ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Δωρεάν Διαδικτυακή διάλεξη για την επικοινωνία στον τουριστικό κλάδο
Το Σάββατο, 24 Απριλίου
SHARE:
Η Τουριστική Σχολή ΙΙΕΚ Anko σας προσκαλεί το Σάββατο 24 Απριλίου και ώρα 11:00-13:00 να παρακολουθήσετε την ανοιχτή διαδικτυακή διάλεξη «Αποτελεσματική Επικοινωνία σε όλα τα τμήματα του τουριστικού κλάδου» με εισηγήτρια την κα. Βασιλεία Καμπούρη. Στόχος της διάλεξης είναι η βελτίωση της επαγγελματικής δραστηριότητας αλλά ταυτόχρονα και της προσωπικής μας ζωής, μέσω συγκεκριμένων εργαλείων και μεθοδολογιών.
Στο σημερινό μεταβαλλόμενο κόσμο, η αποτελεσματική Επικοινωνία είναι κρίσιμη για τον τομέα του Τουρισμού. Μέσω αυτής μπορεί να επιτευχθεί η ισορροπία μεταξύ οργανωτικών στόχων, κερδοφορίας και σταθερότητας. Για αυτό το λόγο, οι επιχειρήσεις της φιλοξενίας δαπανούν σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού στην εκπαίδευση του προσωπικού.
Η αποτελεσματική επικοινωνία διασφαλίζει την οικοδόμηση μιας καλής εικόνας ενός ξενοδοχείου. Διαμορφώνει το βαθμό αποτελεσματικότητας στο πλαίσιο συνεργασίας ανάμεσα στους εργαζομένους και ως εκ τούτου την εξυπηρέτηση των πελατών.
Συμμετέχουν στο Panel:
- Όλγα Μουρατίδου, Hospitality Expert
- Ξενοφών Ασπράκης, Hospitality Expert
- Παναγιώτης Κουνάκης, Management & Sales Expert
Δηλώστε τώρα συμμετοχή και Απογειώστε τα Επίπεδα της Επικοινωνίας σας στον τουριστικό κλάδο!
🌐 https://bit.ly/32u6HRw Ή στο site www.anko.edu.gr
Θεματολογία
1) Πως ορίζουμε την επικοινωνία και πως την αποτελεσματική επικοινωνία
2) Εργαλεία ώστε η καθημερινή μας επικοινωνία να είναι ευχάριστη και να αποφέρει το αποτέλεσμα το οποίο επιθυμούμε
3) Τρόποι χρήσης αυτών των μεθόδων στην επαγγελματική μας ζωή σε θέσεις όπως Guest relations, Υποδοχής, Πωλήσεων
4) Τρόποι αποφυγής διαπληκτισμών-διαμαχών στον επαγγελματικό χώρο
Σε ποιους απευθύνεται
1) Σε σπουδαστές και αποφοίτους του Τουριστικού κλάδου
2) Σε επαγγελματίες όλων των ειδικοτήτων
3) Σε ανθρώπους που επιθυμούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας τους
Λίγα Λόγια για την εισηγήτρια
Η Βασιλεία Καμπούρη έχει πολυετή εμπειρία στον τουριστικό κλάδο και ειδικότερα στην οργάνωση και προετοιμασία των κατάλληλων ομάδων για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις υψηλού επιπέδου ξενοδοχειακών μονάδων. Συνδυάζοντας την θεωρητική με την πρακτική κατάρτιση, επιτυγχάνει να δημιουργεί την απαραίτητη γέφυρα ανάμεσα στην άρτια εξυπηρέτηση του πελάτη και την επίτευξη των οικονομικών στόχων της επιχείρησης.
Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου στις Πολιτικές, Οικονομικές και Διεθνείς Σχέσεις από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και πιστοποιημένη Life Coach.
Panel:
Η Όλγα Μουρατίδου είναι Διευθύντρια του Ammos Resort, μέλος της HotelBrain. Έχει 20ετή εμπειρία στον ξενοδοχειακό κλάδο και ειδικότερα στο Τμήμα του Guest Relations & Διαχείρισης Παραπόνων, με παρουσία σε γνωστούς ομίλους της χώρας, διασφαλίζοντας τη μέγιστη ικανοποίηση των πελατών.
Ο Ξενοφών Ασπράκης είναι Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Ioannidis Hotels & Resorts. Στην 20ετή καριέρα του έχει εργαστεί σε επισιτιστικά τμήματα, στο τμήμα προμήθειων, στη θέση του F&B Manager, στοχεύοντας πάντα στη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών.
Ο Παναγιώτης Κουνάκης είναι Ιδιοκτήτης – Διευθυντής της αλυσίδας κοσμηματοπωλείων Kounakis Jewels and Watches. Έχοντας πολυετή εμπειρία και Μεταπτυχιακό Τίτλο στο Management από το University of Sheffield, μεταλαμπαδεύει τη γνώση του διδάσκοντας από το 2020 στην Anko Ρόδου «Τεχνικές Πωλήσεων και Εξυπηρέτηση Πελατών».
Ημέρα Σάββατο 24/4 | Ώρα 11:00-13:00 | Διάρκεια 2 ώρες
Διοργάνωση Τουριστική σχολή ΙΙΕΚ ΑΝΚΟ
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε 2241062488 ή 2241401016