LIFESTYLE
TikTok: Εγκαινιάζει αναρτήσεις μόνο με κείμενο για να ανταγωνιστεί το Twitter
Οι αναρτήσεις, οι οποίες μοιάζουν με τα Instagram Stories, έχουν όριο 1.000 χαρακτήρων
Η κινεζική εφαρμογή βίντεο μικρής διάρκειας TikTok θα επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν αναρτήσεις μόνο με κείμενο, σε μια προσπάθεια της εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης να επωφεληθεί από την αναταραχή που επικρατεί στο Twitter μετά την εξαγορά του από τον Ίλον Μασκ πέρυσι.
Η κίνηση αυτή, που ανακοινώθηκε τη Δευτέρα, θα επιτρέπει στους χρήστες του TikTok να επιλέγουν από μια ποικιλία φόντου για τις αναρτήσεις κειμένου τους, οι οποίες μπορούν να διαθέτουν hashtags και να επιτρέπουν στους χρήστες να κάνουν tag άλλους χρήστες.
Οι αναρτήσεις, οι οποίες μοιάζουν με τα Instagram Stories, έχουν όριο 1.000 χαρακτήρων, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η ιστοσελίδα The Verge.
Όλοι απέναντι στο Twitter
Το TikTok δεν είναι η πρώτη εφαρμογή που επιχειρεί να εκμεταλλευθεί την… αστάθεια στο μέχρι πρότινος παντοδύναμο Twitter. O διευθύνων σύμβουλος της Meta Platforms, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, εγκαινίασε πριν από μερικές εβδομάδες το Threads, μια εφαρμογή μόνο για κείμενο που θα μπορούσε να αποτελέσει απειλή για το Twitter του Μασκ.
Το λανσάρισμα του Threads ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακό. «Το λανσάρισμα του Threads πραγματικά “έσπασε το διαδίκτυο”, ή τουλάχιστον τα μοντέλα του Sensor Tower», δήλωσε στο CNBC ο Άντονι Μπαρτολάτσι, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας marketing intelligence Sensor Tower. «Στα 10 και πλέον χρόνια που η Sensor Tower εκτιμά τις εγκαταστάσεις εφαρμογών, οι πρώτες 72 ώρες του Threads ήταν πραγματικά μια κατηγορία από μόνες τους».
Παρά το γεγονός ότι η νέα εφαρμογή της Meta Platforms, μετά το εκρηκτικό της λανσάρισμα, εμφανίζει σημεία κάμψης τόσο στην ανάπτυξή της όσο και στη δέσμευση των χρηστών σύμφωνα με τα στοιχεία των Sensor Tower και Similarweb, είναι γεγονός ότι μεγάλο μέρος του κοινού πιστεύει ότι θα μπορούσε να αποτελέσει εναλλακτική του Twitter.
Σε έναν ακόμη ελιγμό, ο Μασκ μετονόμασε τη Δευτέρα το Twitter σε X και αφαίρεσε το εμβληματικό λογότυπο με το μπλε πουλί, στην προσπάθειά του να δημιουργήσει «μια εφαρμογή για τα πάντα».
Κάτω από την ταραχώδη θητεία του Μασκ από τότε που αγόρασε το Twitter τον Οκτώβριο, η εταιρεία άλλαξε το επιχειρηματικό της όνομα σε X Corp, αντανακλώντας το όραμα του δισεκατομμυριούχου να δημιουργήσει μια «σούπερ εφαρμογή», όπως το κινεζικό WeChat