ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ηλεκτρονικό «μάτι» της εφορίας στους πελάτες συνεργείων αυτοκινήτων, φανοποιείων, χώρων εκδηλώσεων
Νέο "όπλο" από την ΑΑΔΕ
SHARE:
Ένα ακόμη όπλο ρίχνει στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής η ΑΑΔΕ με την υποχρεωτική τήρηση του ψηφιακού πελατολογίου από επαγγελματίες που θα δώσει τη δυνατότητα στον ελεγκτικό μηχανισμό να έχει πρόσβαση στον αριθμό των πελατών και να συγκρίνει τα δεδομένα με τις αποδείξεις που έχουν εκδοθεί και έχουν αποσταλεί στα MyData.
Το ψηφιακό πελατολόγιο σε συνδυασμό με την διασύνδεση των ταμειακών μηχανών με τα POS, τα ψηφιακά δελτία αποστολής και τα ηλεκτρονικά τιμολόγια θα συνδράμει σημαντικά στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής με τα κόλπα απόκρυψης τζίρου από επιτήδειους για αποφυγή πληρωμή φόρου εισοδήματος και μη απόδοσης του ΦΠΑ.