ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το 55% των Ελλήνων θέλει να αγοράσει ηλεκτρονικά είδη την Black Friday

Ανεξάρτητα από το τί θα αγοράσουν φέτος κατά την περίοδο των εκπτώσεων της Black Friday, η πλειοψηφία των αγορών αναμένεται να γίνει online

Το 55% των Ελλήνων θέλει να αγοράσει ηλεκτρονικά είδη την Black Friday

Στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των Ελλήνων καταναλωτών βρίσκονται τα ηλεκτρονικά είδη - και - κατά την εκπτωτική περίοδο του Black Friday. Για την ακρίβεια, τα κορυφαία προϊόντα, που ενδιαφέρονται να αγοράσουν οι καταναλωτές στην Ελλάδα, είναι τα ηλεκτρονικά είδη (55%), τα είδη ένδυσης και υπόδησης (52%) και τα προϊόντα ομορφιάς (25%).

Ανεξάρτητα από το τί θα αγοράσουν φέτος κατά την περίοδο των εκπτώσεων της Black Friday, η πλειοψηφία των αγορών αναμένεται να γίνει online. Έρευνα των Klarna και Nepa, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 15.000 καταναλωτές από 15 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, δείχνει την προτίμηση των Ελλήνων στις ηλεκτρονικές αγορές, αναφέρει το sepe.gr.

Συγκεκριμένα, σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων, οι καταναλωτές φαίνεται να προτιμούν τις ηλεκτρονικές αγορές έναντι των αγορών σε φυσικό κατάστημα, δείχνοντας την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μόνο στην κατηγορία των κοσμημάτων & αξεσουάρ, το 52% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι θα προτιμήσει τις αγορές σε φυσικό κατάστημα.

Η μελέτη δείχνει, πάντως, ότι η πλειονότητα των καταναλωτών προτίθεται να πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday (77% σε σύγκριση με 70% σε όλες τις χώρες συνολικά). Παράλληλα, το 70% των Ελλήνων καταναλωτών δήλωσε ότι έχει ήδη ένα σαφές πλάνο αγορών για την περίοδο της Black Friday (σε σύγκριση με 68% σε όλες τις χώρες συνολικά), δείχνοντας ότι έχουν προετοιμαστεί για τη συγκεκριμένη ημέρα.

Αγορές υψηλής αξίας

Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι το 69% των καταναλωτών σκοπεύει να επενδύσει σε αγορές υψηλής αξίας, όπως ηλεκτρικές συσκευές, κοσμήματα και έπιπλα, στη φετινή Black Friday. Αναφορικά με τις δαπάνες, το 39% των καταναλωτών θα αγοράσει μόνο ό,τι μπορεί να αντέξει οικονομικά, ενώ μόνο το 5% δήλωσε ότι μπορεί να καταλήξει να ξοδέψει πάρα πολλά στις εκπτώσεις της Black Friday.

Σχεδόν οι μισοί Έλληνες καταναλωτές (47%) δήλωσαν ότι θα αγοράσουν προϊόντα που θα αγόραζαν ούτως ή άλλως, αλλά σε φθηνότερη τιμή.

"Η μελέτη της Klarna για τη Black Friday αντικατοπτρίζει το δυναμικό καταναλωτικό περιβάλλον στην Ελλάδα και παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για τις επιχειρήσεις, που προετοιμάζονται για αυτήν τη μεγάλη εμπορική ημέρα”, αναφέρει σχετικά η Klarna.

Η έρευνα

Τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν βασιστεί σε δείγμα άνω των 15.000 καταναλωτών ηλικίας μεταξύ των 18-75 ετών, που προέρχονται από την Τσεχία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ελλάδα, την Ιταλία, την Πολωνία, την Πορτογαλία, τη Ρουμανία, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Σουηδία, τη Νορβηγία, την Ολλανδία και τη Φινλανδία.

Την έρευνα διεξήγαγε η εταιρεία ερευνών Nepa τον Οκτώβριο του 2023.

 

 

Φωτογραφία από un-perfekt από το Pixabay

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση