ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η Mastercard επεκτείνει το δίκτυο συνεργατών της περιβαλλοντικής πρωτοβουλίας Priceless Planet Coalition
Η εταιρεία ενώνει καταναλωτές και επιχειρήσεις κάτω από έναν κοινό στόχο, ανακοινώνοντας νέους εταίρους, για την ενίσχυση των δράσεων με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής
SHARE:
H Mastercard, ανακοινώνει την επέκταση της περιβαλλοντικής πρωτοβουλίας Priceless Planet Coalition, καλωσορίζοντας μία σειρά νέων συνεργατών από όλο τον κόσμο. Νέοι συνεργάτες της πρωτοβουλίας αποτελούν οι εταιρείες, Archa, Associated Bank, Barclays, BECU, Berkshire Bank, BMO Doconomy, DZ BANK, EedenBull, Finix, Expo 2020, First Hawaiian Bank, Frank Green, Halkbank, HSBC, Network International, Produbanco, SchoolsFirst, Scotiabank, Synchrony, Transcard, WestBAHN, Westpac, 1derful, καθώς και η Eurobank, η οποία αποτελεί τον ελληνικό εταίρο στην καινοτόμο αυτή πλατφόρμα.
Η κρίση της πανδημίας ανέδειξε την παγκόσμια αλληλεξάρτηση και την ανάγκη συνεργασίας, θέτοντας στο επίκεντρο την ουσιαστική διασύνδεση της προστασίας του περιβάλλοντος, με αυτή της ανθρώπινης υγείας. Η αυξανόμενη συχνότητα δασικών πυρκαγιών, ακραίων καιρικών φαινόμενων και διακυμάνσεων της θερμοκρασίας που παρατηρείται σε παγκόσμια κλίμακα, θέτει ως βασική προτεραιότητα την επένδυση σε καινοτόμες δράσεις και ενέργειες, με στόχο την έμπνευση και δημιουργία συνεργασιών οι οποίες θα συνεισφέρουν στην προσπάθεια αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής.
Η Priceless Planet Coalition, η οποία έχει ξεκινήσει τις δράσεις της από τον Ιανουάριο του 2020, στοχεύει στην ένωση καταναλωτών, χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, εμπόρων και πόλεων, για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. Από τα πρώτα της βήματα, η πρωτοβουλία, έχει προχωρήσει στη δέσμευση για τη φύτευση 100 εκατομμυρίων δέντρων μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, συνάπτοντας συνεργασίες με δύο παγκόσμιους περιβαλλοντικούς οργανισμούς, την Conservation International και το World Resources Institute (WRI). Παράλληλα, οι συμμετέχουσες εταιρείες συνεχίζουν να εφαρμόζουν τις δικές τους στρατηγικές βιωσιμότητας, πραγματοποιώντας καμπάνιες κινητοποίησης των πολιτών, οι οποίες στοχεύουν στην περιβαλλοντική αφύπνιση και την υλοποίηση δράσεων που θα υποστηρίξουν τις ενέργειες προστασίας του περιβάλλοντος, μέσα και από τη δημιουργία νέων καινοτόμων τεχνολογιών.
Για την ενίσχυση και περαιτέρω υποστήριξη των δράσεων της πρωτοβουλίας, η Mastercard ανακοινώνει τη σύσταση μίας Συμβουλευτικής Επιτροπής, η οποία θα αποτελείται από ειδικούς σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και αειφόρου ανάπτυξης. Τα μέλη της επιτροπής, θα διασφαλίζουν πως οι δράσεις της πρωτοβουλίας έχουν το μέγιστο δυνατό αντίκτυπο στην προστασία τους περιβάλλοντος, αξιοποιώντας τα πιο σύγχρονα ερευνητικά ευρήματα και δεδομένα.
Η Eurobank γίνεται ο εταίρος της Priceless Planet Coalition από την Ελλάδα, αναγνωρίζοντας τη σημασία της συνεισφοράς του ιδιωτικού τομέα στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, έναν παγκόσμιο στόχο, τον οποίο η Τράπεζα υποστηρίζει με πρακτικές που επιβεβαιώνουν, εμπράκτως, τη δέσμευσή της στην επίτευξη των στόχων βιώσιμης ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών και τις Αρχές Υπεύθυνης Τραπεζικής, τις οποίες έχει συνυπογράψει. Αξίζει να επισημανθεί ότι η Τράπεζα είναι η πρώτη που εισήγαγε στην ελληνική αγορά, μία νέα γενιά καρτών από οικολογικό, βιοδιασπώμενο υλικό, υιοθετώντας τα διεθνή περιβαλλοντικά πρωτόκολλα στην τραπεζική λειτουργία, συμπεριλαμβανομένων των παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων.
