LIFESTYLE

Μερικοί άνθρωποι είναι απλά τυχεροί- Πώς να γίνετε ένας από αυτούς

Μας αρέσει να πιστεύουμε πως θα πετύχουμε με την αξία μας και δουλεύοντας σκληρά. Την ίδια όμως στιγμή, πολλοί από εμάς, χτυπάμε ξύλο, ζητάμε να μας πουν τον καφέ και διαβάζουμε τα ζώδια σε καθημερινή βάση. 

Μερικοί άνθρωποι είναι απλά τυχεροί- Πώς να γίνετε ένας από αυτούς

Ο Nir Zicherman ήταν ένας μέτριος φοιτητής νομικής που δυσκολευόταν να βρει ένα μέρος για να κάνει καλοκαιρινή πρακτική άσκηση. Καθώς πήγαινε σε μία συνέντευξη, μπήκε σε ένα ασανσέρ και έκανε ένα αστείο στη γυναίκα δίπλα του, η οποία κρατούσε ένα δίσκο με φλιτζάνια καφέ.

«Πρέπει να σας αρέσει πολύ ο καφές», είπε. Αυτό το σχόλιο τριών δευτερολέπτων του άλλαξε τη ζωή.

Η γυναίκα, όπως αποδείχθηκε, ήταν η διευθύντρια προσλήψεων για τη δουλειά που ήθελε ο ίδιος να πάρει στο νομικό τμήμα της NASA. Της άρεσε το αστείο και του έδωσε τη θέση για την πρακτική άσκηση. Αυτό το καλοκαίρι, ενέπνευσε τον Zicherman να μάθει μόνος του προγραμματισμό, να σταματήσει την καριέρα του ως νομικός, να στραφεί στην τεχνολογία και τελικά να συνιδρύσει μια startup. Την πούλησε στο Spotify για εκατομμύρια το 2019.

Μας αρέσει να πιστεύουμε πως θα πετύχουμε με την αξία μας και δουλεύοντας σκληρά. Την ίδια όμως στιγμή, πολλοί από εμάς, χτυπάμε ξύλο, ζητάμε να μας πουν τον καφέ και διαβάζουμε τα ζώδια σε καθημερινή βάση. 

Αισθανόμαστε ότι είμαστε στο σημείο όπου βρισκόμαστε, από σύμπτωση, ίσως και λίγη «μαγεία», αλλά στην πραγματικότητα έχουμε τη δύναμη να καθορίσουμε τη ζωή μας, σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό απ΄ότι νομίζουμε. 

Ο Richard Wiseman, καθηγητής ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο του Hertfordshire της Αγγλίας και η ομάδα του, μελέτησαν εκατοντάδες ανθρώπους που θεωρούσαν τους εαυτούς τους ιδιαίτερα τυχερούς ή άτυχους. Οσοι βρίσκονταν στην πρώτη κατηγορία έτειναν να είναι ευδιάθετοι, αισιόδοξοι, εξωστρεφείς και ανθεκτικοί απέναντι στις δυσκολίες. Οι άνθρωποι της δεύτερης κατηγορίας δεν είχαν ανοιχτές τις «κεραίες» τους, με αποτέλεσμα να αδυνατούν να εντοπίσουν και να αρπάξουν ευκαιρίες.

Αλλάξτε νοοτροπία

Ο Wiseman προτείνει όσους θέλουν να έχουν μία θετική στάση ζωής, να καταγράφουν σε ένα ημερολόγιο, ένα καλό πράγμα που συμβαίνει κάθε μέρα ή ένα αρνητικό που υπήρχε στη ζωή τους στο παρελθόν, αλλά δεν υπάρχει πια. 

Δεδομένου ότι τα συναισθήματα είναι μεταδοτικά, η καλή διάθεση και η αίσθηση της πιθανότητας να συμβεί κάτι θετικό μπορεί να επηρεάσουν τους άλλους, λέει στη Wall Street Journal. 

Αυτοί οι άνθρωποι με τη σειρά τους, θα μπορούσαν να βοηθήσουν όσους είναι ευδιάθετοι. Ίσως να χρηματοδοτήσουν την ιδέα τους, να κάνουν μια εξαίρεση υπέρ τους ή να τους  συστήσουν με τον έρωτα της ζωής τους. 

Ενα ακόμη μυστικό, είναι η δοκιμή νέων πραγμάτων. Ενα φαγητό που δεν τρώει κανείς συχνά, η παρακολούθηση μιας ταινίας που δεν θα επέλεγε ή η αναδιάταξη στα έπιπλα του σπιτιού, θα τον κάνουν να δείξει στον εαυτό του, ότι είναι ένα ευέλικτο άτομο, λέει ο Wiseman. Οι άτυχοι άνθρωποι τείνουν να βλέπουν μόνο έναν δρόμο προς τα εμπρός. Οι τυχεροί βάζουν έναν στόχο, αλλά παραμένουν ανοιχτοί σε όλες τις πιθανές διαδρομές που θα τους οδηγήσουν εκεί. 

Η δύναμη της τύχης

Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να παραδεχτεί κανείς, ότι η ευφυΐα και η ικανότητα θα τον βοηθήσουν να φτάσει μέχρι ένα σημείο. 

«Η τύχη είναι το ίδιο σημαντική με το ταλέντο», λέει ο Alessio Emanuele Biondo, αναπληρωτής καθηγητής στο ιταλικό Πανεπιστήμιο της Κατάνια. 

Η Laura Knight, μια δημιουργική διευθύντρια που εργάζεται σε συσκευασίες παιχνιδιών, μεγάλωσε ως το μεγαλύτερο παιδί μιας ανύπαντρης μητέρας που ήταν μετανάστρια. Έχοντας εμμονή με την επίτευξη της οικονομικής σταθερότητας, είπε όχι σε ευκαιρίες που έμοιαζαν να είχαν μεγάλο ρίσκο, όπως για παράδειγμα όταν ένας επιχειρηματίας την κάλεσε να συμμετάσχει σε μια τρελά επιτυχημένη startup. Κοιτάζοντας πίσω, μετανιώνει για όλες τις ευκαιρίες που δεν άρπαξε.

«Φοβήθηκα», λέει η 43χρονη, που ζει στο Σαν Αντόνιο.

Αυτό το καλοκαίρι, πήρε το ρίσκο για να πραγματοποιήσει ένα μακροχρόνιο όνειρό της, λανσάροντας το δικό της παιχνίδι με κάρτες με θέμα τη γοργόνα. Σοκαρίστηκε όταν οι παραγγελίες άρχισαν αμέσως να έρχονται η μία μετά την άλλη. Αποδείχθηκε ότι το Netflix είχε κυκλοφορήσει την ίδια περίοδο μια σχετική εκπομπή με τίτλο “MerPeople”. Το ρίσκο της είχε αποδώσει.

Πηγή: moneyreview.gr 

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση