«Βρισκόμαστε εν μέσω μιας τεχνολογικής επανάστασης. Όλοι το ξέρουμε, μιλάμε γι' αυτή, αλλά πρέπει να τη ζήσουμε. Το πιο δύσκολο βήμα είναι απλά να το τολμήσουμε».
Τις παραπάνω δηλώσεις έκανε στο wwd, το 1998 ο γεννημένος στην Αυστρία σχεδιαστής μόδας, Helmut Lang, ο οποίος την ίδια χρονιά παρουσίασε τη φθινοπωρινή συλλογή του στο διαδίκτυο και μέσω CD-ROM.
Εγκωμιάστηκε ως ο πρώτος σχεδιαστής που το έκανε, παρουσιάζοντας 81 εμφανίσεις με τα μοντέλα, όπως οι Κίρστεν Όουεν και η Τατιάνα Πάτιτζ να διασχίζουν ένα δάπεδο από μπετόν.
Οι συντάκτες μόδας μπορούσαν να δουν τη συλλογή σε φωτογραφίες ή σε βίντεο που δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο ή από το CD. Μπορούσαν επίσης να επισκεφθούν έναν εκθεσιακό χώρο και να ελέγξουν τα ρούχα στα ράφια.
Είκοσι δύο χρόνια αργότερα, η βιομηχανία της μόδας εξαναγκάζεται να διερευνήσει τις δυνατότητες ψηφιακής παρουσίασης των συλλογών του Ιουνίου και ενδεχομένως και του Σεπτεμβρίου λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.