Η Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Στη Mastercard, δεσμευόμαστε να συνεισφέρουμε με κάθε τρόπο στη δημιουργία μίας βιώσιμης ψηφιακής οικονομίας, στην οποία οι άνθρωποι, οι κοινωνίες και εν συνόλω ο πλανήτης, θα μπορούν να ευημερούν. Μέσα απο τη περιβαλλοντική μας πρωτοβουλία, Priceless Planet Coalition, δημιουργούμε ένα παγκόσμιο δίκτυο επιχειρήσεων και καταναλωτών, οι οποίοι συμμερίζονται τη δέσμευσή μας για ενέργειες που στοχεύουν στο καλό του πλανήτη και που δημιουργούν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και το περιβάλλον. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η Eurobank αποτελεί τον πρώτο συνεργάτη μας στην Ελλάδα, για την υποστήριξη αυτού του σπουδαίου σκοπού, και πιστεύουμε ακράδαντα πως μέσα από τη συνεργασία μας θα εμπνεύσουμε και άλλους φορείς και επιχειρήσεις να συμμετέχουν στις δράσεις μας».
Ο Σταύρος Ιωάννου, Deputy CEO της Eurobank, ανέφερε σχετικά: «Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής αποτελούν πλέον μια πραγματικότητα, για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των οποίων απαιτείται αποφασιστικότητα και αφοσίωση. Οι επιχειρήσεις έχουν πλέον την ευθύνη, μέσα από την ηγετική τους θέση, να αποτελέσουν παράδειγμα στις προσπάθειες για την προστασία του πλανήτη μας. Στην Eurobank, έχουμε δεσμευθεί να λειτουργούμε με υπευθυνότητα και, στο πλαίσιο αυτό, είμαστε ενθουσιασμένοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με έναν εταίρο, ο οποίος μοιράζεται το ίδιο όραμα, για έναν ασφαλέστερο πλανήτη και ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας. Υποστηρίζουμε τη νέα πρωτοβουλία της Mastercard, αποδεικνύοντας, εμπράκτως, την προτεραιότητα που δίνουμε στις δράσεις και τις πολιτικές που αποσκοπούν στην αντιμετώπιση των μεγάλων και διεθνών προκλήσεων της σημερινής πραγματικότητας. Συμμετέχουμε στην Priceless Planet Coalition, συνυπογράφοντας με κορυφαίους επιχειρηματικούς ομίλους, παγκοσμίου βεληνεκούς, μία πρωτοβουλία με στόχο την αύξηση της ευαισθητοποίησης του ιδιωτικού τομέα, στη συνεχή και δύσκολη προσπάθεια που απαιτούν οι βέλτιστες πρακτικές για την υποστήριξη της πράσινης και αειφόρου ανάπτυξης, οι οποίες και αποτελούν τη μοναδική αποτελεσματική λύση απέναντι στους κινδύνους της κλιματικής αλλαγής».
Σχετικά με την Mastercard
Η(NYSE: MA), www.mastercard.com, είναι μια εταιρεία τεχνολογίας που δραστηριοποιείται στο χώρο των πληρωμών. Αποστολή μας είναι η ενδυνάμωση και διασύνδεση της παγκόσμιας ψηφιακής οικονομίας, χωρίς αποκλεισμούς, προς όφελος όλων, με μεθόδους που κάνουν τις καθημερινές εμπορικές συναλλαγές πιο ασφαλείς, εύκολες και προσβάσιμες. Χρησιμοποιώντας ασφαλή δεδομένα και δίκτυα, λειτουργώντας με συνεργασίες και πάθος, τα προϊόντα και οι λύσεις μας υποστηρίζουν τους ιδιώτες, τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, τις κυβερνήσεις και τις επιχειρήσεις, στοχεύοντας στην μέγιστη αξιοποίηση της δυναμικής τους. Το ήθος μας, διαμορφώνει την κουλτούρα μας καθώς και όλες τις δράσεις που πραγματοποιούμε εντός και εκτός της εταιρείας, με στόχο τη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που διέπεται από σεβασμό και αλληλοεκτίμηση. Μέσα από τη λειτουργία ενός δικτύου επεξεργασίας συναλλαγών σε περισσότερες από 210 χώρες και γεωγραφικές περιοχές, δημιουργούμε έναν βιώσιμο κόσμο, που προσφέρει σε όλους τους καταναλωτές δυνατότητες ανεκτίμητης αξίας.