει στην ηλεκτροκίνηση, ενώ θα συνεχίσει να επενδύει στα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε μια λεπτή ισορροπία για την αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς οι νεότεροι αγοραστές φλερτάρουν με τα ηλεκτροκίνητα οχήματα, την ώρα που πολλοί εδραιωμένοι πελάτες δεν θέλουν να εγκαταλείψουν το σήμα κατατεθέν της Ferrari.
Τοποθετώντας όλα τα στάδια κατασκευής κάτω από μία στέγη, από τους ηλεκτρικούς άξονες και τη συσκευασία μπαταριών έως τη συναρμολόγηση τελικών οχημάτων, η Ferrari στοχεύει να προστατεύσει την αποκλειστικότητα των αυτοκινήτων της, ενώ συγκεντρώνει περισσότερα κέρδη από την κατασκευή τους. Πέρυσι, σημειωτέον, η Ferrari παρήγαγε 13.663 οχήματα, σε σχέση με περίπου 320.000 που πούλησε η Porsche.
Πηγή: kathimerini.gr