LIFESTYLE
"Υποψήφια" νέα μούσα του Dior η Mέγκαν Μαρκλ
Η «δούκισσα του Σάσεξ» θα μπορούσε ακόμη και να ανταγωνιστεί τα έσοδα που έχει η Κιμ Καρντάσιαν με τους Dolce & Gabanna
Από τις πιο ακριβοπληρωμένες influencers του κόσμου θα μπορούσε να γίνει η Μέγκαν Μαρκλ όπως υποστηρίζουν ειδικοί, καθώς αναμένεται να γίνει το νέο πρόσωπο του γαλλικού οίκου μόδας «Dior», γράφουν πολλά βρετανικά και αμερικανικά δημοσιεύματα επικαλούμενα τις δικές τους πηγές.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εφημερίδα «Mirror», η Μέγκαν θα μπορούσε κάλλιστα να κατακτήσει τον τίτλο της «δούκισσας» του γνωστού γαλλικού οίκου μόδας. Μετά το συναινετικό διαζύγιο με το Spotify, oι «αντάρτες των βρετανικών ανακτόρων» προσπαθούν να συνάψουν συμφωνία με διάφορα brands προκειμένου να αυξήσουν γερά το κομπόδεμά τους . Όπως σχολιάζει η αμερικανική εφημερίδα «New Υork Post», η 41χρονη Μέγκαν θα μπορούσε να κάνει θραύση στον χώρο της υψηλής μόδας εάν τελικά γίνει το νέο πρόσωπο του οίκου Dior.
Σε δημοσίευμα της κυριακάτικης έκδοσης της βρετανικής εφημερίδας «The Mail», που φέρει της υπογραφή της συγγραφέας Κάρολαιν Γκράχαμ, μία ανώνυμη κοσμική κυρία του Μπέβερλι Χιλς υποστηρίζει η Μέγκαν Μαρκλ είναι «το μόνο άτομο για το οποίο μιλούν όλοι». «Υπάρχουν φήμες εδώ και εβδομάδες ότι πρόκειται να υπογράψει συμφωνία με τον Dior, γεγονός που έχει βάλει όλους όσοι ασχολούνται με κουτσομπολιά να βρίσκονται σε υπερδιέγερση», υποστηρίζει η πηγή.
Από την πλευρά του, ο Σκωτσέζος Νικ Εντ , ειδικός σε θέματα δημοσίων σχέσεων, δήλωσε στην εφημερίδα «The Mail», ότι η δούκισσα του Σάσεξ θα μπορούσε να γίνει μια από τις μεγαλύτερες influencers στον κόσμο» κερδίζοντας πολλά εκατομμύρια δολάρια ως το νέο πρόσωπο του πολυτελούς οίκου Dior. Πρόσθεσε επίσης, εάν η Dior και η Μέγκαν δώσουν τα «χέρια», τότε η σύζυγος του δευτερότοκου γιου του Βασιλιά Καρόλου της Βρετανίας θα μπορούσε ακόμη και να ανταγωνιστεί τα έσοδα που έχει η Κιμ Καρντάσιαν με τους Dolce & Gabanna.
Ο διάσημος οίκος κατέβαλε στην διάσημη τηλεπερσόνα το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 47 εκατομμυρίων δολαρίων για να φορέσει ρούχα με την υπογραφή του την ημέρα του γάμου της. Επιπλέον, η μητέρα του Άρτσι και της Λιλιμπέτ έχει αναπτύξει δεσμούς φιλίας με την γκουρού στο μάρκετινγκ , Βικτόρια Τζάκσον, η οποία βρισκόταν πίσω από μια από τις πρώτες τηλεοπτικές αυτοκρατορίες μακιγιάζ.
«Η Μέγκαν και η Βικτόρια είναι πολύ δεμένες. Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει τη Μέγκαν να αναπτύξει μια μάρκα περιποίησης δέρματος ή μακιγιάζ, είναι η Βικτόρια», ανέφερε μια πηγή. Οι φήμες που οργιάζουν περί συνεργασίας Μέγκαν - Dior έρχονται λίγα 24ωρα μετά την ανακοίνωση ότι χωρίζουν οι δρόμοι του ζεύγους Σάσεξ με το Spotify.
To συμβόλαιο πολλών εκατομμυρίων του ζεύγους Σάσεξ με το Spotify τερματίστηκε «κοινή συναινέσει», όπως ανέφερε ανακοίνωση που εξέδωσαν. Το Spotify και ο όμιλος ΜΜΕ του ζεύγους Σάσεξ, Archewell Audio, υποστήριξαν ότι «συμφώνησαν αμοιβαία να ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους και είναι περήφανοι για τη σειρά που έφτιαξαν μαζί».
Σύμφωνα με ανώνυμη πηγή, το Spotify περίμενε περισσότερο περιεχόμενο από την «Archewell Audio», ενώ κυκλοφορούν φήμες ότι ο Χάρι και η Μέγκαν ήθελαν να απομακρυνθούν από την αποκλειστική διανομή Spotify για να βρουν ένα νέο «σπίτι» για τα ηχητικά τους έργα.
Ο δούκας και η δούκισσα του Σάσεξ είχαν κάνει μόλις μία σειρά podcast της «Archewell Audio», εγχείρημα για το οποίο είχαν υπογράψει συμφωνία το 2020, η αξία της οποίας εκτιμάται στα 20 εκατομμύρια δολάρια.
Πριν από μήνες, κυκλοφόρησε η αυτοβιογραφία- βόμβα του Χάρι, υπό τον τίτλο:«Spare» (Ρεζέρβα), που περιγράφει άγνωστες και αθέατες λεπτομέρειες της ζωής του ως «περιθωριοποιημένο» μέλος των Ουίνδσορ αμαυρώνοντας την εικόνα του βρετανικού στέμματος.
Πηγή: protothema.gr