ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων: Επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση στην αγορά με επενδύσεις €100 εκατ στην 5ετία

«Οι επενδύσεις διαμορφώνουν την Ηπειρωτική του μέλλοντος»

Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων: Επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση στην αγορά με επενδύσεις €100 εκατ στην 5ετία

Επενδύσεις συνολικού ύψους €100 εκατ σε βάθος πενταετίας προγραμματίζει η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, στο χαρτοφυλάκιο της οποίας ανήκει μια ευρύτερη γκάμα σημάτων και δραστηριοτήτων. 

Η εταιρεία της οικογένειας Σεπετά, που δημιουργήθηκε πριν από σχεδόν 33 χρόνια με όραμα να προσφέρει στην κοινωνία το καλύτερο νερό, στην καλύτερη τιμή και συσκευασία, εστιάζει κυρίως σε 4+1 πυλώνες:

  • Καινοτομία στην παραγωγή
  • Κτιριακές υποδομές – Intra logistics
  • Τεχνολογία - ψηφιοποίηση 
  • Βιωσιμότητα
  • Επικοινωνία με τους καταναλωτές

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων Πέτρος Σεπετάς υπογράμμισε ότι μετά την υπογραφή σύμβασης χρηματοδότησης €50,3 εκατ. με την Eurobank, με τη συμμετοχή του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, για επένδυση συνολικού ύψους €62,8 εκατ., που αφορά την επόμενη τριετία, η εταιρεία περνά στην επόμενη φάση, επιβεβαιώνοντας με τον τρόπο αυτό την ηγετική της θέση στην αγορά.

«Σχεδόν 33 χρόνια μετά, βλέποντας την πορεία μας, μπορώ να πω με κάθε σεμνότητα ότι καταφέραμε και κάναμε την έμπνευσή μας πραγματικότητα. Δημιουργήσαμε μία οικογενειακή επιχείρηση που αναγνωρίστηκε και τιμήθηκε από τους Έλληνες καταναλωτές. Που καταξιώθηκε στην ηγετική θέση της Ελληνικής αγοράς κι αυτό γιατί κεντρικός πυρήνας του σκεπτικού, της φιλοσοφίας μας ήταν ο σεβασμός στη δουλειά μας, στον τόπο μας, στους ανθρώπους μας και τους καταναλωτές».

Η Ελένη Θεοχάρη Γενική Διευθύντρια & Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος, της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων ανέφερε ότι η εταιρεία ξεκίνησε «απλά αλλά δύσκολα» σε μια περιοχή με πολλές προκλήσεις. «Είχαμε όραμα και πίστη και με σκληρή δουλειά προχωρήσαμε σταθεροί στις αξίες μας με σεβασμό στο περιβάλλον στους ανθρώπους και στον τόπο μας. Πρόθεσή μας ήταν να δώσουμε το καλύτερο νερό στην καλύτερη συσκευασία στην καλύτερη τιμή». Συμπλήρωσε μάλιστα ότι οι λέξεις «έμπνευση και όραμα» είναι οι έννοιες που προσδιορίζουν, που περιγράφουν την πορεία, την εμπειρία, το ταξίδι. «Είναι οι δύο πηγές που αναβλύζουν δύναμη δημιουργίας. Τη δύναμη που ξεπερνά την αγωνία, που σε σπρώχνει ολοένα και περισσότερο πιο κοντά στην πραγματοποίηση του ονείρου. Η δημιουργία εκτός από σκληρή δουλειά και αφοσίωση στηρίζεται στις αξίες του καθενός από εμάς. Στηρίζεται στις αξίες της οικογένειας, των ανθρώπων, των συνεργατών μας. Οι αξίες είναι τα συστατικά στοιχεία πάνω στα οποία δημιουργήθηκε και στηρίζεται η αντίληψη, η φιλοσοφία, η συμπεριφορά και η άποψή μας για το υγιές επιχειρείν. Είναι η εταιρική μας φήμη και κουλτούρα. Είναι η ψυχή και το πρόσωπό μας. Είμαστε περήφανοι γι’ αυτό που πετύχαμε. Πέραν των οικονομικών αξιών, παράγουμε κοινωνικές υπεραξίες για όλη την Ελλάδα. Στηρίζουμε την Ελλάδα της δημιουργίας, της δουλειάς, του πολιτισμού, της αλληλεγγύης».

Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων_logo

Τι περιλαμβάνουν τα 79 υποέργα εκσυγχρονισμού

Ειδικότερα η επένδυση €62,8 εκατ της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων χρηματοδοτείται κατά 50% από πόρους του ΤΑΑ (€31,4 εκατ.) και 30% μέσω δανείου της Eurobank (€18,8 εκατ). Το 20% καλύπτεται μέσω ιδίας συμμετοχής της εταιρείας. Το επενδυτικό πλάνο περιλαμβάνει 79 υποέργα εκσυγχρονισμού, τα οποία θα υλοποιηθούν στα 3 εργοστάσια της εταιρείας στην Περιφέρεια Ιωαννίνων - Περίβλεπτο, Καλπάκι, ΒΙ.ΠΕ (PETCOM)- καθώς και υποστηρικτικά έργα για την αύξηση της παραγωγικής δύναμης και την εξοικονόμηση του ενεργειακού κόστους. 

Η εταιρεία επενδύει σε ρομποτικές τεχνολογίες και τεχνολογίες όπως Augmented Reality, Predictive Maintenance, Artificial Intelligence (AI) και Intelligent Assistance Systems. 

Πιο συγκεκριμένα το επενδυτικό περιλαμβάνει:

  • προσθήκη νέων γραμμών παραγωγής τόσο για προϊόντα όσο και για προπλάσματα και πώματα
  • αναβάθμιση υφιστάμενων γραμμών και του Παρασκευαστηρίου με προσθήκη νέων λειτουργιών και αυτοματισμών, υποστηρίζοντας το ΙΙΟT 
  • επέκταση κτηριακών υποδομών (γραφεία, αποθηκευτικοί χώροι)
  • έργα εξοικονόμησης ενέργειας που περιλαμβάνουν την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ και την αντικατάσταση λαμπτήρων με LED για τη μείωση του ενεργειακού κόστους
  • έργα ψηφιακού μετασχηματισμού: μετάβαση σε cloud ERP σε τηλεφωνία μέσω διαδικτύου, και σε συστήματα διαχείρισης πελατών CRM και εργαζομένων
  • έργα υποστήριξης logistics που έχουν στόχο την αποτελεσματικότερη διαχείριση των οχημάτων μέσω του ελέγχου των χιλιομέτρων και των καταναλώσεων καυσίμου.

«Οι επενδύσεις διαμορφώνουν την Ηπειρωτική του μέλλοντος»

Ο Chief Marketing Officer της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων Κωνσταντίνος Σεπετάς ανέλυσε τους τομείς επένδυσης της χρηματοδότησης που υλοποιεί και σκοπεύει να υλοποιήσει η εταιρεία, εξηγώντας ότι μέσα από τις επενδύσεις στόχος είναι να διαμορφωθεί «η Ηπειρωτική του μέλλοντος» για να παραχθούν «προϊόντα στην καλύτερη ποιότητα και τιμή για τον Έλληνα καταναλωτή μετά από έρευνες χρόνων», καθώς «ως μια Ελληνική οικογενειακή εταιρεία δίνουμε στους καταναλωτές την σημασία που δίνουμε στην οικογένειά μας. Πιστοί στις αξίες που μας καθιέρωσαν στην κορυφή ανοίγουμε το δρόμο για τον κλάδο».

Που διαθέτει επιπλέον €28 εκατ

Επιπλέον η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων επενδύει:

  • €4 εκατ. σε ιδιόκτητο στόλων φορτηγών 
  • €5 εκατ. σε τεχνολογικό εξοπλισμό και σε συστήματα οργάνωσης, ώστε οι διαδικασίες λειτουργίας να απλοποιηθούν 
  • €28 εκατ για να στηρίξει όλο το δίκτυο των πελατών της

Σημειώνεται επίσης ότι από τα €28 εκατ:

  • €8 εκατ προορίζονται στην ενίσχυση της παρουσίας με πάγια υλικά
  • €20 εκατ προορίζονται στην επικοινωνία, με τη συμμετοχή της εταιρείας σε στρατηγικά σχεδιασμένες εκδηλώσεις, προωθητικές ενέργειες και σημεία επαφής με το καταναλωτικό κοινό.

Πανέτοιμη για εξαγωγές

Μέσα από την ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικής η εταιρεία δεν αποκλείει και την ανάπτυξη των εξαγωγών καθώς σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Σεπετά είναι «ready to export” μιας και ήδη κάνει συγκεκριμένες εξαγωγές στηρίζοντας κυρίως την ομογένεια.

Ωστόσο, βασικό μέλημα της εταιρείας, είναι, όπως είπε να εδραιωθεί στην Ελλάδα, με τη διανομή στο τελικό σημείο να αποτελεί στοίχημα μιας και «καθημερινά έχουμε προβλήματα από τους ανταγωνιστές». 

Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων_Παύλος Σεπετάς & Κωνσταντίνος Σεπετάς
Παύλος Σεπετάς, Operations & Tech Manager, Κωνσταντίνος Σεπετάς, Chief Marketing Officer, Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων

Στα €170 εκατ οι επενδύσεις στην Ελλάδα

Υπογράμμισε επίσης ότι η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων έχει επενδύσει περί τα €170 εκατ μέχρι στιγμής και «είναι η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εμφιάλωσης», τονίζοντας ότι «το χάσμα ήταν μεταξύ πολυεθνικών ομίλων θα γεφυρωθεί και θα τους φτάσουμε».

