Έτσι τα ξενοδοχεία θα έχουν περισσότερες κρατήσεις

Καθίσταται υποχρεωτική η υιοθέτηση των τελευταίων τάσεων της ξενοδοχειακής βιομηχανίας για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας

Οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν περισσότερο, τόσο για δουλειές όσο και για αναψυχή. Αυτή η τάση προβλέπει ότι η βιομηχανία φιλοξενίας θα σημειώσει ακόμη θετικότερη ανάπτυξη στο μέλλον. Με ετήσιο ρυθμό αύξησης 5,8%, ο όγκος της αγοράς του ξενοδοχειακού τομέα αναμένεται να φθάσει τα 193,851 εκατομμύρια δολάρια, μέχρι το 2023.

Αλλά μαζί με την επιχειρηματική ευκαιρία, οι χειριστές ξενοδοχείων θα βιώσουν επίσης σκληρό ανταγωνισμό. Ως εκ τούτου, καθίσταται υποχρεωτική η υιοθέτηση των τελευταίων τάσεων της ξενοδοχειακής βιομηχανίας για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας. Η Nilam Oswal, επικεφαλής Content Marketing της SoftwareSuggest και λάτρης των γκάτζετ γράφει στο ehotelier για τις τελευταίες τάσεις, που ορίζονται, ως σημαντικές για τη διαμόρφωση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Επισημαίνεται, πως η εμπειρία του πελάτη παραμένει ο κύριος παράγοντας για τους φορείς εκμετάλλευσης των ξενοδοχείων.

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας

Εκτός από την αυτοματοποίηση και την απλοποίηση των λειτουργιών του ξενοδοχείου, οι τεχνολογικές εξελίξεις ενισχύουν ασφαλώς την εμπειρία του επισκέπτη. Μια νέα έννοια των έξυπνων δωματίων έχει εισαχθεί όπου τα δωμάτια είναι εξοπλισμένα με έξυπνα gadgets και συσκευές. Αυτά περιλαμβάνουν αυτόματα φώτα, ανεμιστήρες, κλιματιστικά, geysers, τηλεοράσεις και ούτω καθεξής.

Οι βοηθητκές φωνές βρίσκονται εδώ για να βοηθήσουν τους επισκέπτες να ελέγξουν την πλειοψηφία αυτών των συσκευών και επίσης να επικοινωνούν με το προσωπικό του ξενοδοχείου. Τα λογισμικά διαχείρισης των ξενοδοχείων εκσυχρονίζoυν διάφορες λειτουργίες όπως τις πωλήσεις, μάρκετινγκ, CRM, λογιστική, διαχείριση προσωπικού, διαχείριση περιουσίας, διαχείριση αποθεμάτων κ.ο.κ.

Ακόμη, σημαντικό είναι το λογισμικό POS για να διευκολύνετε τις απλές πληρωμές και τη διαχείριση προγραμμάτων αφοσίωσης. Ταυτόχρονα, η εγκατάσταση του λογισμικού help desk σας επιτρέπει να αντιμετωπίζετε άμεσα τα ερωτήματα και τα προβλήματα, εξασφαλίζοντας έτσι ομαλή ροή εργασίας.

Η χρήση του κινητού

Πάνω από το ένα τρίτο των κρατήσεων δωματίων του ξενοδοχείου γίνονται πλέον από κινητές συσκευές και τα στοιχεία αυξάνονται συνεχώς. Αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για την ανάπτυξη ενός φιλικού ιστότοπου προς τα κινητά. Εάν είστε σε θέση να παρέχετε μια καλή εμπειρία στον χρήστη σε κινητές συσκευές, τότε μπορείτε να περιμένετε αύξηση των κρατήσεων. Εκτός από τις κρατήσεις, μπορείτε να ενσωματώσετε έξυπνες λειτουργίες σε μια εφαρμογή για κινητά, όπως μια περιήγηση στην ιδιοκτησία του ξενοδοχείου με εικονική πραγματικότητα (VR), χαρακτηριστικά ελέγχου για το έξυπνο δωμάτιο κ.ο.κ.

Ορισμένες από τις εφαρμογές των κοινωνικών μέσων που χρησιμοποιούνται ειδικά για κινητά – όπως το Instagram – είναι επωφελείς για την απόκτηση κρατήματος έλξης. Είναι ιδιαίτερα σημαντική η ισχυρή παρουσία κοινωνικών μέσων σε εφαρμογές και ιστότοπους κοινής χρήσης μέσων. Μερικές από τις πιο σημαντικές είναι το Facebook, το Pinterest, το Twitter και το YouTube. Καταχωρίστε την ιδιοκτησία σας σε εφαρμογές και ιστότοπους όπως OYO, Airbnb και άλλοι.

Η τοπική κουλτούρα και το υπεύθυνο περιβαλλοντικά ταξίδι

Οι ταξιδιώτες επιθυμούν να απολαύσουν τοπικές εμπειρίες, παράδοση, πολιτισμό και φαγητό. Ως χειριστής ξενοδοχείων, μπορείτε να εστιάσετε σε αυτές τις πτυχές. Για παράδειγμα, συμπεριλάβετε παραδοσιακό φαγητό στο μενού σας. Προσφέρετε στους καλεσμένους σας παραδοσιακή τροφή που γίνεται με βιολογικά και τοπικά συστατικά. Μπορείτε επίσης να κανονίσετε μια περιήγηση στην πόλη, να τα μεταφέρετε σε πολιτιστικούς κόμβους και στην ύπαιθρο.

Καθώς οι άνθρωποι γίνονται πιο περιβαλλοντικά συνειδητοί, επιλέγουν βιώσιμες λύσεις, ακόμη και όταν πρόκειται για ταξίδια. Το υπεύθυνο ταξίδι βρίσκεται σε άνοδο όπου οι ταξιδιώτες υιοθετούν μια μινιμαλιστική προσέγγιση, χρησιμοποιούν οικολογικά προϊόντα, τρώνε vegan γεύματα και μετακινούνται με τοπικές μεταφορές. Μπορείτε επίσης να υιοθετήσετε μια βιώσιμη προσέγγιση στο ξενοδοχείο σας χρησιμοποιώντας οικολογικά προϊόντα, αξιοποιώντας μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας κ.ο.κ.

Νέα στρατηγική μάρκετινγκ

Όλοι προβάλλουν την παρουσία τους σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, είτε πρόκειται για Instagram, Facebook, Snapchat, Twitter είτε για οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα. Οι πιθανοί πελάτες σας είναι παρόντες εκεί έξω, απλά πρέπει να βελτιστοποιήσετε τους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων του ξενοδοχείου σας και να επενδύσετε στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης για να προσελκύσετε κρατήσεις ξενοδοχείων. Μπορείτε να δημιουργήσετε ειδικούς οδηγούς χρησιμοποιώντας αποτελεσματικές στρατηγικές που περιστρέφονται γύρω από τα γραφικά, τις μετατροπές και την επαναπροσανατολισμό.

Η προσέγγιση των travel influencers είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να στοχεύσετε το ακροατήριό σας. Απλά δημιουργήστε μια στρατηγική επωνυμίας, δημιουργήστε περιεχόμενο και συνεργαστείτε με travel influencers για να παραδώσετε το μήνυμά σας. Εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες του μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων και βρείτε το κοινό-στόχο σας, είτε πρόκειται για ταξιδιώτες αναψυχής είτε για επαγγελματίες ταξιδιώτες, είτε για Millennials ή Generation Z.

Προσαρμοσμένες προσφορές

Πρέπει να είστε αρκετά ευέλικτοι στα πακέτα των πελατών. Έτσι, αν οι επισκέπτες ζητήσουν ένα αυτοκίνητο με οδηγό ή ζητήσουν βιολογικά & vegan γεύματα, θα πρέπει σίγουρα να ανταποκριθείτε στις ανάγκες τους, καθώς σίγουρα θα κερδίσετε επιπλέον bonus για αυτές τις υπηρεσίες. Η δημιουργία προσαρμοσμένων πακέτων σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες και τα online ταξιδιωτικά πρακτορεία (ΟΤΑ) είναι μια έξυπνη στρατηγική για την προσέλκυση ομαδικών ταξιδιών. Ακόμη, μια ομάδα υποστήριξης και αλληλεπίδρασης με υπάρχοντες και νέους πελάτες, θα είναι εξαιρετικά σημαντική. Ένας είδος βοηθητικών υπηρεσιών για τους πέλατες.

Επαναπροσδιορίστε την προσέγγισή σας

Οι επιχειρηματικές τάσεις συνεχίζουν να αλλάζουν, οπότε θα πρέπει να προσαρμόσετε νέες και παλιές στρατηγικές για να δημιουργήσετε μια εντελώς νέα επαναπροσδιορισμένη προσέγγιση για εσάς. Οι προαναφερθείσες τάσεις του ξενοδοχειακού τομέα είναι εδώ για να μείνουν για μερικά χρόνια. Συμπεριλάβετε τους σε προγράμματα μάρκετινγκ και προβολής για να επιτύχετε μέγιστη ανάπτυξη των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

Πηγή: money-tourism.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