LIFESTYLE

Σουηδία: Τι συμβαίνει με τη σκηνική παρουσίαση του “Tattoo”;

Η χρήση της άμμου και των δύο LED οθονών προκάλεσε σάλο στο κοινό το οποίο αστραπιαία ανέδειξε φαβορί για τη νίκη του Melodifestivalen τη Loreen ενώ τώρα την έχει πρώτη στα προγνωστικά και για τη Eurovision!

Σουηδία: Τι συμβαίνει με τη σκηνική παρουσίαση του “Tattoo”;

Με διαφορετική σκηνική παρουσία από αυτή που είδαμε στο Melodifestivalen θα πρέπει να διαγωνιστεί η Loreen στη Eurovision 2023 ένα γεγονός που επηρεάζει πολλούς παράγοντες ανάμεσα στους οποίους και τα γραφεία στοιχημάτων.

Η χρήση της άμμου και των δύο LED οθονών προκάλεσε σάλο στο κοινό το οποίο αστραπιαία ανέδειξε φαβορί για τη νίκη του Melodifestivalen τη Loreen ενώ τώρα την έχει πρώτη στα προγνωστικά και για τη Eurovision! Θα είναι το ίδιο όμως εάν η Loreen και η Σουηδική αποστολή παρουσιάσουν επί σκηνής κάτι διαφορετικό; Θα είναι αρκετό το “Tattoo” σαν κομμάτι να φτάσει στη κορυφή; Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει ένα plan B για σκηνική παρουσίαση του “Tattoo” το οποίο να είναι εξίσου εντυπωσιακό;

Το στήσιμο της εμφάνισης της Loreen απαιτεί περίπου δυομιση λεπτά και 10 με 15 τεχνικούς. Το χρονικό περιθώριο για ένα στήσιμο στη Eurovision είναι τα 90 δευτερόλεπτα, όσο δηλαδή διαρκούν τα φιλμάκια που προβάλονται μεταξύ των τραγουδιών. Υπάρχει πάντα η λύση η εμφάνιση μιας αντίστοιχης χώρας να γίνει μετά το διαφημιστικό διάλειμμα του show έτσι ώστε να εξασφαλιστεί ένας ελάχιστος επιπλέον χρόνος για τη συναρμολόγηση των βαρέων κατασκευών. Όμως στη διοργάνωση της Eurovision 2023 το “εμπόδιο” δεν είναι (μόνο) ο χρόνος. Το σημαντικότερο όλων είναι πως οι διοργανωτές θέλουν να αποτρέψουν τα όποια βαριά φορτία στην οροφή για λόγους ασφαλείας – και η οθόνη που χρησιμοποιείται επάνω από την Loreen κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του “Tattoo” ζυγίζει τόνους. Δεν είναι δυνατό λοιπόν να κρεμαστούν ή να αφαιρεθούν αντικείμενα από το ταβάνι και αν κάτι πρέπει να κρεμαστεί, να γίνεται πριν τις πρόβες και μετά να παραμένει στο ταβάνι μέχρι το τέλος του διαγωνισμού. Για να αποφύγουν το γεγονός όλες οι συμμετέχουσες χώρες να απαιτήσουν να κρεμαστούν βαριά σετ από το ταβάνι της σκηνής, οι διοργανωτές της Eurovision, η EBU και το BBC,  έχουν συντάξει οδηγίες και περιορισμούς σχετικά με τον τύπο των στηρίξεων και των σετ που επιτρέπονται κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού. Οι οδηιγίες αυτές έχουν φυσικά φτάσει και στο SVT, τον σουηδικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα. 

