Εκπτώσεις με μία... σέλφι

Διαφημίζουν μπαρ, εστιατόρια, ρούχα και αξεσουάρ εντελώς δωρεάν»

«Ο πελάτης είναι πάντα η καλύτερη διαφήμιση». Με σύνθημα αυτό το γνωστό ρητό, τρεις νέοι Ελληνες επιχειρηματίες δημιούργησαν το «Bubbllz», μια εφαρμογή για τα κινητά τηλέφωνα που... ανταμείβει τις αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η διαδικασία είναι απλή: ο πελάτης φωτογραφίζεται με το προϊόν για το οποίο ενδιαφέρεται, αναρτά τη φωτογραφία στο Facebook, χρησιμοποιώντας hashtags, και την ίδια στιγμή κερδίζει έκπτωση από την επιχείρηση που συμμετέχει στο «Bubbllz».

«Η εφαρμογή βασίζεται στο κοινωνικό μάρκετινγκ. Ολοι οι χρήστες των social media “μιλούν” για προϊόντα και φίρμες μέσα από τις φωτογραφίες που αναρτούν καθημερινά, χωρίς ουσιαστικά να το συνειδητοποιούν. Διαφημίζουν μπαρ, εστιατόρια, ρούχα και αξεσουάρ εντελώς δωρεάν», λέει στην «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» ο Παναγιώτης Χατζηδάκης, επικεφαλής του δημιουργικού τμήματος της εταιρείας. «Στόχος είναι μέσα από την πλατφόρμα μας οι χρήστες να συνεχίσουν να ποστάρουν ό,τι τους εκφράζει, ωστόσο να έχουν και ένα ουσιαστικό κέρδος. Και αυτό θα είναι στην τσέπη τους», εξηγεί.

Βραβείο

Η αρχική ιδέα της εφαρμογής ανήκει στον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Κωνστάντιο Μπατσιώλα, ο οποίος, όπως λέει στην εφημερίδα, συνειδητοποίησε –ύστερα από έρευνα σε διαγωνισμό καινοτομίας– ότι πολλοί χρήστες θα ήταν πρόθυμοι να αναρτήσουν μία καταναλωτική επιλογή τους εφόσον γνώριζαν ότι θα κέρδιζαν έκπτωση στην τιμή του προϊόντος.

Η ανταμοιβή αυτής της ιδέας ήρθε με το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας για το 2016 και ήδη εδώ και λίγους μήνες το «Bubbllz» διατίθεται σε λειτουργικά συστήματα Android και iOS. «Η ανταπόκριση που λαμβάνουμε από τους χρήστες είναι πολύ θετική και αυτό το βλέπουμε στην κριτική που αναρτούν. Ωστόσο, θεωρούμε ότι χρειάζεται περίπου ένας χρόνος για να γίνουν κατανοητά τα οφέλη της εφαρμογής και να κερδίσουμε περισσότερους επιχειρηματίες και χρήστες», λέει ο Κωνστάντιος Μπατσιώλας.

Πηγή: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