ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η Ever Crete επενδύει στην ενίσχυση της παραγωγής & σχεδιάζει εξαγωγές
Τα προϊόντα της EverCrete είναι διαθέσιμα σε πάνω από 30 χώρες, με την Ευρώπη να αποτελεί την κυριότερη αγορά
Με νέες προσθήκες και νέες κατηγορίες προϊόντων σχεδιάζει να εμπλουτίσει το portfolio της η EverCrete, η εταιρεία παραγωγής και τυποποίησης προϊόντων με έδρα τα Χανιά.
Τα νέα προϊόντα, τα οποία θα ενισχύσουν το brand, Cretan Nectar, ενδέχεται να είναι διαθέσιμα στην αγορά εντός της χρονιάς
Παράλληλα, η εταιρεία εξετάζει την είσοδό της σε νέες προϊοντικές κατηγορίες, με σκοπό να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά εντός και εκτός συνόρων. Ειδικά για την ελληνική αγορά, έχει ξεκινήσει να συμμετέχει ξανά σε γευστικές δοκιμές στο retail, που αποτελεί και το βασικό κανάλι πωλήσεων για τα προϊόντα της, ενώ παράλληλα, σχεδιάζει την ενδυνάμωση της παρουσίας της στο εξωτερικό.
Ποιες αγορές θα ενδυναμώσει
Τα προϊόντα της EverCrete είναι διαθέσιμα σε πάνω από 30 χώρες, με την Ευρώπη να αποτελεί την κυριότερη αγορά. Για την ώρα, οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν το 60% του ετήσιου κύκλου εργασιών της εταιρείας, που σχεδιάζει να αυξήσει αυτό το ποσοστό τα επόμενα χρόνια.
Εξετάζει και εξαγωγές για το Ice Cre-Tea
Ήδη, δύο από τα brands της (Cretan Mythos και Vios) έχουν κυρίως εξαγωγικό χαρακτήρα, ενώ σε ό,τι αφορά τα ροφήματα με βάση την Μαλοτήρα, Ice Cre-Tea, που διατίθενται κυρίως στην τοπική αγορά, καθώς είναι μικρής διάρκειας και έχουν εποχιακό χαρακτήρα, εξετάζει και τις δυνατότητες εξαγωγής.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία σχεδιάζει να αναπτύξει το υπάρχον δίκτυο πωλήσεων του εξωτερικού, εδραιώνοντας την παρουσία της σε τέσσερις κύριες ευρωπαϊκές αγορές, όπως είναι Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, αλλά και ορισμένες πρώην ανατολικές χώρες.
Επιπλέον, έχει ήδη, ξεκινήσει να αναπτύσσεται δυναμικά στις Σκανδιναβικές χώρες.
Επενδύσεις για βελτίωση capacity & συσκευασιών
H EverCrete, το portfolio της οποίας περιλαμβάνει τα brands Cretan Nectar, Ice Cre-Tea, Vios (ελαιόλαδο, ελιές, αλάτι Fleur De Sel) και Avalin, επενδύει και στην ενίσχυση του capacity των εγκαταστάσεών της για τα ιδιοπαραγόμενα προϊόντα, αλλά και στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών, όπως είναι η ανανέωση των συσκευασιών και των ετικετών (πχ γλώσσα) για περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας των προϊόντων στο εξωτερικό.
Υπογραμμίζεται ότι η εταιρεία έκλεισε το 2021 με αύξηση και με τα μέχρι τώρα δεδομένα, εκτιμάται ότι και η τρέχουσα χρήση θα κλείσει με θετικό πρόσημο.
Φωτογραφία από camema via vista.create