Σε συνέντευξη του στην Σουηδική Aftonbladet, ο Ολλανδός Twan Van de Nieuwenhuijzen, ο οποίος υπήρξε επικεφαλής του διαγωνισμού της Eurovision στο Ρότερνταμ 2021, στο Τορίνο το 2022 και θα συνεχίσει στο Λίβερπουλ φέτος, δήλωσε:

Η Eurovision 2023 είναι ουσιαστικά μια συμπαραγωγή 37 δημόσιων ραδιοτηλεοπτικών φορέων. Η EBU και ο οικοδεσπότης εν ενεργεία ραδιοτηλεοπτικός οργανισμός – το BBC – δημιουργούν τις προϋποθέσεις για να δημιουργήσουν ισότητα για όλους τους καλλιτέχνες από τις συμμετέχουσες χώρες, ώστε κανείς να μην έχει πλεονέκτημα. Αυτοί οι όροι κοινοποιούνται σε όλες τις αντιπροσωπείες ταυτόχρονα, συμπεριλαμβανομένων των εγγράφων που σχετίζονται με περιορισμούς απόδοσης και κατευθυντήριων γραμμών για αντικείμενα και πρόσθετα. Κάθε πρακτική άσκηση αξιολογείται και πραγματοποιείται σύμφωνα με αυτούς τους βασικούς κανόνες και τις οδηγίες ασφαλείας.

Ο Ολλανδός Twan Van de Nieuwenhuijzen επί το έργον…

Σύμφωνα με την Aftonbladet, η SVT είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τα σχέδιά της για την εμφάνιση της Loreen στο Liverpool, αλλά δεν θέλησε να αποκαλύψει τίποτα για τυχόν αλλαγές στην απόδοση, καλώντας σε κάθε περίπτωση να ηρεμήσει τα πνεύματα και να δημιουργήσει την ίδια ατμόσφαιρα που δημιουργήθηκε με την παράσταση στον τελικό του Melodifestivalen.

Έτσι, αν δεν διαρρεύσει τίποτα τις επόμενες μέρες, είναι πιθανό οι πρώτες φωτογραφίες της ανανεωμένης εμφάνισης της Σουηδίας να μπορούν να προβληθούν από τις 30 Απριλίου ή όταν η Loreen θα ανέβει στη σκηνή της Eurovision 2023 για την πρώτη της πρόβα, η οποία θα είναι κεκλεισμένων των θυρών για τον Τύπο, αλλά θα μπορούμε να δούμε φωτογραφίες και αντίστοιχο περιεχόμενο μέσω του TikTok, όπως συνέβη το 2022 στις διοργανώσεις της Eurovision στο Τορίνο και της Junior Eurovision στο Ερεβάν. 

Αξίζει να αναφερθεί πως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που Σουηδική συμμετοχή “αναγκάζεται” να τροποιήσει τη σκηνική της εμφάνιση. Ως γνωστόν η παραγωγή του Melodifestivalen είναι μεγάλη και οπτικά κερδίζει των εντυπώσεων επομένως στο μυαλό του θεατή έχει καρφωθεί πως ότι βλέπει στο Melodifestivalen αυτό θα δει και στη Eurovision – όσον αφορά το νικητή του εθνικού τελικού. Ωστόσο υπήρξαν και άλλες περιπτώσεις που δεν μπόρεσε η EBU να εξυπηρετήσει το SVT με αποτέλεσμα να αλλάξουν τα δεδομένα. Το 2019 το SVT δε μπόρεσε να μεταφέρει στο Tel Aviv τον μεγάλο φωτεινό κύκλο που είχε χρησιμοποιηθεί για τη σκηνική παρουσία του John Lundvik. Τελικά χρησιμοποιήθηκαν χρυσά φώτα στο ledwall και ένας μεγάλος φάρος αλλά όχι κυκλικός. Πιο πίσω, το 2013 στην εμφάνιση του Robin Stjernberg είχε προστεθεί μια μικρή εφαρμογή στην οποία ανέβαινε ο τραγουδιστής κατά τη διάρκεια της ερμηνείας του στο “You” ενώ αλλαγές είχε υποστεί και το… ψηφιακό ανθρωπάκι με το οποίο αλληλεπιδρούσε επί σκηνής το 2015 ο  Måns  Zelmerlow. 

Πηγή:ogaegreece.com

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση