ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυξήθηκε η κατανάλωση στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Πανελλήνια έρευνα της Focus Bari

No profile pic

Αύξηση της κατανάλωσης προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας καταγράφει πανελλήνια έρευνα της Focus Bari μέσω του online panel Focus Bari | YouGov σε δείγμα 1.114 ατόμων που διεξήχθη τον Ιούλιο. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, ποσοστό 94% των Ελλήνων ψωνίζει συστηματικά / τακτικά τουλάχιστον μια προϊοντική κατηγορία σε private label.

Η αγορά αυτή φαίνεται να έχει εξελιχθεί «γεωμετρικά» μέσα στην τελευταία 20ετία, συγκρίνοντας αντίστοιχες έρευνες της Focus Bari του 2000-2010-2021 που δείχνουν ότι το 2000, ένας στους δύο Έλληνες καταναλωτές (50%) αγόραζε τακτικά / συστηματικά τουλάχιστον ένα είδος σε private label.

Η αναλογία αυτή εντοπίζεται στο 77% στην έρευνα του 2010 και φτάνει σήμερα στο 94%.

Αυτό που επίσης παρουσιάζει μεγάλη διαφοροποίηση είναι η ποικιλία των διαφορετικών ειδών που σήμερα οι καταναλωτές δηλώνουν ότι αγοράζουν συστηματικά σε private label, με τα χαρτικά να προηγούνται, να ακολουθούν τα απορρυπαντικά / καθαριστικά, καθώς και 40 περίπου άλλα είδη.

Αξιοσημείωτο είναι ότι στην φετινή έρευνα, η πλειονότητα των καταναλωτών (ποσοστό 71%) θεωρεί ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αξίζουν τα λεφτά τους (value for money). Το αντίστοιχο ποσοστό το 2010 ήταν 64%. Αν και η μεγάλη πλειονότητα εξακολουθεί να προτιμά τα brands όταν τα βρει σε προσφορές/τιμές που πλησιάζουν εκείνες των private labels.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση