Αδύνατον να μην σας συγκινήσει αυτή η διαφήμιση!

Το χριστουγεννιάτικο σποτ ολλανδικής εταιρείας έχει κάνει τους πάντες να δακρύζουν

Χαρακτηρίστηκε ως η "καλύτερη διαφήμιση του 2020" και όχι άδικα, αφού όποιος την παρακολουθήσει είναι αδύνατο να μη συγκινηθεί. 

Ο λόγος για τη δίλεπτη παραγωγή μιας ολλανδικής φαρμακοβιομηχανίας που δημιουργήθηκε για την εορταστική περίοδο και "μιλά" για την ψυχική δύναμη και το σθένος του αποφασισμένου ανθρώπου, ειδικά όταν τα κίνητρά του είναι ευγενικά.

Πρωταγωνιστής του σποτ είναι ένας ηλικιωμένος άνδρας, φαινομενικά απομονωμένο από την πανδημία του κορωνοϊού, ο οποίος εκπαιδεύεται κάθε μέρα μόνος του με ένα kettlebell για να ενισχύσει τη δύναμή του.

Και παρόλο που παλεύει να σηκώσει τη βαριά μπάλα για αρκετές ημέρες, ο άντρας παρακινείται από μια φωτογραφία, την οποία αργότερα οι θεατές ανακαλύπτουν ότι είναι της εγγονής του. Οι γείτονες και όλοι οι περαστικοί νομίζουν ότι ο παππούς δεν είναι καλά, αδυνατώντας να εξηγήσουν γιατί προσπαθεί να σηκώσει τη βαριά, μεταλλική μπάλα. Ακόμη και η κόρη του δεν μπορεί να καταλάβει τι συμβαίνει.

Καθώς, τελικά, συναντά την οικογένειά του για τα Χριστούγεννα, ο παππούς φαίνεται να παίρνει την εγγονή του και να καταφέρνει τελικά να τη σηκώσει ψηλά στην αγκαλιά του για να τη βοηθήσει να βάλει το αστέρι στην κορυφή του χριστουγεννιάτικου δέντρου τους.

Το μήνυμα της φαρμακοβιομηχανίας

Η διαφήμιση άφησε τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε όλο τον κόσμο με δάκρυα στα μάτια, με κάποιον να γράφει: «Ω Θεέ μου. Κλαίω. Πάρε τα λεφτά μου DocMorris. Δεν ξέρω καν τι πουλάς».

Η προσπάθεια τον δικαιώνει: Τα Χριστούγεννα καταφέρνει να σηκώσει ψηλά την εγγονή του

Η διαφήμιση κλείνει με το μήνυμα: «Για να μπορέσετε να φροντίσετε αυτό που πραγματικά έχει αξία στη ζωή». Το βίντεο δημιουργήθηκε από το γερμανικό πρακτορείο Jung von Matt και είναι μέρος της εκστρατείας «Take care» της ολλανδικής εταιρείας. Μια περιγραφή της διαφήμισης στη σελίδα στο YouTube της εταιρείας αναφέρει: «Αυτή τη χρονιά, το καλύτερο δώρο απ' όλα είναι να είμαστε καλά και υγιείς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η υγεία σας είναι ένα θέμα πολύ κοντά στην καρδιά μας. Γι’ αυτό, ειδικά τα Χριστούγεννα, μπορείτε να φροντίσετε αυτό που πραγματικά έχει σημασία στη ζωή: Να περάσετε ξέγνοιαστο χρόνο με την οικογένεια και τους αγαπημένους σας. Η DocMorris εύχεται σε εσάς και σε όλους τους συγγενείς σας ευτυχείς και αξέχαστες γιορτές. Μείνετε υγιείς!».

Πολύ κλάμα από τους χρήστες των social media

Μέχρι στιγμής, η διαφήμιση έχει συγκεντρώσει πάνω από 7,9 εκατομμύρια προβολές στο YouTube και οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν επαινέσει την παραγωγή. «Μαγική! Είναι απαραίτητα τα χαρτομάντιλα», έγραψε κάποιος, με έναν άλλον να προσθέτει: «Η καλύτερη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση φέτος». Ένας τρίτος πρόσθεσε: «Δεν ήξερα τι ήθελε να πει, αλλά τώρα… κλαίω», ενώ ένας ακόμη ανέφερε: «Αυτή η διαφήμιση με συνεπήρε και με έκανε να κλαίω στο γραφείο μου σήμερα».
 

Πηγή: iefimerida.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