ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
H Allianz Ελλάδος επενδύει στην ψηφιακή υγεία
Στην ψηφιακή υγεία επενδύει η Allianz Ελλάδος, που αύξησε το μερίδιό της στην ελληνική αγορά εν μέσω πανδημίας.
Της Στέλλας Αυγουστάκη
Σημαντικό ρυθμό ανάπτυξης κατέγραψε η Allianz την περίοδο της πανδημίας σε ό,τι αφορά τον κλάδο της υγείας, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στο 15th Insurance Conference, ο Διευθυντής Δικτύου Πωλήσεων Αποκλειστικής Συνεργασίας – Allianz, Λεωνίδας Γαϊτάνος.
“Η πανδημία έστριψε το ενδιαφέρον του πολίτη στην προστασία της υγείας και αυτό αποτυπώνεται στην αύξηση των ασφαλιστών στην ιδιωτική ασφάλεια υγείας”, εξήγησε ο κ. Γαϊτάνος.
Ειδικότερα, η ασφαλιστική εταιρεία, ακολουθώντας και την τάση της αγοράς, αναπτύχθηκε με διψήφια ποσοστά και στον κλάδο υγείας, ξεπερνώντας τον μέσο όρο του κλάδου, κερδίζοντας, έτσι, μερίδιο αγοράς.
“Η αλήθεια είναι ότι η ασφάλεια υγείας θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης για τον κλάδο και αυτό φάινεται και από το μέρος των ασφαλίστρων που απορροφά”, εξηγεί ο κ. Γαϊτάνος.
Επενδύσεις για την ανάπτυξη της ψηφιακής υγείας
Συμπλήρωσε δε, ότι ο κλάδος οφείλει να οδηγηθεί σε επενδύσεις, και πιο συγκεκριμένα σε νέες τεχνολογίες, προκειμένου να επιτευχθεί η ψηφιακή υγεία, καθώς, όπως ανέφερε, πολλές από τις παραδοσιακές υπηρεσίες θα παρέχονται στο μέλλον ψηφιακά.
Αυτού του είδους οι επενδύσεις, όπως είπε, θα οδηγήσουν σε ταχύτερο μετασχηματισμό του κλάδου. Μάλιστα, μπορούν να υλοποιηθούν πιο άμεσα μέσα από μεγαλύτερα σχήματα και συμπράξεις ασφαλιστικών εταιρειών, με τελικό αποδέκτη αυτών των παροχών τον ασφαλισμένο.
Επισήμανε ακόμη ότι ο κλάδος της υγείας αποτελεί πυλώνα στρατηγικής ανάπτυξης για την Allianz, κατηγορία που αναπτύχθηκε και από το μοντέλο λειτουργίας του δικτύου της ασφαλιστικής.
“Αυτή η ανάπτυξη δεν ήρθε μόνο από το ενδιαφέρον των πολιτών για την υγεία τους, αλλά και από ένα συμπαγές δίκτυο πωλήσεων, που έδειξε προσαρμοστικότητα στον στόχο του, να είναι κοντά στον πελάτη”.
Μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση
Η Allianz Ελλάδος, ως μέλος του πολυεθνικού Ομίλου Allianz, βρίσκεται σε διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού και αυτό αποτυπώνεται και από την αναδιάρθρωση του portal συνεργατών, με σκοπό να υπάρχει paperless διαδικασία πώλησης, αλλά και νέες προτάσεις για συμβόλαια.
Παράλληλα, η διεθνής παρουσία του Ομίλου και σε ώριμες ασφαλιστικά αγορές θα έχει ως αποτέλεσμα, όπως είπε, να υπάρχει και συνεχή ροή προτάσεων, με σκοπό να βελτιωθούν οι προτάσεις της Allianz στους πολίτες.