«Ανοίγουμε τον δρόμο για τον κλάδο»

Αναλυτικά, τόνισε πως το λεπτομερές πενταετές πλάνο της εταιρείας είναι ο οδικός χάρτης της ανάπτυξης της Ηπειρωτικής Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, του τόπου, της Περιφέρειας και συνεισφέρει στην ανάπτυξη της χώρας μας. «Δημιουργούμε θέσεις εργασίας, κάνουμε πράξη τη βιωσιμότητα, συνεχίζουμε να μένουμε πιστοί στις αξίες μας. Στις αξίες που μας καθιέρωσαν στην κορυφή. Μεγαλώνουμε, αναπτυσσόμαστε, γινόμαστε πιο δυνατοί για να μπορούμε να διασφαλίζουμε την ποιότητα και να ανοίγουμε δρόμους για τον κλάδο». 

Απόδοση…φαινόμενο για το Pink Grapefruit

Συμπλήρωσε μάλιστα ότι η εταιρεία έχει πλήρη γκάμα σε κωδικούς αλλά και σε συσκευασίες και να καλύψει κάθε ανάγκη γι αυτό επενδύει στις υποδομές, για να επιτύχει τους εγχώριους στόχους. Αναφέρθηκε στην πορεία του Βίκος Pink Grapefruit λέγοντας ότι ήδη έχει φτάσει το μερίδιο του στο 21,9%.

Στα €120 εκατ το 2023 – Αύξηση 14% σε τζίρο

Υπενθυμίζεται πως η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων πέρασε το φράγμα των €100 εκατ σε κύκλο εργασιών το 2022, ενώ κατά την περυσινή χρήση έκλεισε γύρω στα €120 εκατ, καταγράφοντας αύξηση 14% σε τζίρο. Φέτος αναμένεται να διατηρήσει τον ίδιο ρυθμό ανάπτυξης.

Προτεραιότητα η στήριξη στην κοινωνία 

Προτεραιότητα για την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων είναι και οι δράσεις εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας, τομέας που εδώ και χρόνια επενδύει η εταιρεία, ενισχύοντας το κοινωνικό της αποτύπωμα τόσο στην Ήπειρο όσο και στην Ελλάδα. 

Πάνω σε αυτό ο κ. Σεπετάς εξήγησε ότι η εταιρεία, επενδύοντας στην παραμεθόριο, επιδιώκει να δημιουργήσει θετική αλλαγή και να ενισχύσει τους δεσμούς ανάμεσα στην επιχείρηση, την κοινωνία και το περιβάλλον. Μια από τις συνεργασίες που στηρίζει αφορά την HOPEgenesis αγκαλιάζοντας την οικογένεια της Ηπείρου και συμβάλλοντας στην αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας, ενώ, μεταξύ άλλων, θα συνεχίσουν και δράσεις όπως η αιμοδοσία και η δενδροφύτευση.

vikos

Top case study στην 5ετια

Ο Operations & Tech Manager της εταιρείας Παύλος Σεπετάς τόνισε ότι η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων προσδοκά στα επόμενα πέντε χρόνια να είναι επιτυχημένο case study στον τομέα της ελληνικής βιομηχανίας. Όπως είπε «στο βορειοδυτικότερο τμήμα της χώρας μας, εκτυλίσσεται πραγματικά ένα μικρό θαύμα στην τεχνολογική πρόοδο, στην καινοτομία και συνολικά στον χώρο της βιομηχανίας».

Σε βάθος πενταετίας η εταιρεία υλοποιεί επενδύσεις σε νέες υποδομές και νέες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων τεχνολογιών IoT-Βιομηχανίας 4.0 στον τομέα της παραγωγής και της αποθήκευσης. 

Αυτό σημαίνει νέες υπερσύγχρονες γραμμές παραγωγής που είναι έτοιμες για λειτουργίες IoT ταυτόχρονα με έξυπνα συστήματα αποθήκευσης και διαχείρισης όλης της πολυπλοκότητας που θα προκύψει εφαρμογή έξυπνων συστημάτων διαχείρισης ενέργειας και «εξοπλίζουμε τους ανθρώπους μας με νέα εργαλεία που θα τους ενδυναμώνουν και θα τους κάνουν πιο παραγωγικούς στη καθημερινή τους εργασία». 

Στόχος είναι να έχει μεταβεί η εταιρεία σε 100% σε υποδομές cloud μέχρι το τέλος του 2024, με ολοκληρωμένες επίγειες αλλά και δορυφορικές συνδέσεις στο διαδίκτυο. Ήδη διερευνά συνεργασίες με νέες δορυφορικές λύσεις όπως η Starlink.

Τεχνητή νοημοσύνη – Φυσική ευφυΐα

Συνεχίζοντας ο Παύλος Σεπετάς τόνισε ότι η εταιρεία επικεντρώνεται επίσης στην περαιτέρω ανάπτυξη εφαρμογών για αποτελεσματικές λύσεις στην καθημερινή λειτουργία μας, και κοιτώντας μπροστά, στην ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης στους τομείς της παραγωγής, των logistics, αλλά και των νομικών και οικονομικών υπηρεσιών. «Με το σωστό σχεδιασμό, θα είμαστε σε θέση να συνδυάζουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη με τη φυσική ευφυΐα», είπε και συμπλήρωσε πως η εταιρεία επενδύει στους ανθρώπους της, ενδυναμώνοντάς τους  μέσα από εσωτερικά αλλά και εξωτερικά εκπαιδευτικά προγράμματα.

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση