ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η τραγουδίστρια που βγάζει 13 εκατ. σε μια βραδιά - O στόχος του 1 δισ. δολ.
Τα Swiftonomics και το σκληρό παζάρι για ένα εισιτήριο
Περισσότερα από 13 εκατ. δολάρια σε μία βραδιά σε πωλήσεις εισιτηρίων βγάζει η Τέιλορ Σουίφτ, θέτοντας στόχο να πραγματοποιήσει την περιοδεία με τα υψηλότερα έσοδα στην ιστορία της μουσικής.
Τα περισσότερα χρήματα πηγαίνουν στο κόστος παραγωγής και αυτό το ποσό δεν περιλαμβάνει τα επιπλέον εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις προϊόντων που δημιουργεί η περιοδεία Eras. Αλλά εξακολουθεί να κάνει την 33χρονη Σουίφτ, την καλλιτέχνη με τις μεγαλύτερες εισπράξεις στον κόσμο και σηματοδοτεί τη μεγαλύτερη περιοδεία της καριέρας της.
Η Σουίφτ εκτιμάται ότι θα εισπράξει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια, ένα όριο που κανένας καλλιτέχνης δεν έχει φτάσει ποτέ. Σύμφωνα με την Pollstar, έχει ήδη εισπράξει 300 εκατομμύρια δολάρια και θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Σουίφτ έχει θέσει ένα υψηλό επίπεδο τιμών, σε μια χρονιά που χαρακτηρίζεται από πληθωρισμό συναυλιών. Το μέσο εισιτήριο για μια συναυλία της κοστίζει 254 δολάρια.
Μόλις πριν από πέντε χρόνια, οι μόνες δύο σταρ που ξεπέρασαν τα 200 δολάρια ήταν η Britney Spears και η Celine Dion. Ο μεγαλύτερος ερμηνευτής εκείνης της χρονιάς, ο Ed Sheeran χρέωνε κατά μέσο όρο 89 δολάρια τη βραδιά.
Φρενίτιδα
Παρά τις υπερβολικά υψηλές τιμές η ζήτηση για εισιτήρια είναι τεράστια.
Προμηνών η Τicketmaster, εταιρεία πωλήσεων και διανομής εισιτηρίων με έδρα την Καλιφόρνια, δέχθηκε πυρά καθώς δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της τεράστιας ζήτησης για εισιτήρια που εκδήλωσαν εκατομμύρια φανς της τραγουδίστριας Τέιλορ Σουίφτ.
Ο ιστότοπος της εταιρείας Live Nation- Ticketmaster κατακλύστηκε κυριολεκτικά από πολλές χιλιάδες υποψήφιους αγοραστές εισιτηρίων που προσπαθούσαν να κλείσουν τις καλύτερες θέσεις και να την παρακολουθήσουν ζωντανά στην πρώτη περιοδεία της τα τελευταία 5 χρόνια.
Το site έκανε λόγο για «ιστορική απαίτηση σε εισιτήρια χωρίς προηγούμενο» για τις 52 συναυλίες της αμερικανικής περιοδείας της Σουίφτ με την εταιρεία να καλείται να διευθετήσει παροδικά προβλήματα που δημιουργήθηκαν λόγω της αυξημένης ζήτησης στην προπώληση.
Πολλοί φανς κατήγγειλαν ότι υπήρχε ώρα αναμονής για online προπώληση ακόμα και 8 ωρών ενώ ορισμένοι άργησαν και δεν κατάφεραν να αγοράσουν εισιτήρια κατά την προπώληση, η τιμή των οποίων κυμαινόταν αρχικά από 49 έως 449 δολάρια το ένα, ενώ στην πορεία οι τιμές εκτινάχτηκαν ακόμα και τα 22.000 δολάρια για ένα εισιτήριο.